![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
In welke vorm dan ook, bv roofmoord. Niemand gaat dan dood door de honger maar vele economisch productieven gaan wel dood door toedoen van bandieten ! Laatst gewijzigd door Frankenstein : 27 november 2010 om 11:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1) Iemand krijgt alleen maar wat hij produceert. 2) Iemand krijgt alleen inkomsten uit kapitaal. Op welke rechtsgrond of autoriteit deel jij mensen in bij klasse 1 of 2 ? Laatst gewijzigd door Piero : 27 november 2010 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() De uitbuiting van de mens door de mens kan maar ophouden als de dwang en de dwangmiddelen op het werk verdwijnen.
Daartoe is voldoende sociale steun voor iedereeen vereist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Per jaar betekent dat 3600 euro. Om die 3600 te krijgen moet je 4 weken werken. Zijn er dan zoveel mensen met een maandloon van 3600 netto waardoor dit een schande wordt?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vooral na een jaar de kans en vrijheid gekregen te hebben om naar eigen keuze werk te vinden, of bijvoorbeeld de vele initiatieven/kansen om zelfstandig te worden.
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dat iedereen RECHT heeft op werk. Wie zelf geen werk vind zou er dus MOETEN krijgen van de staat ...
Dus aan ieder .... STA OP JE RECHT EN EIS WERK VERDOMME ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Als je met een maandloon een jaar moet toekomen is dat een schande inderdaad. Probeer anders zelf eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Engeland gaat een kwalijke tijd van sociale troebelen tegemoet. Laatst gewijzigd door eno2 : 1 december 2010 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee dank u, ik ga liever werken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() The Great Society van Cameron wordt een verkapte slavendrijvers-staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Staatssecretaris
|
![]() 2
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() Goed idee mits een kleine extra bovenop de werkloosheidsuitkering.
Laatst gewijzigd door lemire : 27 december 2010 om 16:10. |
![]() |
![]() |