![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals steeds. Dit is bij u een constante. ![]() Wellicht is spele.nl een beter site voor u. U gaat daar gelukkig zijn. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 3 december 2010 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Staatssecretaris
|
![]() [quote=Mare Nostrum;5142908]
Citaat:
Ik ben niet van plan om al je taalfouten, schrijffouten van al je "posten" te analyseren (herlezen). Je bent toch een betweter. Ik bespaar mijn tijd liever. Je bent iets wat ik nooit en nergens heb gezien, en wil dat eigenlijk ook niet... iets, wat ik niet kan begrijpen, en gelukkig maar... iets wat geen enkel waarde heeft voor mij en voor mijn leven... iets wat niks kan veranderen in mijn leven... iets dat ik niks ervan kan leren... iets. O.a. "Cultuur" wordt met "C" geschreven Maar ik wil niet terugkeren naar al uw posts. Er zijn voldoende fouten in uw posts; ik ben uw leraar niet (GELUKKIG MAAR). Blijf maar dromen (omtrent uw "mening" zogezegnd, omringende landen, en rechtbank en al de rest = gelul)... ik geef geen antwoord niet meer... ik zal wel mijn volledige mening ergens en ooit over jou publiceren, en zo ga ik met jou afronden. Laatst gewijzigd door QuasiX : 3 december 2010 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=QuasiX;5142978]
Citaat:
Met alle respect, maar hetgeen wat u hier neerschrijft valt nauwelijks Nederlands te noemen . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Staatssecretaris
|
![]() [quote=Pericles;5142984]Eurica. Ik spreek zo veel en het is geen nieuws. Ik heb altijd zelf gezegd dat ik wel taalfouten maak. Ik zeg nooit dat ik perfect Nederlands kan spreken, en het is geen nadeel voor mens te zijn. Ik heb mijn levenskwaliteiten, normen, waarden, wat niet te maken hebben met eender welke taal. Trouwens, u zegt het al de tweede keer; ik heb reeds daarop antwoord gegeven, ofwel vergeet u, ofwel hebt u niks anders, geen argument, geen woord niet meer om met mij te discusseren.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 3 december 2010 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() [quote=QuasiX;5142978]
Citaat:
![]() Ik sta ervan te kijken dat ik zo lang met iemand van 'uw soort' gecommuniceerd heb............we zien mekaar nog wel in 'de douches' ![]() Gij erin en ik achter het venstertje............... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Staatssecretaris
|
![]() [quote=Mare Nostrum;5142996]
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 3 december 2010 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() [quote=QuasiX;5143000]
Citaat:
Ik dacht dat je ging afronden en * KNIP * Voor al de anderen die meelezen : u heeft toch ook door dat ik het er zo vingerdik opleg dat het ongeloofwaardig wordt...enkel deze kwibus heeft dat nog niet door ![]() Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 15 december 2010 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() [quote=QuasiX;5143021]
Citaat:
![]() antwoord (door mekaar) : ne pinguin, ne racist, ne puntputs, NEN BEZORGDE VLAMING ............. héél goed, en omdat ge zo braaf zijt geweest vandaag, krijgt ge maaa een half pakske slaag Met dan aan Urbanus ( Vlaamse Kultuur met een grote K) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Staatssecretaris
|
![]() (ALGEMEEN!) Door bepaalde woorden o.a. op politics.be gebeurt er met mij simpelweg niks. Ik verlies niks, ik vind niks. Men mag mij blijven te beledigen. Ik blijf toch dezelfde mens. Door beledigingen (nihilisme) zal niemand mij kunnen noch kwetsen, noch vermoorden en noch iets in mijn leven veranderen. Beledigen = niks anders capabel zijn te doen = geen waarde = geen normen = nihilisme.
Amen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest chill man,....relax,....steek een jointje op zoals artisjok and be happy ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bereikt hiermee de ondergrens. U bent geen discussie waard. Voila op mijn negeerlijst. ![]() Tenslotte moet een mens niet blijven open staan voor gelijk welke onzin. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() O, u bent zijn dokter.
![]() |
#140 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|