Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2010, 23:51   #301
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ik heb de indruk dat onze reality-tunnels zodanig verschillen van deze mensen dat ze zo goed als niet kunnen kruisen. Of het daarom zinvol of niet is om toch een cross-over te proberen creëren, moet jij uitmaken natuurlijk. Ik zie het meer en meer als zinloos.
Het gaat erom dat zij zich volledig afsluiten en geen informatie meer kunnen opnemen. Heel gevaarlijk voor hen. Ik heb de indruk dat er hier op het forum heel wat zware gevallen zijn...

Citaat:
Ik weet zelfs niet meer wat ik hier nog doe, op de berichten van een paar mensen na. Het gebrek aan beter, misschien?
I get the picture...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 23:56   #302
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Liberaal_NL neemt een bepaalde stelling in, dat het een vergissing is, zonder argumenten en hij beschuldigt een andere forummer, straddle, die een andere visie had van onzin en leugens. Toen ik er hem op aansprak, weigerde hij ook om zijn stelling te argumenteren door eerst mijn post hooghartig te negeren en vervolgens te beginnen over een andere oorlog.
Jij hebt de discussie niet goed gevolgd. Straddle doet niets anders dan voortdurend zogenaamde Joodse samenzweringen op dit forum posten en daar reageer ik op. Hij beweerde in een klein deel van een post dat Israel expres dat schip neergehaald heeft, terwijl de Amerikaanse en Israelische autoriteiten dat tegenspreken.

Citaat:
Ik kan alleen maar vaststellen dat er heel wat vragen zijn bij Liberaal_NL's verhaal en dat er nog steeds geen geloofwaardige verklaring is hoe de Israëli's twee uur lang een Amerikaans schip waar heel duidelijk de Amerikaanse vlag wapperde voor een Egyptisch schip hielden dat er helemaal niet op lijkt.
De bewijslast ligt niet bij mij, maar bij Straddle.

Citaat:
De overlevenden van de USS Liberty zeggen dat het een geplande aanval van Israël was en ook de Amerikaanse Minister van Buitenlandse Zaken van toen heeft in eer en geweten en na inzage van het hele dossier, inclusief de geheime stukken, besloten de Israëlische visie niet te geloven.
Ja tuurlijk was de aanval gepland: Israel dacht dat het een vijandig schip was.

Citaat:
Nogmaals: ik besluit daar niet uit dat het met opzet was - daarvoor zou ik het dossier nogmaals grondig moeten bestuderen; in tegenstelling tot Liberaal_NL doe ik zo'n geen lichtzinnige uitspraken - ik besluit daar alleen uit dat het extreem arrogant en onbedachtzaam is van Liberaal_NL om een bepaalde stelling als dogma aan te nemen en te weigeren van ze te beargumenteren.
Echt de omgekeerde wereld dit.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 23:58   #303
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je geeft straddle en D'ARTOIS dus gelijk. Ik kan je excuses niet in hun plaats aanvaarden. Vraag het hen.
Lul niet gozer.
Oud 4 december 2010, 23:59   #304
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Het gaat erom dat zij zich volledig afsluiten en geen informatie meer kunnen opnemen. Heel gevaarlijk voor hen. Ik heb de indruk dat er hier op het forum heel wat zware gevallen zijn...
Die zitten hier zeker. Thans lijkt het mij gewoon een doorsnee sample te zijn van wat onze maatschappij voortbrengt.

Citaat:
I get the picture...
Ik wil evolueren. Hoe evolueer je als je geest gebombardeerd wordt en verstopt geraakt met nutteloze feiten en zinloze discussie? Ik ben het hier beu maar wil de parels niet achterlaten uit angst dat ik iets zou missen. Bovendien weet ik niet waarheen te gaan.

Laatst gewijzigd door Heftruck : 5 december 2010 om 00:00.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2010, 00:04   #305
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Jij hebt de discussie niet goed gevolgd. Straddle doet niets anders dan voortdurend zogenaamde Joodse samenzweringen op dit forum posten en daar reageer ik op.
Dat is een ad hominem op Straddle en ik ben Straddle niet eens!

Bovendien is het nog eens fout: het enige wat je dwars zit, is Straddle's kritiek op Israël, die jij heel bewust en systematisch met antisemitisme tracht te verwarren.

Citaat:
Hij beweerde in een klein deel van een post dat Israel expres dat schip neergehaald heeft, terwijl de Amerikaanse en Israelische autoriteiten dat tegenspreken.
Dat is fout. De toenmalige Amerikaanse Minister van Buitenlandse Zaken heeft een ander standpunt. Er is dus geen eengemaakt standpunt van "dé Amerikaanse autoriteiten."

Citaat:
De bewijslast ligt niet bij mij, maar bij Straddle.
De bewijslast ligt bij beiden. Jullie hebben beiden een verschillende stelling. Het is aan beiden om met bewijzen te komen. Jij weigert dit echter hooghartig, uit een geloof dat je de waarheid in pacht hebt.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 5 december 2010, 00:10   #306
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die zitten hier zeker. Thans lijkt het mij gewoon een doorsnee sample te zijn van wat onze maatschappij voortbrengt.
Ik durf te hopen dat de mensen met psychologische problemen hier oververtegenwoordigd zijn. (Anders ziet het er nog slechter uit voor onze samenleving dan gedacht!)

Citaat:
Ik wil evolueren. Hoe evolueer je als je geest gebombardeerd wordt en verstopt geraakt met nutteloze feiten en zinloze discussie? Ik ben het hier beu maar wil de parels niet achterlaten uit angst dat ik iets zou missen. Bovendien weet ik niet waarheen te gaan.
Ik zou zo zeggen: vind goede vrienden met wie je in debat kan gaan, mensen die je jezelf doen overstijgen en die je ook iets over het leven kunnen leren. Een ander idee is om naar een ander land of context te vertrekken. Naar Indië b.v., of naar Afrika, dan wordt je even uit vastgeroeste denkpatronen getild.

Nog beter zijn natuurlijk spirituele oefeningen, meditatie, ...

Je kan ook proberen een heel nieuw denkkader aan te nemen, of het nu een nieuwe tak van de wiskunde is, of een politieke ideologie die je voorheen vreemd was.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 5 december 2010, 00:18   #307
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Terug, was even iets nuttigers gaan doen.

Het heeft idd weinig zin om met zionistische leugenaars als LiberaalNL te discussieren. Het komt altijd op hetzelfde neer: gescheld en het eindigt met mij op de negeer te zetten. De kerel aanvaardt nooit geen enkel bewijs.

Keer op keer heb ik me in het verleden moegemaakt om met bewijzen en bronnen af te komen, dikwijls zelfs van joodse bronnen zelf, zeer dikwijls vanuit academische hoek. Het zint hem toch nooit en hij zal het allemaal anders voorstellen. Hij is bezeten van mijn vermeend antisemitisme en al wat hij nog kan is ad hominems te gebruiken.

Laat hem maar doen, hoe meer hij tekeer gaat, hoe meer ik met feiten zal afkomen. Ik heb tot nu toe enkel gereageerd op andermans posten en ben zelfs nog geen enkele anti zionistische draad gestart, maar het gaat er nog eens van komen, hoe meer hij met disinformatie en stromansargumenten en allerlei andere leugens afkomt.

Ik stel voor van gewoon terug on topic te gaan want op zijn constante ad hominems blijf ik niet reageren.

.
Oud 5 december 2010, 00:20   #308
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat is een ad hominem op Straddle en ik ben Straddle niet eens!

Bovendien is het nog eens fout: het enige wat je dwars zit, is Straddle's kritiek op Israël, die jij heel bewust en systematisch met antisemitisme tracht te verwarren.
1) Het is geen ad hominem, maar de waarheid. Hij verdenkt de Joden achter 9/11 te zitten, dat de Joden de media controleren, de Amerikaanse politiek geheel bepalen, de Joden uit zijn op een oorlog tussen het Westen en de Arabische wereld, gelooft in de dolkstootlegende, sympathiseert met het N-SA, een neofascistische en antisemitische club etc...
2) Dat is onzin en tevens een smerige opmerking. Ik heb hier met tal van linksen al heftige, maar oprechte discussies over Israel/Palestina gehad. Straddle is echter een ordinaire rechts-extremist die mensen met wie hij het oneens is bestempelt als 'zionistische agenten'.

Citaat:
Dat is fout. De toenmalige Amerikaanse Minister van Buitenlandse Zaken heeft een ander standpunt. Er is dus geen eengemaakt standpunt van "dé Amerikaanse autoriteiten."
Zowel het Israelische als het Amerikaanse rapport spreekt hem tegen.

Citaat:
De bewijslast ligt bij beiden. Jullie hebben beiden een verschillende stelling. Het is aan beiden om met bewijzen te komen. Jij weigert dit echter hooghartig, uit een geloof dat je de waarheid in pacht hebt.
Omdat ik niet degene ben die hier iets hoeft bewijzen.

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 5 december 2010 om 00:21.
Oud 5 december 2010, 00:20   #309
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Ik durf te hopen dat de mensen met psychologische problemen hier oververtegenwoordigd zijn. (Anders ziet het er nog slechter uit voor onze samenleving dan gedacht!)
Het voordeel is dat een psychopatische maatschappij op maat van psychopaten gemaakt is, natuurlijk. What you see is what you get.

Citaat:
Ik zou zo zeggen: vind goede vrienden met wie je in debat kan gaan, mensen die je jezelf doen overstijgen en die je ook iets over het leven kunnen leren. Een ander idee is om naar een ander land of context te vertrekken. Naar Indië b.v., of naar Afrika, dan wordt je even uit vastgeroeste denkpatronen getild.

Nog beter zijn natuurlijk spirituele oefeningen, meditatie, ...

Je kan ook proberen een heel nieuw denkkader aan te nemen, of het nu een nieuwe tak van de wiskunde is, of een politieke ideologie die je voorheen vreemd was.
Ja, je hebt gelijk. Mijn probleem is nog steeds hetzelfde. Ik zit vastgeroest en durf mijn ijzers niet goed breken om te doen wat ik echt wil doen. Bedankt om me daar weer even bewust van te maken.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2010, 00:38   #310
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1) Het is geen ad hominem, maar de waarheid.
Je begrijpt dus niet eens wat een ad hominem is. Ad hominem betekent de man spelen (Straddle) i.p.v. de bal (USS Liberty). Of je beweringen over Straddle nu juist of fout zijn - ze zijn fout, maar dat terzijde - ze doen niet ter zake, want de discussie ging niet over Straddle, maar over de USS Liberty. Aangezien je daar niet over wenst te zeggen, is de discussie afgesloten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 5 december 2010, 00:42   #311
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, je hebt gelijk. Mijn probleem is nog steeds hetzelfde. Ik zit vastgeroest en durf mijn ijzers niet goed breken om te doen wat ik echt wil doen. Bedankt om me daar weer even bewust van te maken.
We geraken allemaal op een bepaald moment vastgeroest. Vandaar dat je bepaalde dingen moet doen om je geest in beweging te houden.

Nietzsche zei dat als je een geest verhindert te veranderen, dat het dan geen geest meer is.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 5 december 2010, 00:48   #312
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je begrijpt dus niet eens wat een ad hominem is. Ad hominem betekent de man spelen (Straddle) i.p.v. de bal (USS Liberty). Of je beweringen over Straddle nu juist of fout zijn - ze zijn fout, maar dat terzijde - ze doen niet ter zake, want de discussie ging niet over Straddle, maar over de USS Liberty. Aangezien je daar niet over wenst te zeggen, is de discussie afgesloten.
De discussie ging helemaal niet over de USS Liberty, maar die draai gaf jij eraan. Het was een klein onderdeeltje van een post van hem. Ik val hem echter keihard aan op zijn gelieg en gemanipuleer over vermeende Joodse samenzweringen.
Oud 5 december 2010, 00:57   #313
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De discussie ging helemaal niet over de USS Liberty, maar die draai gaf jij eraan. Het was een klein onderdeeltje van een post van hem. Ik val hem echter keihard aan op zijn gelieg en gemanipuleer over vermeende Joodse samenzweringen.
De discussie tussen ons ging enkel over de USS Liberty. Jouw stelling daarond wens je niet te onderbouwen. Ik neem daar akte van.

Heb je ondertussen begrepen wat ad hominem betekent?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 5 december 2010 om 00:58.
Oud 5 december 2010, 01:08   #314
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De discussie tussen ons ging enkel over de USS Liberty. Jouw stelling daarond wens je niet te onderbouwen. Ik neem daar akte van.
Heb je ondertussen begrepen wat ad hominem betekent?
Jij snapt het blijkbaar niet. Ik val Straddle aan op zijn niet-bestaande Joodse samenzweringen die voortvloeien uit zijn extreem rechtse gedachtegoed. De hele discussie over de USS Liberty, die jij met mij begon, doet niet ter zake.
Oud 5 december 2010, 01:11   #315
straddle
Europees Commissaris

Standaard

En hij gaat maar door met liegen en verkeerd voorstellen.

Citaat:
1) Hij verdenkt de Joden achter 9/11 te zitten
Verkeerd, ik verwijt dat de Mossad op zijn minst voorkennis had van de aanslagen en het heeft laten gebeuren. Dit komt uit militaire amerikaanse kringen en ik heb de bronnen aangegeven. Jij maakt er al de rest zelf van.
Gezien King David Hotel terrorisme van je zionistische vriendjes, en de Lavon affaire, hebben jullie al heel wat ervaring met terrorisme zelf in mekaar te steken niewaar?

Citaat:
dat de Joden de media controleren
Niet alleen de media in de VS, maar gans het corrupt financieel systeem, inclusief de FED.

Dat eerste is trouwens ten overvloede bewezen, en als dusdanig erkend en bekend door de zionistische kringen. Erger zelfs, bepaalde joodse columnisten in VS kranten zeggen zelf dat ze de boel controleren. In hun welkende chutzpah zijn ze er nog fier op ook. Ik heb destijds het bewust artikel aangegeven. Zoek het zelf terug op zeveraar.

Dat tweede, daar moet je enkel maar eens op onderzoek gaan wie de aandeelhouders zijn van de FED. Ik ga dit niet opnieuw allemaal uit de doeken doen voor meneer zijn bokkesprongen.

Citaat:
de Amerikaanse politiek geheel bepalen,
wees volledig - ik heb gezegd buitenlandse politiek. De activiteiten en methoden van de joodse lobby zijn bekend en aangeduid in de bekende VPRO documentaire, als voorbeeld. Dan hebben we het nog niet gehad over het feit dat meer dan 50% van de beleidsposities op buitenlandse zaken in de VS ingenomen is door zionisten, velen met dubbele nationaliteit, wiens loyauteit in de eerste plaats bij Israel ligt en niet bij de VS.

Voorts is AIPAC tevens een spionage vehikel en daar wordt zelfs nu een proces over gevoerd in de VS.

En ik kan doorgaan over de vele vele zionistische lobby organisaties in de VS, te lang om hier uit te wijden.

Citaat:
de Joden uit zijn op een oorlog tussen het Westen en de Arabische wereld
Totaal verkeerde voorstelling van mijn visie. Ten eerste zeg ik, niet ''de joden'', wel de zionisten. Als vele joden alle nationalistische en zionistische leiders blind steunen (vandaar het grote lidmaatschap van die ontelbare zionistische organisaties), dan zijn ze evenzeer zionisten. Kan ik niet aan doen dat het ''per toeval'' vele joden zijn onnozelaar. Ik ken anderzijds vele joodse dissidenten en ben daar beste maatjes mee, ik heb joodse familie en heb dat al verteld, dus hou op met uw loze antisemitische beschuldigingen.

Citaat:
gelooft in de dolkstootlegende
en dan?

Citaat:
, sympathiseert met het N-SA, een neofascistische en antisemitische club etc...
Indien zionisten joodse suprematie en pro joods racisme zodanig sterk aanwakkeren en ondersteunen zodat de hele wereld er nu begint onder te lijden, dan is het hoogtijd dat we als europeanen en arabieren en aziaten dringend zelf ook onze eigen cultuur, ras en nationaliteit beginnen herop te waarderen. In die zin heeft N-SA gelijk, alsook in hun economisch programma. Dat is al wat ik erover gezegd heb, maar je doet er natuurlijk alles aan om me snel als neonazi proberen te laten afschilderen. Doe maar, het deert me niet, het toont me enkel aan hoe triestig het is van zo te moeten liegen.

Voorts is het duidelijk dat zionisten overal multiculturalisme promoten (de bewijzen staan o.a. in het filpje van Dr Duke hierboven), doch zelf elke eigen integratie met andere culturen en rassen verbieden. Hoe hypocriet moet ge zijn???

Citaat:
Straddle is echter een ordinaire rechts-extremist die mensen met wie hij het oneens is bestempelt als 'zionistische agenten'.
Kletskoek, een paar weken geleden werd ik hier nog afgedaan als ne linkse... Ik heb trouwens heel wat meer ''liberaal'' activisme achter de rug dan jij, zowel politiek als professioneel. Genoeg om met zekerheid te weten dat het groot boerenbedrog is en de kanker van onze maatschappij.

Hoe langer hoe meer ik met zionistische leugenaars zoals gij geconfronteerd word zal ik ijveren voor verzet tegen het zionisme. Als dat enkel kan via nationalisme of nationalistische partijen, dan zij het zo. De tijd van zever is voorbij. Ik pleit overigens evenzeer voor arabisch nationalisme, aziatisch nationalisme. Maar het moet gedaan zijn met jullie schijnheiligheid rond nationalisme.

Laatst gewijzigd door straddle : 5 december 2010 om 01:28.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2010, 01:16   #316
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De hele discussie over de USS Liberty, die jij met mij begon, doet niet ter zake.
Jij begon over de USS Liberty, ik niet. Zoals Straddle zegt, ben je goedkoop aan het liegen. Doe het nog een keer, en je vliegt definitief op de negeerlijst.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 5 december 2010, 12:37   #317
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Ik denk het ook. Wat dat betreft ben ik ervaringsdeskundige ......
Dan zijn we collega's. Verwondert me niets.
Oud 5 december 2010, 13:24   #318
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Je bent fout als je denkt dat zijn bedoeling discussie was.
Ik let meer op argumenten dan op persoonlijke geschiedenis. Ik merkte wel argumenten bij deze forrummer. Bij een trol stel ik me iets anders voor.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2010, 13:28   #319
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Vrijwel alle marinevaartuigen hebben een FoF code in de vorm van een transponder. Deze kan uitgeschakeld worden, dat zeker maar er bestaan overeenkomsten tussen bevriende marine's omtrent het uitwisselen van herkenningssignalen voorzoveel nodig.

Elk marineschip heeft een specifiek profiel en het hoort tot de opleiding van marineofficieren die profielen nauwkeurig te kennen.
Het is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aan te nemen dat de IDF had kunnen weten dat het om een VS marineschip ging.
Misschien dat de commandant van het VS marineschip iets deed dat niet naar de zin van de IDF was.
Het was een spionageschip. Dus misschien was de IDF iets aan het doen wat de VS niet mocht weten, zoals het executeren van 1000 krijgsgevangen in El Arish, of de invasie van de Golan. De invasie van de Golan werd uitgesteld tot 24 uur na de aanval.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 5 december 2010 om 13:28.
Oud 5 december 2010, 13:35   #320
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flatliner Bekijk bericht
Jij ziet ook maar wat je wil zien met je oogkleppen op.
Je zegt dit.

en dan vlak erna dit:

Citaat:
Enige schokkende documten dewelke ze tot nu toe naar buiten hebben gebracht, is het bewijs dat klimaatscepticie groot gelijk hebben, en dat het volledige klimaat verhaal opgezet spel is van groene "bedrijven" en een excuse om extra belastingen te kunnen heffen.
Waarmee het voorhouden van een spiegel voor de hand ligt.

Citaat:
De laatste vrijgaves geven niets bezonders of wereldschokkends te zien, of je moet echt vreemd van de wereld zijn.
Misschien voldoet het niet aan je verwachtingen, maar verschillende regeringsleiders meenden zich over deze laatste vrijlating te moeten uitspreken.

Citaat:
Waarom dan die aanbidding voor Assange????
Nochthans spreek ik genuanceerd over wikileaks en Assange. Ik geef hem het voordeel van de twijfel tot nu toe zei ik reeds.

Citaat:
Hij doet niets, enkel leven van zijn status als zelf gecreeërde levende god.

Citaat:
Indien je de documenten zo goed vind, steun dan de personen dewelke die documenten hebben ontvreemd en vrij gegeven.
Wikileaks is deel van dat proces.
Citaat:
Wil je het principe steunen? Steun dan de ISP dewelke hun servers laten gebruiken om de date te verspreiden.
En waaromwikileaks niet? Ik snap die logica niet die je ertoe brengt de wistleblowerwebsite niet te willen erkennen.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 5 december 2010 om 13:35.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be