Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 december 2010, 09:15   #101
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
De ene miserie is wel gelieerd aan de andere miserie.
Bedrijven trekken weg uit België omdat ze in andere landen werknemers aan het werk kunnen zetten aan minder dan 1,5 euro per dag.
De "bankencrisis" maakt wereldwijd slachtoffers.

Die miserie moet op wereldvlak aangepakt worden.

2 idd....
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2010, 12:17   #102
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Doordat ze zoveel moeten afstaan van hun loon om onze verrijkers te onderhouden leven er inderdaad werkende alleenstaanden op de rand van de armoede.
Voor de invasie van onze verrijkers had je ongeveer 25% van je wedde nodig om je vaste kosten te betalen (huur enz.) nu heb je 75% van je loon nodig om je vaste kosten te betalen.
Laat ik het zo stellen:
ik ga om 9 uur werken. Tot de lunchpauze ben ik bezig mijn belastingen en premies te verdienen. Na de lunch tot en met de theepauze werk ik voor mijn vaste lasten.
Na de theepauze tot 5 uur werk ik voor het vrij besteedbaar inkomen. Waarvan dan nog een 20% naar de staat vloeit (BTW)
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2010, 12:34   #103
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Ter info: Daklozen worden niet meer betaald (ik spreek over schadevergoeding/dag = 500 EUR). Het is reeds afgeschaft. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de verantwoordelijke instanties.
Moeten de vlamingen uw leugens geloven? Die 500 euro bestaat nog wel ze gaan het storten op een algemene rekening ipv naar de advokaten. Maar dat is nog niet ingevoerd.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2010, 12:37   #104
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, ze houden van het lekker, dodelijk, koud weer. Schande! Zo'n vraag.
Schande ??? Het is hun eigenste keuze geweest. Denken dat ze hier gratis en voor niets een luxe leventje willen voeren.

Linkse landverraders zullen hopelijk in de toekomst afgerekend worden op hun crimineel gedrag tov de autochtone Vlamingen. Die mogen alleen werken en afdragen zodat anderen kunnen feesten.
Oud 3 december 2010, 12:38   #105
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ironie letterlijk te "begrijpen" als waarheid i.p.v. het om te zetten in verstand, is niks anders dan een spel door een laag-IQ-niveau (algemene bewering).
IMHO is de schrijven van deze tekst het voorbeeld van dit spel.
Oud 3 december 2010, 12:39   #106
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
http://www.vacature.com/blog/senator...-euro-aan-loon

bron http://www.humo.be/tws/deze-week/208...de-kerk-1.html

http://www.vastgoedplatform.be/corru...-der-gebouwen/

http://www.hetgrotegeld.be/index.php...eld/detail/159

Zijn dit de verrijkers ... de invasie van de verrijkers is internationaal en het groter worden van de armoede ook . Maar stamp gerust verder op de zwaksten in onze samenleving . Racisme is hip op politics.be .
Volledig eens met deze stelling. Behalve dat laatste.
Oud 3 december 2010, 17:12   #107
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Erlich, kan je voor een keer serieus blijven. Niemand keurt het goed dat een rechter zo'n zotte dwangsommen heeft opgelegd.
Maar gelukkig kunnen we daar over zagen; en onze ogen sluiten voor de echte miserie.
Vindt u 500€ per dag aan gelukszoekers uitkeren misschien niet serieus? En welke echte miserie arti, de neige miserie die men uit bepaalde hoek hoort en die men daar kent is de miserie met betrekking op allochtonen en zoals nu gelukszoekers. Van andere miserie hoort men uit die hoek niets, alleen het praatje doe de rijke betalen, eerlijke verdeling van lasten en rijksdom enz.
Ook een goei is, het is de schuld van het kapitaal, vergeet niet arti het is dat kapitaal dat nu uw gelukszoekers kost en inwoon verschaft en andere 500€ ten kosten van hetgeen hier z'n kl... afdraaid om dat kapitaal in stand te kunnen houden.

Men zou het dagelijks in grote letters in de media op het eerste blad moeten zetten. Inplaats van reklamespots op tv om de 15 minuten moest men om de 15 minuten de bevolking erop attent maken hoe er hier met belastingsgeld wordt gesmeten om op een goed blaadje te staan bij gelukszoekers en waarschijnlijk bij de VN.

En waarom al die heisa rond die 500€ arti wel, omdat de bewindslieden van dit landje te pas en te onpas hun bevolking durven vragen om een tandje bij te steken want, hun staatsschuld is toren hoog en SZ is in gevaar en daar moeten toch euro's voor in kas komen om z.g. de staatsschuld af te bouwen en de SZ in stand te kunnen houden.
Maar, tegelijkertijd geven ze dan een signaal naar mogelijke gelukszoekers van welkom in belgië het landje gelegen aan de noordzee bekent voor z'n chocolade en z'n geweldige vrijgevigheid aan alles en iedereen zolang het maar niet behoord tot het "eigen volk". Eigen volk dient enkel om de putten te vullen die de bewindslieden maken met o.a. hun vrijgevigheid tegenover gelukszoekers.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 3 december 2010 om 17:18.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2010, 17:27   #108
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Klopt idd .....
Geilen op een soort die gemaskerd de straten optrekt om tijdens een betoging laf en achterbaks op ordediensten te kunnen kloppen, is dat een oplossing voor de miserie voor u waarschijnlijk wel hé.
Zal u dezelfde boodschap meeggeven als een arti, lullen over hoe alles de schuld is van het kapitaal, maar dan wel akkoord gaan dat dat verderfelijke kapitaal uw vrienden gelukszoekers onderdak en voeding verschaft en om het nogmaals dik in de verf te zetten andere dan weer de som van 500€ per dag schenkt en dit alles ten kosten van de hard werkende brave verdraagzame burger van dit landje.

Oud 3 december 2010, 17:40   #109
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat de echte miserie is vind je o.a. hier.
Ik insinueer niets.
"Serieus" betekent hier "ernstig".

Neen, het is niet vervelend.
Ik voel me vereerd dat jij mij deze vragen wil stellen; zeker indien dit enig nut heeft in een discussie.

Mag ik je vragen waarom die "Artisjokkebrok"?
Is dit in navolging van Sus?
http://forum.politics.be/showthread....23#post5132523
Voil�* arti, miserie ziet u alleen aan de andere zijde van de aardkloot, miserie voor uw deur, daar bent u gewoon blind en doof voor.
Dat is één van de redenen dat de mensen geleidelijk beginnen te begrijpen dat uit de (s)linkse hoek voor hen niets te verwachten valt buiten lullen en geen daden.
Indien u zich weer geroepen zou voelen om de vraag te stellen van wat bedoelt u met links, wel arti iets dat zich bezighoud met het andere gedeelte van de wereld, geen oog en oor heeft voor de miserie waar mensen hier mee te maken hebben en die denken dat ze met praatjes het volk dom zouden kunnen blijven houden.

Oud 3 december 2010, 17:52   #110
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dus het is ook oké dat men huizen bezet met medeweten van de eigenaar of zonder medeweten?

Opvang 1000€ per maand, is zowat de som die een persoon krijgt uitgekeerd die zich 40 jaar heeft ingezet om de staatskas en de SZ te spijzen.

OCMW opvang 750€ de maand, is waarschijnlijk de reden dat verschillende OCMW's moeilijk doen wanneer een persoon steun gaat vragen wel te verstaan indien geen asielzoeker/gelukszoeker. waarschijnlijk ook de reden dat het OCMW van A'pen laatst het nieuws heeft gehaald met, 'de kas is leeg'.

Wie betaalt in feite die advocaten, doen die dit gratis en voor niets enkel en alleen uit een menselijkheid? Waarschijnlijk een graptje hé.

Oud 3 december 2010, 17:57   #111
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Neen, ze houden van het lekker, dodelijk, koud weer. Schande! Zo'n vraag.
Dat men daar in kan terecht komen zou men moeten weten voor men de stap zet nietwaar. Of, waren ze opvoorhand al op de hoogte dat voeding en onderdak ter beschikking zou staan.
Ga nu niet vertellen dat deze hier komen aanwaaien zonder op de hoogte te zijn van hetgeen hier te verkrijgen valt. Indien wel, wat voor soort volk is dat dan die met hun kinderen hebben en houden in de steek laten om hun kinderen in het onbekende te storten en zoals u zegt, in de vrieskou.

Oud 3 december 2010, 18:29   #112
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Schande ??? Het is hun eigenste keuze geweest. Denken dat ze hier gratis en voor niets een luxe leventje willen voeren.

Linkse landverraders zullen hopelijk in de toekomst afgerekend worden op hun crimineel gedrag tov de autochtone Vlamingen. Die mogen alleen werken en afdragen zodat anderen kunnen feesten.
Prachtig!!!! Een tweede Neurenberg waar dat links krapuul eindelijk de rekening onder hun neus geschoven krijgen : EFFECTIEVE LEVENSLANGE DWANGARBEID IN DE KOOLMIJN VAN WINTERSLAG
Mare Nostrum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2010, 18:37   #113
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

[quote=QuasiX;5141628]Kleuterschool.

Beetje per beetje bewijst u uw racisme. Ik zal later mijn gedetailleerde motivatie hier publiceren.

Bovendien blijven mijn vragen open staan; o.a.: betaalt u Belgische belastingen of hoe?[/QUOTE

Waar ik mijn belastingen betaal gaat u geen ene flikker aan klojo

En zelfs al zou ik een doorwinterde racist zijn : wat gaat gij daar aan doen?
Ik maak enkel gebruik van mijn recht op het hebben van een eigen mening

Ik zou maar stilaan oppassen als ik van u was : de 'rechtse' opinie groeit met de dag (kijk maar eens goed in de omringende landen) en op een goeie morgen zullen typekes als U het voor een rechtbank mogen gaan uitleggen waarom zij campagne hebben gevoerd TEGEN het EIGEN VOLK, TEGEN het VADERLAND en tegen DE SUPERIEURE WESTEUROPESE KULTUUR WAAR GIJ ALLES AAN TE DANKEN HEBT, stukske leegloper......
Oud 3 december 2010, 18:58   #114
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
http://www.vacature.com/blog/senator...-euro-aan-loon

bron http://www.humo.be/tws/deze-week/208...de-kerk-1.html

http://www.vastgoedplatform.be/corru...-der-gebouwen/

http://www.hetgrotegeld.be/index.php...eld/detail/159

Zijn dit de verrijkers ... de invasie van de verrijkers is internationaal en het groter worden van de armoede ook . Maar stamp gerust verder op de zwaksten in onze samenleving . Racisme is hip op politics.be .
Op de zwakste in samenleving stampen personen van uw slag, die vinden dat ze een Europa moeten verkopen in bepaalde gebieden als het RIJKE WESTEN maar er niet bijvertellen ginds dat voor dat RIJKE WESTEN te hebben en te houden, generatie na generatie gezwoegd en gezweet hebben.

Nu hebben we een soort van volk dat de inzet van de vroegere generatie, de huidige generatie en de toekomst van de volgende generatie volledig 100% koud laat. Die de grenzen maar al te graag openzetten voor hetgeen van de lokroep van het geld hebben gehoord.

Iets volledig anders, was het niet zo dat in de begin periode van het asielbeleid werd gezegd, dat dit een tijdelijk statuut was en indien in de landen van herkomst geweld plaats had gemaakt voor vrede, deze terug land van herkomst moest vertrekken wat wordt daar van nageleefd.
Wat met hetgeen (de overgrote meerderheid) die niet op de vlucht zijn voor geweld of vervolging maar op de loop voor die 1,50€, en die men hier voorziet van kost en inwoon, die ervan uitgaan dat het levensnoodzakelijke hier gewoon gratis en voor niets te krijgen valt terwijl de bevolking hier er moet voor zwoegen en betalen, gaat u die terug richting 1,50€ kunnen sturen zonder verzet waarschijnlijk niet hé.
Of zoals afgelopen week op het nieuws, asielzokers die opvang eisen, asielzoekers die de belgische bewindslieden willen chanteren door z.g. hongerstaking.
Hoe zou het komen dat deze zulke eisen en middelen gebruiken om hier bewindslieden onder druk te zetten en er hun voordeel willen mee behalen, hoe komt het dat ze dat niet doen in de thuislanden, om bv. meer dan 1,50€ te kunnen verdienen of voor bv. een deftig onderkomen en voeding te verkrijgen zou toch simpelder zijn hé.

Oud 3 december 2010, 19:01   #115
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Geilen op een soort die gemaskerd de straten optrekt om tijdens een betoging laf en achterbaks op ordediensten te kunnen kloppen, is dat een oplossing voor de miserie voor u waarschijnlijk wel hé.
Zal u dezelfde boodschap meeggeven als een arti, lullen over hoe alles de schuld is van het kapitaal, maar dan wel akkoord gaan dat dat verderfelijke kapitaal uw vrienden gelukszoekers onderdak en voeding verschaft en om het nogmaals dik in de verf te zetten andere dan weer de som van 500€ per dag schenkt en dit alles ten kosten van de hard werkende brave verdraagzame burger van dit landje.

Jij gelooft uw eigen leugens en zoekt alleen maar domme argumenten om uw lafheid te rechtvaardigen .
Oud 3 december 2010, 19:32   #116
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

[quote=Mare Nostrum;5142780]
Citaat:
Kleuterschool.

Beetje per beetje bewijst u uw racisme. Ik zal later mijn gedetailleerde motivatie hier publiceren.

Bovendien blijven mijn vragen open staan; o.a.: betaalt u Belgische belastingen of hoe?[/QUOTE

Waar ik mijn belastingen betaal gaat u geen ene flikker aan klojo

En zelfs al zou ik een doorwinterde racist zijn : wat gaat gij daar aan doen?
Ik maak enkel gebruik van mijn recht op het hebben van een eigen mening

Ik zou maar stilaan oppassen als ik van u was : de 'rechtse' opinie groeit met de dag (kijk maar eens goed in de omringende landen) en op een goeie morgen zullen typekes als U het voor een rechtbank mogen gaan uitleggen waarom zij campagne hebben gevoerd TEGEN het EIGEN VOLK, TEGEN het VADERLAND en tegen DE SUPERIEURE WESTEUROPESE KULTUUR WAAR GIJ ALLES AAN TE DANKEN HEBT, stukske leegloper......
Leer eerst je eigen taal! Dan pas begin beetje-per-beetje nationalistische propaganda te verspreiden.

Bovendien, geen antwoord = geen verdere discussie met jou = ik reageer op je posten op mijn gemaak.

Racisme kan nooit, maar dan ook nooit als mening beschouwd worden. Dat is geen mening. Je vergist je. Racisme = geen mening. De "rechtse" opinie (hetgeen wat JIJ rechts noemt) sterft uur per uur, begrijp je? En ik ben nu ook daarmee bezig met je hulp. Het is geen nationalisme! En het heeft geen toekomst. Ik beloof je!

Laatst gewijzigd door QuasiX : 3 december 2010 om 19:53.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2010, 19:47   #117
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Dat men daar in kan terecht komen zou men moeten weten voor men de stap zet nietwaar. Of, waren ze opvoorhand al op de hoogte dat voeding en onderdak ter beschikking zou staan.
Ga nu niet vertellen dat deze hier komen aanwaaien zonder op de hoogte te zijn van hetgeen hier te verkrijgen valt. Indien wel, wat voor soort volk is dat dan die met hun kinderen hebben en houden in de steek laten om hun kinderen in het onbekende te storten en zoals u zegt, in de vrieskou.
Veel mensen zijn zelfs niet op de hoogte waar ze naartoe moeten. De nodige instanties zijn op de hoogte van alle details van A tot Z.
-
Iedereen heeft recht om niet te geloven.
En ik begrijp het niet hoe het komt, dat bepaalde Vlamingen denken dat ze begrijpen wat een kind is, en anderen begrijpen dat niet; dat ze voor hun kinderen willen en kunnen zorgen en anderen niet; dat ze denken dat ze capabel zijn om van hun kinderen te houden, en de rest (diegienen die vluchten) onnozelaars zijn, omdat ze hun kinderen naar hier brengen en buiten laten slapen. Moesten ze van hun kinderen niet houden, aan hun kinderen niet denken en gewoon (zomaar) naar geluk zoeken, zouden ze hun kinderen niet mee brengen (= in hun land laten blijven of laten sterven). Veel mensen hebben de levens van hun kinderen LETTERLIJK gered. De vraag is nu of je dat ook zou kunnen doen. En je bent geen commissarris generaal, je hebt hun bewijzen niet gezien, je kent hun verhalen niet, je hebt geen argumenten om al die mensen als gelukszoekers te beschouwen, omdat het jouw taak niet is. Gelukszoekers worden uitgewezen, als hun verhaal niet bewezen wordt en niet klopt. Ook aantal echte vluchtelingen/asielzoekers worden effectief uitgewezen, die hun verhaal om de een of andere reden niet kunnen bewijzen. Punt!

Laatst gewijzigd door QuasiX : 3 december 2010 om 20:04.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2010, 19:57   #118
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

[quote=QuasiX;5142876]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mare Nostrum Bekijk bericht

Leer eerst je eigen taal! Dan pas begin beetje-per-beetje nationalistische propaganda te verspreiden.

Bovendien, geen antwoord = geen verdere discussie met jou = ik reageer op mijn gemaak.

Racisme kan nooit, maar dan ook nooit als mening beschouwd worden. Dat is geen mening. Je vergist je. Racisme = geen mening. De "rechtse" opinie (hetgeen wat JIJ rechts noemt) sterft uur per uur, begrijp je? En ik ben nu ook daarmee bezig met je hulp. Het is geen nationalisme! En het heeft geen toekomst. Ik beloof je!
....leer je eigen taal?????????????????????????????

Manneke toch uw antwoord hierboven is allesbehalve fatsoenlijk Nederlands!

"En ik ben nu ook daarmee bezig met je hulp" wat is dat nu voor een zin? En gij DURFT kritiek hebben op MIJN taalgebruik?????????????

Ofwel zijt ge er hier serieus mee aan het rammelen ofwel zijt ge de groostste idioot die ik de laatste jaren ben 'tegengekomen'.

Of zoals ze hier zeggen: mon petit garçon je t'emmerde si tu continues comme ça...connard!
Oud 3 december 2010, 20:09   #119
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2 idd....

Hoe wereldvreemd kan je zijn.
Iedereen veegt als het erop aankomt voor zijn eigen deur.
We kunnen er alleen maar voor zorgen dat we performanter blijven dan de rest, willen we onze welvaart behouden .
De tijd dat we hier het graan oogsten met de zeis is lang voorbij, in andere economieën heeft deze methode misschien nog zijn waarde, maar hier niet.
Wil je hier de zeis terug invoeren of wat ?
Ik wil er u alleen maar op wijzen dat dat alleen maar kan als we terug bereid zijn te leven als in de 16-de eeuw.
Gij ?

Laatst gewijzigd door Pericles : 3 december 2010 om 20:11.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2010, 20:12   #120
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht

Hoe wereldvreemd kan je zijn.
Iedereen veegt als het erop aankomt voor zijn eigen deur.
We kunnen er alleen maar voor zorgen dat we performanter blijven dan de rest, willen we onze welvaart behouden .
De tijd dat we hier het graan oogsten met de zeis is lang voorbij, in andere economieën heeft deze methode misschien nog zijn waarde, maar hier niet.
Wil je hier de zeis terug invoeren of wat ?
Ik wil er u alleen maar op wijzen dat dat alleen maar kan als we terug bereid zijn te leven als in de 16-de eeuw.
Gij ?

Uw denkwijze is al 16de eeuws , maw je bent goe bezig .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be