![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6561 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is er onzin? Dat iedereen voor zichzelf bepaald waar de grens ligt tussen schroom en preutsheid? Jij trekt voor jezelf toch ook bepaalde grenzen. Anderen doen dat ook. Kan je dat niet aanvaarden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals Vlamingen in dat geval al altijd hebben moeten doen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6563 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand die zich daar ooit druk over maakte. Nu blijkt dat moslimvrouwen daar ook gebruik van zouden maken is het kot te klein. Laatst gewijzigd door artisjok : 28 november 2010 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6564 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar heb je het over lieverd, welk hooliganisme?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat nu gebeurt is dat die muzelmensen ONZE openbare instellingen willen privatiseren voor HUN eigen gebruik, naar HUN eigen normen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6566 |
Banneling
|
![]() Nu ben ik zelf al in geen jaren in een zwembad geweest omdat ik a) een hekel heb aan chloorwater (ik ben een natuur- en dan vooral zoutwaterzwemmer), en b) een hekel heb aan allahtone testosteronkereltjes die elk zwemplezier vakkundig weten te vergallen met hun geëtter, geklier en gekloot in en rond het zwembad, maar toen ik nog wel zwembaden placht te frequenteren tot een aantal jaar geleden, was er, vanwege voor de hand liggende redenen, slechts sprake van aparte zwemuurtjes voor bejaarden en voor moeders met kleine kinderen (baby's, peuters en kleuters), maar er waren dus géén aparte vrouwenuurtjes en al helemaal geen aparte halalvrouwenuurtjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 november 2010 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6568 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6569 |
Staatssecretaris
|
![]() Mijn post was algemeen bedoeld. Over verkiezingen in eender welk land, over de partijprogramma's overal.
Een hooliganisme kiezen = - ofwel zich aanpassen aan hooliganisme en hooliganisme "waar maken" - ofwel hooliganisme "waar maken". Tot nu toe heb ik in België door 1 "partij" hooliganisme opgemerkt (lees artikels sedert 10 jaar geleden over "Vlaams Blok" en "Het Vlaams Belang"). Een echte vooruitgang (partijfilosofie) heb ik tot op heden niet gezien. Ze "wijzigen" hun programma's (tekst), waaruit minder en minder hooliganisme valt op te merken, maar hooliganisme blijft de kernfilosofie van die partij (waardoor worden/werden ze wettelijk verplicht om zich af en toe aan te passen, terwijl ze alleen maar hun teksten aanpassen). Het blijft dus hooliganisme = het is nog steeds geen partij. Laatst gewijzigd door QuasiX : 28 november 2010 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6570 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
36 jaar lang is dat zwembad met een doorkijkraam naar de cafetaria geweest en sinds vorig jaar is dat zicht weggenomen met dank aan de kleingeestigheid. Nu kan ik niet meer toekijken wanneer mijn kinderen aan hun zwemlessen bezig zijn ... en waarom ? Omdat er blijkbaar mensen met schroom .. hoe is het mogelijk . In deze komkommertijd is alles mogelijk . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6571 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zopas eens de openinguren van Waregem zwembad opgezocht.
Ik zie daar geen aparte zwemuurtjes voor wie dan ook. http://www.waregem.be/adressen/zwembad-de-treffer Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 november 2010 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6573 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zwembad van Heule is aan tenminste één zijde volledig bevensterd en bovendien waren de renovatiewerken aldaar nodig om in orde te zijn met de Vlarem. http://www.kortrijk.be/nieuws/zwemba...ging-renovatie PS. Ook daar geen aparte zwemuurtjes.... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6575 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dinsdagmiddag 23 november: van 13.15u. tot 14.15u.: vrouwenuurtje met aquagym en koffie en gebak en donderdagnamiddag 25 november: van 15.45u. tot 16.45u.: seniorenuurtje met koffie en gebak http://www.uitinvlaanderen.be/agenda...17F33E856A1BAA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |