![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En neen, iemand een godsdienstwaanzinnige noemen is niet op de man spelen, eerder een nuchtere constatering van een feit.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 5 december 2010 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 5 december 2010 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is slechts een nuchtere constatering van jouw verdraaiing van de feiten. Laatst gewijzigd door Albrecht : 5 december 2010 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
---------------- Weet je, normaal gezien reageer ik zelden of nooit op posts van sujetten zoals jij. Het feit echter dat jij het Franco-regime positief benaderde wekte echter mijn aandacht. Iets waar ik wel eens een boompje zou willen over opzetten. In jouw geval werd al heel vlug duidelijk dat dit een gigantische verspilling van tijd en moeite zou zijn. Troost je, er zullen ongetwijfeld ook wel posts van mijnentwege in het quote-archief - al dan niet vergezeld van commentaar - terug te vinden zijn. Maar om in de geest van deze topic te blijven, geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om je langdurig te provoceren met als enig doel jou te laten bannen.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 5 december 2010 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het draagt in geen geval bij tot de discussie. Wanneer ik dan in die discussie eventjes verder lees kom ik deze uitspraak nog tegen : "Neen, eerder het soort dat goed boerde onder Franco. Jouw soort dus." http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3887 Ik vind het een schoolvoorbeeld van provocatie. |
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 5 december 2010 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Als jij geen discussie kunt voeren, en moet terugvallen op persoonlijke aanvallen en provocaties, betekend dat niet dat anderen niet met mij kunnen discussiëren.
Citaat:
Overigens ben ik geen voorstander van het regime van Franco, vanwege de vele moorden, zoals ik in die draad meermaals (tevergeefs) gezegd heb. Ik vind het wel beter als de republiek, die op z'n minst even moordzuchtig was als het regime van Franco. Overigens, zo reactionair ben ik ook niet, hoor. Er is nog nooit een echt perfect systeem geweest hier, dus hoe kan ik dan terugwillen naar een vorige situatie? Politiek gezien ben ik een mengelmoes van ethisch-conservatieve en sociale standpunten. |
|
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Dat is wél gescheld hoor, als je dat specifiek tegen één iemand zegt.
|
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Haatspraak mag en moet wél wel gesignaleerd worden. Oei, 't is een kwoot van Raf, mijn excuses. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2010 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of misschien ook niet, zo scheer ik hele bevolkingsgroepen over één en dezelfde kam. Mag ook niet. Best vermoeiend, zo de hele tijd op je eigen tenen lopen teneinde de lange tenen van anderen te ontzien. Want we zijn allemaal toch zo vlug gekwetst, niet?
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een hele bevolkingsgroep beledigen, uitschelden mag ook. Maar het draagt niet bij tot een discussie. Een persoon beledigen of op de persoon spelen, draagt evenmin bij tot een discussie. Ik zie niet in wat er vermoeiend aan is om dit achterwege te laten. |
|
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Hoe zit het hier in bermuda driehoek ???... Weet er iemand wanneer bvb flanel terugkomt ?
|
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die een maand effectief gekregen heeft... Zijn laatste bericht is van 24 november. Nog een weekje of twee dus...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen Wet Lejeune, hier ??
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
OMG , wat een gedoe allemaal op dit forum . En dan te denken dat eigenlijk +- 50 % op dit forum pure haat , racisme en discriminatie is . |
|
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me anders nog eens een goed voorstel...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang het geen eenduidige aanzet tot bovenstaande is of oproep tot geweld is. Bij twijfel krijgt de forummer het voordeel. |
|
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd, ofwel tegen holebis, ofwel tegen asielzoekers.....tja, nog altijd beter dat ze hun haat hier kunnen neerpennen, dan dat die in daden omgezet worden.
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |