![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Europees Commissaris
|
![]() Lul niet gozer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik wil evolueren. Hoe evolueer je als je geest gebombardeerd wordt en verstopt geraakt met nutteloze feiten en zinloze discussie? Ik ben het hier beu maar wil de parels niet achterlaten uit angst dat ik iets zou missen. Bovendien weet ik niet waarheen te gaan. Laatst gewijzigd door Heftruck : 5 december 2010 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is het nog eens fout: het enige wat je dwars zit, is Straddle's kritiek op Israël, die jij heel bewust en systematisch met antisemitisme tracht te verwarren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nog beter zijn natuurlijk spirituele oefeningen, meditatie, ... Je kan ook proberen een heel nieuw denkkader aan te nemen, of het nu een nieuwe tak van de wiskunde is, of een politieke ideologie die je voorheen vreemd was.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Europees Commissaris
|
![]() Terug, was even iets nuttigers gaan doen.
Het heeft idd weinig zin om met zionistische leugenaars als LiberaalNL te discussieren. Het komt altijd op hetzelfde neer: gescheld en het eindigt met mij op de negeer te zetten. De kerel aanvaardt nooit geen enkel bewijs. Keer op keer heb ik me in het verleden moegemaakt om met bewijzen en bronnen af te komen, dikwijls zelfs van joodse bronnen zelf, zeer dikwijls vanuit academische hoek. Het zint hem toch nooit en hij zal het allemaal anders voorstellen. Hij is bezeten van mijn vermeend antisemitisme en al wat hij nog kan is ad hominems te gebruiken. Laat hem maar doen, hoe meer hij tekeer gaat, hoe meer ik met feiten zal afkomen. Ik heb tot nu toe enkel gereageerd op andermans posten en ben zelfs nog geen enkele anti zionistische draad gestart, maar het gaat er nog eens van komen, hoe meer hij met disinformatie en stromansargumenten en allerlei andere leugens afkomt. Ik stel voor van gewoon terug on topic te gaan want op zijn constante ad hominems blijf ik niet reageren. .
![]() |
#308 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) Dat is onzin en tevens een smerige opmerking. Ik heb hier met tal van linksen al heftige, maar oprechte discussies over Israel/Palestina gehad. Straddle is echter een ordinaire rechts-extremist die mensen met wie hij het oneens is bestempelt als 'zionistische agenten'. Citaat:
Omdat ik niet degene ben die hier iets hoeft bewijzen.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 5 december 2010 om 00:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je begrijpt dus niet eens wat een ad hominem is. Ad hominem betekent de man spelen (Straddle) i.p.v. de bal (USS Liberty). Of je beweringen over Straddle nu juist of fout zijn - ze zijn fout, maar dat terzijde - ze doen niet ter zake, want de discussie ging niet over Straddle, maar over de USS Liberty. Aangezien je daar niet over wenst te zeggen, is de discussie afgesloten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nietzsche zei dat als je een geest verhindert te veranderen, dat het dan geen geest meer is.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je ondertussen begrepen wat ad hominem betekent?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 5 december 2010 om 00:58. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij snapt het blijkbaar niet. Ik val Straddle aan op zijn niet-bestaande Joodse samenzweringen die voortvloeien uit zijn extreem rechtse gedachtegoed. De hele discussie over de USS Liberty, die jij met mij begon, doet niet ter zake.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |||
Europees Commissaris
|
![]() En hij gaat maar door met liegen en verkeerd voorstellen.
Verkeerd, ik verwijt dat de Mossad op zijn minst voorkennis had van de aanslagen en het heeft laten gebeuren. Dit komt uit militaire amerikaanse kringen en ik heb de bronnen aangegeven. Jij maakt er al de rest zelf van. Gezien King David Hotel terrorisme van je zionistische vriendjes, en de Lavon affaire, hebben jullie al heel wat ervaring met terrorisme zelf in mekaar te steken niewaar? Niet alleen de media in de VS, maar gans het corrupt financieel systeem, inclusief de FED. Dat eerste is trouwens ten overvloede bewezen, en als dusdanig erkend en bekend door de zionistische kringen. Erger zelfs, bepaalde joodse columnisten in VS kranten zeggen zelf dat ze de boel controleren. In hun welkende chutzpah zijn ze er nog fier op ook. Ik heb destijds het bewust artikel aangegeven. Zoek het zelf terug op zeveraar. Dat tweede, daar moet je enkel maar eens op onderzoek gaan wie de aandeelhouders zijn van de FED. Ik ga dit niet opnieuw allemaal uit de doeken doen voor meneer zijn bokkesprongen. wees volledig - ik heb gezegd buitenlandse politiek. De activiteiten en methoden van de joodse lobby zijn bekend en aangeduid in de bekende VPRO documentaire, als voorbeeld. Dan hebben we het nog niet gehad over het feit dat meer dan 50% van de beleidsposities op buitenlandse zaken in de VS ingenomen is door zionisten, velen met dubbele nationaliteit, wiens loyauteit in de eerste plaats bij Israel ligt en niet bij de VS. Voorts is AIPAC tevens een spionage vehikel en daar wordt zelfs nu een proces over gevoerd in de VS. En ik kan doorgaan over de vele vele zionistische lobby organisaties in de VS, te lang om hier uit te wijden. Citaat:
en dan? Citaat:
Voorts is het duidelijk dat zionisten overal multiculturalisme promoten (de bewijzen staan o.a. in het filpje van Dr Duke hierboven), doch zelf elke eigen integratie met andere culturen en rassen verbieden. Hoe hypocriet moet ge zijn??? Citaat:
Hoe langer hoe meer ik met zionistische leugenaars zoals gij geconfronteerd word zal ik ijveren voor verzet tegen het zionisme. Als dat enkel kan via nationalisme of nationalistische partijen, dan zij het zo. De tijd van zever is voorbij. Ik pleit overigens evenzeer voor arabisch nationalisme, aziatisch nationalisme. Maar het moet gedaan zijn met jullie schijnheiligheid rond nationalisme.
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 5 december 2010 om 01:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij begon over de USS Liberty, ik niet. Zoals Straddle zegt, ben je goedkoop aan het liegen. Doe het nog een keer, en je vliegt definitief op de negeerlijst.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dan zijn we collega's. Verwondert me niets.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |||||||
Secretaris-Generaal VN