![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3761 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 3 december 2010 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3762 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat iemand hier pedofielen heeft verdedigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3763 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik leef die na, ook al ben ik het niet met alle onderdelen eens, en zou ik er bepaalde willen gewijzigd zien. Maar ik kom terug op uw vraag. Heeft u het over scenario 1 of 2 ? 1) Een groep gewapende moslims grijpen gewapenderhand de macht, en leggen de sharia en andere dwaasheden op aan iedereen, gelovig of niet. 2) Na democratische verkiezingen stemt een democratische meerderheid voor een islamitisch regime, waarin opnieuw de sharia de plak zwaait, en anders-gelovigen of niet-gelovigen vervolgd worden. De grondwet wordt aangepast, zodat de vrijheid van godsdienst verdwijnt, en als gevolg daarvan wordt België uit de Europese Unie gestoten, wegens fundamenteel ondemocratisch. In geval 1) zou mijn reactie zijn : neen, ik zou die nieuwe wetten niet respecteren, omdat van zodra die revolutie gebeurd is, ik mij niet langer in een democratie bevind, maar in een islamitische dictatuur. Ik zie niet in waarom ik als enige democratische regels zou moeten naleven als het regime zelf ondemocratisch is. Misschien zou ik wel in het gewapend verzet gaan, en moslim doelwitten aanvallen. Misschien zouden we dan wel bondgenoten zijn ![]() Geval 2) verschilt niet zoveel van geval 1). De beslissing om naar zo'n dictatoriaal regime te gaan is dan misschien wel democratisch genomen, maar van zodra de beslissing uitgevoerd wordt, is de democratie feitelijk afgeschaft. Algerije is een voorbeeld hiervan (mocht het FIS indertijd zijn zin gekregen hebben). De rest van de redenering blijft dus gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3765 |
|
![]() In verband met "Limbo Babies" (de Britse reportage over doodgeboren kinderen die als gevolg van hun niet-gedoopt zijn niet op gewijde grond mochten begraven worden, en waar kaloten hun geloofsgenoten dus een dolk in het hart staken) heb ik niets qua inhoudelijke kritiek gehoord.
"Zever" zei men, en dan kwam men af met de Belgische wet, terwijl het over Noord-Ierland ging. Paardenkleppen op, en recht vooruit, de muur tegemoet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3766 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 3 december 2010 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3767 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3768 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3769 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3770 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Lees het misbruik in München nog eens in jullie lievelingstaal van de Gute Alte Kameraden, tenslotte is er vanalles begonnen in één der bierkelders van Müchen, jawohl! http://www.sueddeutsche.de/muenchen/...isch-1.1031896
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 3 december 2010 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3771 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3773 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Belgische gerecht bedoel je?
![]() |
![]() |
![]() |
#3775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3776 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, Ratzinger, Léonard en dergelijke
![]() |
#3777 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3778 |
Staatssecretaris
|
![]() Hij zal zijn lievelingsboek "Mein Kampf" nog eens doornemen om wat goede raad op te pikken van Adolf.
![]() |
#3779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er hatte es nicht gewusst........
![]() |
#3780 |
|
![]() |
![]() |
![]() |