![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Staatssecretaris
|
![]()
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 5 december 2010 om 06:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Staatssecretaris
|
![]()
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 5 december 2010 om 06:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 |
Staatssecretaris
|
![]()
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 5 december 2010 om 06:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voor de rest kan ik aan alle normale, gezond-kritische mensen hier slechts 1 raad meegeven: discuteer er zo weinig mogelijk mee, met gestoorden lukt dat toch niet. Ze volharden in hun zweverige bullshit omdat ze immers niet in staat zijn tot nadenken, dat doet hun achterbaks kerkske voor hun.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 5 december 2010 om 06:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pleiten voor duurzame relaties is daarom een goede zaak. Ik begrijp uiteraard dat dit slecht is voor uw zaken. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 december 2010 om 07:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien is het huwelijk veel ouder dan het christendom. Met andere woorden: uw verwijten slaan nergen op. Laat staan dat het enige argumentele waarde zou hebben. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#549 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
U kunt natuurlijk blijven zeggen dat er wel een onderscheid werd gemaakt, maar ook even goed blijven beweren dat water niet nat is natuurlijk. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://blog.hotmarijke.be/blog.php?bid=276 Daarin staat ook duidelijk: "Is neuken en pijpen zonder condoom dan niet leuker?" hoor ik alweer de domme hoerenloper vragen. Ja en nee. Als je dat doet met een partner in een 100 % vertrouwenssituatie is mijn antwoord ja. Indien je het flikt met eender wie is mijn antwoord nee. Het probleem is dat er in de werkelijkheid van alle dag zeer weinig relaties bestaan waarin beide partijen elkaar hondstrouw zijn. Ik spreek me niet uit over de morele waarde daarvan of over mijn business. Het IS nu eenmaal zo, en van daaruit moet je vertrekken. Je gelooft toch zelf niet dat pathetische oproepen �* la paus en Filip - bij hem puur om de stemmen te doen - ook maar één ontrouwe partner van gedacht gaat doen veranderen? Nonsens! Dus kan je maar één ding doen in aidscampagnes. Het condoom propageren en er de nadruk op leggen dat veilig vrijen een absolute must is, zeker voor mensen die met meerdere partners naar bed gaan. Niet enkel om AIDS in te dijken, want het is niet eens zeker of HIV en AIDS wel bestaan: http://nl.odemagazine.com/doc/0027/aids-bestaat-niet Geen idee of AIDS een uitvinding is van de pharmaceutische industrie, het zou best kunnen, zoals de "Global Warming" een lucratieve fantasie is van de Groene beweging. Maar ok, ik wijk af van deze topic. Het gaat niet enkel om het o zo gevreesde AIDS, er zijn nog honderden andere SOA's die door condoomgebruik voorkomen kunnen worden en d�*�*r draait alles om. Als mensen dat alles negeren zijn ze oerdom, zoals ik ook keihard in mijn blog stel. Voor jou is dat misschien moeilijk te vatten, maar mensen hebben de vrijheid om sexueel te genieten zoals zij dat zélf wensen. Als is dat een orgie met 50 mannen en vrouwen. Er zijn echter enkele voorwaarden: 1 - Nooit onder dwang, sex mag enkel gebeuren op vrijwillige basis. 2 - Niet met minderjarigen, enkel meerderjarigen, er moet nu eenmaal een lijn getrokken worden. 3 - Liefst veilig. Als iedereen akkoord is om het zonder condoom te doen is er op zich niets aan te doen, maar dan ben je wel oerdom omdat je jezelf, en nog veel erger, onschatbaar vele anderen in gevaar brengt. Het zijn idioten zonder verantwoordelijkheidsgevoel Dit is de wereld waar we in leven Paulus, of je dat nu leuk vindt of niet. En daarnaar dienen we te handelen. Met utopische trouwheidssprookjes maak je enkel jezelf belachelijk.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 5 december 2010 om 07:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien -en u mag nog zoveel staan pleiten voor condoomgebruik- blijkt dat ondanks de vele aidspreventiecampagnes, nog steeds verspreiding is van het het virus. Nog steeds stijgt het aantal besmettingen per jaar. Daarom kwam het ook in de actualiteit. Denk je nu echt dat er in België nog mensen zijn die niet weten dat condoomgebruik een must is bij het zogenaamde consumptieseks? De waarheid is, dat de mens een echte smeerlap is en vaak zijn besmetting verborgen houdt uit vrees voor de reacties en intussen anderen blijft besmetten voor zijn persoonlijk lichamelijk genot. En die smeerlappen krijgen minder kansen als duurzame relaties meer en meer zouden voorkomen. D�*t is de realiteit. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 december 2010 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De waarheid is, dat de mens een echte geilaard is en vaak zijn vreemdgaan verborgen houdt uit vrees voor de reacties en intussen anderen blijft neuken voor zijn persoonlijk lichamelijk genot. D�*t is de realiteit.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 5 december 2010 om 08:15. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien, vind ik dat geen reden om niet te pleiten voor duurzame relaties. Elk voorstel dat daadwerkelijk kan bijdragen tot het verminderen van slachtoffers van het HIV-virus kan ik alleen maar toejuichen. En jij zou dat beter ook doen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zelf ben voorstander om besmette personen verplicht te laten tatoeëren onder de bikinilijn. Dat klinkt hard, ik weet het, en ongetwijfeld zullen er mensen zijn die de vergelijking gaan maken met de tatoerering van joden tijdens de Tweede Wereldoorlog,... ... maar als ik de afweging moet maken tussen wat erger is: a) als besmette persoon, je besmetting verzwijgen en toch wisselende seksuele contacten hebben. of b) het wettelijk verplichten van het kenbaar maken aan je seksuele partner dat je besmet bent met een dodelijk virus. Dan denk ik dat het laatste minder erg is. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 december 2010 om 08:56. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
An nisa 16 remember? --------------------------- trouwens, als Dewinter zegt: Citaat:
een duurzame relatie kan zowel homo als hetero zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld. Maar daar hoeven ze natuurlijk niet heteroseksueel en getrouwd voor te zijn...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Is dat niet vermoeiend, al dat gekronkel?
|
![]() |
![]() |