![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3781 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Say no more ........
![]() |
#3782 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3783 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik had het in beginsel over Léonard zijn beschermende woorden over oudere pedopriesters. De verjaring van pedomisdaden moet met terugwerkende kracht totaal afgeschaft worden. Vangheluwe en consoorten moeten voor het gerecht komen en veroordeeld worden voor hun misdaden. Vervolgens moeten ze zich jaaaaren gaan "bezinnen" in een gevangeniscel ipv een luxeleven te slijten in één of ander klooster.
![]() |
#3784 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() och dat is betekenisloos
![]() |
#3785 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3786 |
Staatssecretaris
|
![]() Hoofdhaar jawel, want hij is kaalgeschoren vanonder en geparfumeerd met Kölnisch Wasser! Mein Got!
![]() |
#3787 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Als de meerderheid hier ineens voor slaverij stemt, zonder dat de democratie verdwijnt, is slaverij dan goed? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3788 |
Banneling
|
![]() Verdraaid, blokkeren is niet genoeg. Ik kan nog steeds de achterlijke onwaarheden van die geschiedsvervalsende prostituee lezen door de citaten...
Sebiet hebben de Katholieken nog de concentratiekampen opgericht. ![]() Laatst gewijzigd door Albrecht : 3 december 2010 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3789 | |
|
![]() Citaat:
Ik begrijp uit uw reactie dat u geen democraat bent... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3790 |
Minister-President
|
![]() Een democraat hoeft zich toch niet neer te leggen, hij kan blijven ijveren en strijden voor zijn idealen.
Laatst gewijzigd door Inno : 3 december 2010 om 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3791 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3792 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3793 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij verkiest een dictatuur ?? Ahja, en dan liefst een theocratische.
![]() |
#3794 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dit is absoluut geen hypocriet arrogant gezever, jullie kinderachtige tactiek is om wat op jullie zelf van toepassing is terug te kaatsen naar een ander. En als dat geen achterlijk gezever is: De Heer is mijn Herder, mij zal niets ontbreken. Hij doet mij rusten in grazige weiden. Hij voert mij naar vredige wateren, verkwikt mijn ziel. Ga dan rusten in uw grazige wei tussen de koeien en ga vredig wateren! Hij leidt mij in het spoor der gerechtigheid, om wille van Zijn Naam. Al ging ik ook in een dal der schaduw des doods, Ik ben voor geen kwaad bevreesd: Want Gij staat me bij, Uw staf en stok zijn mijn stut! Stut u maar heel goed op Zijn staf en stok, het zal hard nodig zijn want daar, tussen de koeien, op uw grazige wei, komt een dolle stier aangelopen, ai, de schaduw des doods komt vlakbij! Bidden Albrecht!
![]() |
![]() |
#3795 |
Staatssecretaris
|
![]() Nee, jij bent een staatsgevaarlijke Godsdienstwaanzinnige.
![]() |
#3796 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3797 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dikke vette ² !!!
![]() |
#3798 |
Staatssecretaris
|
![]() En een theocratie niet?
![]() |
#3799 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zie drie problemen. Eén. Dat kan juridisch niet met terugwerkende kracht gebeuren. Twee. Het is een raar fenomeen, maar in geval van pedofilie zien we vaak dat slachtoffers juist wachten tot de verjaringstermijn verlopen is vooralleer ze het naar buiten brengen. We zien dat niet alleen in de kerk, maar ook in jeugbewegingen, sportkampen voor kinderen enz... Ik heb daar ook geen verklaring voor, maar feit is dat dit vaak voorkomt. Ook bij Vangheluwe is dat het geval. Je zou nu kunnen zeggen dat we het niet aangeven van pedofilie schandalen strafbaar maken in orde van grote zoals een obstructie van een gerechtelijk onderzoek of zo,... ... maar of daarmee het aantal aangiftes binnen de verjaringstijd zal toenemen is nog maar zeer de vraag. Misschien besluiten sommige slachtoffers dan wel om het nooit aan te geven. Drie. Vaak zien we dat slachtoffers beloningen ontvangen als een soort van zwijggeld. Soms krijgen ze een mooie positie, of een mooie job, of zoals in het geval van Vangheluwe sommen geld. Juridisch gezien kan dat niet. Valt ook heel moeilijk terug te geven uiteraard. Om maar te zeggen dat het allemaal zo eenvoudig niet is als we zouden willen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |