Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 december 2010, 14:40   #221
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Is het bij gebrek aan argumentatie dat jij je toevlucht moet zoeken tot leugens?
Als je in je post van de eerste zin leugens verkoopt, lees ik al niet meer verder.
Blijkbaar kunt u die leugens dan toch niet weerleggen, dan is het nogal goedkoop af te komen met " ik lees niet verder".
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2010, 14:47   #222
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Blijkbaar kunt u die leugens dan toch niet weerleggen, dan is het nogal goedkoop af te komen met " ik lees niet verder".
Hoe moet ik die leugen weerleggen?
Hoe kan ik aantonen dat iets niet mijn mening is? Ik kan niet bewijzen wat ik niet schreef.
Moet ik voor de zoveelste keer naar citaten (met linken) vragen?
Je weet ook wel wat voor antwoorden ik dan krijg. Van alles behalve een citaat.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2010, 15:08   #223
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Tja, als je neo liberaal-kapitalisme gaat vergelijken met staatskapitalisme dan ben je zeker op de goede weg ... wat wil je nu bewijzen ? Stalinistische zakken zitten bij mij bijna op dezelfde lijn als de rechtse puntmutsen . Welke praatjes verkoop jij hier dan ?... Behalve wat haat spuien op vreemdelingen en stampen op de sociaal zwakkeren en de rijke klasse naief negeren van hun misdaden en uitbuiting lees ik hier van jou niets 'nul de botte'.
Als u zich eens wat vollediger informeert over wat in de Sowjet-unie en dan vooral in de stalinistische periode gebeurde, dan zou u verlegen zijn om dat woordje "bijna" hier te gebruiken. Ik vrees dat de misdaden ginder nog niet overtroffen zijn, vergeet immers niet de enorme schaal waarop die misdaden gebeurden.
Oud 5 december 2010, 16:09   #224
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Als u zich eens wat vollediger informeert over wat in de Sowjet-unie en dan vooral in de stalinistische periode gebeurde, dan zou u verlegen zijn om dat woordje "bijna" hier te gebruiken. Ik vrees dat de misdaden ginder nog niet overtroffen zijn, vergeet immers niet de enorme schaal waarop die misdaden gebeurden.
Ze zijn niets vergeleken met wat de imperialistische, kapitalistische landen aanrichtten op het Amerikaanse, Aziatische en Afrikaanse continent.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 5 december 2010 om 16:09.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2010, 16:44   #225
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, als je neo liberaal-kapitalisme gaat vergelijken met staatskapitalisme dan ben je zeker op de goede weg ... wat wil je nu bewijzen ? Stalinistische zakken zitten bij mij bijna op dezelfde lijn als de rechtse puntmutsen . Welke praatjes verkoop jij hier dan ?... Behalve wat haat spuien op vreemdelingen en stampen op de sociaal zwakkeren en de rijke klasse naief negeren van hun misdaden en uitbuiting lees ik hier van jou niets 'nul de botte'.
Wat haat spuien betreft, kunt misschien uw eigen reactie's er even op na lezen wel te verstaan indien het niet al te moeilijk moest zijn.

Wat betreft praatjes verkopen, kunt dit het best doen en herkennen met de tip die ik u zojuist heb gegeven.

Stampen op de sociaal zwakkeren, indien deze behoren tot het "eigen volk" kunt u er waarschijnlijk niet hard genoeg op stampen.

Wat betreft uitbuiting en naiëf negeren, uitbuiting van de sociaal zwakkeren van het "eigen volk", en het naiëf negeren van de financiële ellende waar u en vriendjes zo graag het "eigen volk" willen aan blootstellen door z.g. de weldoener uit te hangen wel te verstaan op kosten van het "eigen volk" hoe zou u dit noemen?

Om kort te zijn, wat sociaal onrecht, eerlijke verdeling van lasten en rijkdom betreft, interesseert u en om uw woordjes te gebruiken 'nul de botte'.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2010, 17:05   #226
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Is het bij gebrek aan argumentatie dat jij je toevlucht moet zoeken tot leugens?
Als je in je post van de eerste zin leugens verkoopt, lees ik al niet meer verder.
U leest gewoon niet verder wanneer het u niet aanstaat en wanneer u zichzelf of uw praatjes niet hard kunt maken.
Leugens arti, weerleg gewoon de leugens indien u kunt, toon gewoon ergens waar u voluit de ellende en het onrecht beschrijft dat bepaalde groepen hier in deze samenleving van het "eigen volk" mogen/moeten ondergaan.

Leuteren over het grote onrecht ver weg, daar kan men een arti vinden, leuteren over een onrecht dat allochtonen volgens haar persoontje word aangedaan daar kan met een arti vinden, maar het onrecht dat deze samenleving het "eigen volk" aandoet door deze financieel te laten opdraaien omdat arti en vriendjes graag weldoenerke spelen ten kosten van en nogmaals het "eigen volk", dat laat een arti volledig koud, daarom waarschijnlijk ook dat een arti zich stoort wanneer men teveel die dwangsom van 500€ per dag oprakkelt zulke zaken bevorderen nu eenmaal niet het ideaal beeld dat ze de bevolking hier willen opdringen.

Arti, deze dwangsom van 500€ is in de zevende dag nog vernoemd door BDW waarschijnlijk nu ook een rechtse puntmuts volgens windsor zeker hé.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 5 december 2010 om 17:05.
Oud 5 december 2010, 17:22   #227
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
U leest gewoon niet verder wanneer het u niet aanstaat en wanneer u zichzelf of uw praatjes niet hard kunt maken.
Leugens arti, weerleg gewoon de leugens indien u kunt, toon gewoon ergens waar u voluit de ellende en het onrecht beschrijft dat bepaalde groepen hier in deze samenleving van het "eigen volk" mogen/moeten ondergaan.

Leuteren over het grote onrecht ver weg, daar kan men een arti vinden, leuteren over een onrecht dat allochtonen volgens haar persoontje word aangedaan daar kan met een arti vinden, maar het onrecht dat deze samenleving het "eigen volk" aandoet door deze financieel te laten opdraaien omdat arti en vriendjes graag weldoenerke spelen ten kosten van en nogmaals het "eigen volk", dat laat een arti volledig koud, daarom waarschijnlijk ook dat een arti zich stoort wanneer men teveel die dwangsom van 500€ per dag oprakkelt zulke zaken bevorderen nu eenmaal niet het ideaal beeld dat ze de bevolking hier willen opdringen.

Arti, deze dwangsom van 500€ is in de zevende dag nog vernoemd door BDW waarschijnlijk nu ook een rechtse puntmuts volgens windsor zeker hé.
Ach zo, jij hebt het niet gelezen, en dan bestaat het niet.
Als je het niet weet; vraag het.
Ik hoef je leugens niet te weerleggen.
Toon aan dat je de waarheid sprak; of trek je woorden terug in.

Wat heb ik geschreven over die dwangsom van 500 euro? Het was in een repliek aan jou, als ik het me goed herinner.
Ook niet gelezen?
Oud 5 december 2010, 17:23   #228
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Over welke 500,00 EUR gaat het nu?
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2010, 17:30   #229
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Laat uw hart eens zien Erlich en ga met uw VB vrienden soep uitdelen het zijn bijna verkiezingen dus het VB zal wel weer barmhartig gaan worden .

Dat laatse 'in het rood geschreven' mag je eens toelichten , hoe kom je aan zo een fucked up stelling ?
U kent waarschijnlijk het VB beter aangezien u weet dat deze soep uit delen. Staat u misschien ook in de rij om een kom soep?

Dat het VB soep zou uitdelen dan hebben ze waarschijnlijk kwestie menselijkheid punten meer dan u en uw (s)linkse broeders en zusters die vreten liever zelf de soep dan deze uit te delen nietwaar alléz, 't is te zeggen ze tonen menselijkheid wanneer ze denken er de media mee te kunnen halen zoals nu met het geflopte asielbeleid een beleid waar (s)linkse politici die jaren mee in een regering hebben gezeten zich nul de botte hebben van aangetrokken maar nu het weldoenerke willen spelen op kosten van de brave burger in de straat.

Wat betreft de laatste stelling in het rood, hoe men aan zulke fucked up stelling (wat voor kleuterpraat is dit?) waarschijnlijk u ontgaan maar u spreekt Engels jonge u weet wel de taal van het groot kapitaal proficiat.
Dat men u deze fucked up stelling moet verduidelijken is dan weer gewoon het bewijs hoezeer u begaan bent met het onrecht voor uw voetjes want zoals blijkt, hebt u er geen oor nog oog voor proficiat windsor.

Oud 5 december 2010, 17:30   #230
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Over welke 500,00 EUR gaat het nu?

Ik denk de 500 euro die elactrabel elk jaar per gezin te veel laat aanrekenen , al denk ik dat het meer dan 500 euro is . Maar dat is toch het uitbuiten van het eigen volk , tiens nu valt erlich zijn idiote eigen volk is heilig theorie in duigen .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2010, 17:32   #231
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
U kent waarschijnlijk het VB beter aangezien u weet dat deze soep uit delen. Staat u misschien ook in de rij om een kom soep?

Dat het VB soep zou uitdelen dan hebben ze waarschijnlijk kwestie menselijkheid punten meer dan u en uw (s)linkse broeders en zusters die vreten liever zelf de soep dan deze uit te delen nietwaar alléz, 't is te zeggen ze tonen menselijkheid wanneer ze denken er de media mee te kunnen halen zoals nu met het geflopte asielbeleid een beleid waar (s)linkse politici die jaren mee in een regering hebben gezeten zich nul de botte hebben van aangetrokken maar nu het weldoenerke willen spelen op kosten van de brave burger in de straat.

Wat betreft de laatste stelling in het rood, hoe men aan zulke fucked up stelling (wat voor kleuterpraat is dit?) waarschijnlijk u ontgaan maar u spreekt Engels jonge u weet wel de taal van het groot kapitaal proficiat.
Dat men u deze fucked up stelling moet verduidelijken is dan weer gewoon het bewijs hoezeer u begaan bent met het onrecht voor uw voetjes want zoals blijkt, hebt u er geen oor nog oog voor proficiat windsor.
Nu begrijpt u wat ik bedoel met een 'verneukte stelling' , herlees uw post eens het is er een 100 procent voorbeeld van .
Oud 5 december 2010, 17:36   #232
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ach zo, jij hebt het niet gelezen, en dan bestaat het niet.
Als je het niet weet; vraag het.
Ik hoef je leugens niet te weerleggen.
Toon aan dat je de waarheid sprak; of trek je woorden terug in.

Wat heb ik geschreven over die dwangsom van 500 euro? Het was in een repliek aan jou, als ik het me goed herinner.
Ook niet gelezen?
Arti, meiske toch, indien u geen poot meer hebt om op te staan, uw praatjes niet hard kunt maken en waarschijnlijk te lui bent om uw eigen reactie's erop na te lezen hier en elders, ga dan geitewollen sokken breien voor u en uw vriendjes want het gaat naar het schijnt de komende dagen nog hard vriezen.

Wat betreft leugens weerleggen arti meiske toch, zou het niet fair zijn indien u gewoon zou zeggen ik kan niet inplaats van ik hoef niet u zou tenminste een beetje de eer aan uzelf kunnen houden.

Oud 5 december 2010, 17:41   #233
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Arti, meiske toch, indien u geen poot meer hebt om op te staan, uw praatjes niet hard kunt maken en waarschijnlijk te lui bent om uw eigen reactie's erop na te lezen hier en elders, ga dan geitewollen sokken breien voor u en uw vriendjes want het gaat naar het schijnt de komende dagen nog hard vriezen.

Wat betreft leugens weerleggen arti meiske toch, zou het niet fair zijn indien u gewoon zou zeggen ik kan niet inplaats van ik hoef niet u zou tenminste een beetje de eer aan uzelf kunnen houden.
Erlich, maak jij nu eens je eigen praatjes waar.
Begin met
Volgens een arti en een windsord en al de rest uit die stal bestaat er om hen heen geen onrecht.
Bij voorbaat, bedankt.
Oud 5 december 2010, 17:41   #234
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nu begrijpt u wat ik bedoel met een 'verneukte stelling' , herlees uw post eens het is er een 100 procent voorbeeld van .
Wel wat scheelt eraan de stelling m.a.w dat de arbeider/arbeidster met zijn/haar zweet héél die grote z.g. (s)linkse menselijkheid mogen betalen is nu eenmaal zo is dat voor u een probleem zoja, waarom wilt u dan zo graag de arbeider/arbeidster ermee opzadelen of, wie da

Oud 5 december 2010, 17:42   #235
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik zal vragen om voor u een wit puntmutspakske te breien zo een witte burka kan jij wel gebruiken als je soep gaat uitdelen .
Oud 5 december 2010, 17:44   #236
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel wat scheelt eraan de stelling m.a.w dat de arbeider/arbeidster met zijn/haar zweet héél die grote z.g. (s)linkse menselijkheid mogen betalen is nu eenmaal zo is dat voor u een probleem zoja, waarom wilt u dan zo graag de arbeider/arbeidster ermee opzadelen of, wie da

Als je 5 procent weet zou hebben van de feiten die je aanhaalt dan zou je weten dat deze stelling op niets trekt het is gewoon pure VB toogpraat .
Oud 5 december 2010, 17:45   #237
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wel wat scheelt eraan de stelling m.a.w dat de arbeider/arbeidster met zijn/haar zweet héél die grote z.g. (s)linkse menselijkheid mogen betalen is nu eenmaal zo is dat voor u een probleem zoja, waarom wilt u dan zo graag de arbeider/arbeidster ermee opzadelen of, wie dacht u dat al deze luxe betaalt zeg het eens grote jongen of hoort u liever big boy u weet wel de taal van het kapitaal.

Oud 5 december 2010, 17:51   #238
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel wat scheelt eraan de stelling m.a.w dat de arbeider/arbeidster met zijn/haar zweet héél die grote z.g. (s)linkse menselijkheid mogen betalen is nu eenmaal zo is dat voor u een probleem zoja, waarom wilt u dan zo graag de arbeider/arbeidster ermee opzadelen of, wie dacht u dat al deze luxe betaalt zeg het eens grote jongen of hoort u liever big boy u weet wel de taal van het kapitaal.
Uw plaat blijft hangen .
Oud 5 december 2010, 17:53   #239
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ze zijn niets vergeleken met wat de imperialistische, kapitalistische landen aanrichtten op het Amerikaanse, Aziatische en Afrikaanse continent.
da's maar hoe je 't beziet he!?
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2010, 17:53   #240
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Als je 5 procent weet zou hebben van de feiten die je aanhaalt dan zou je weten dat deze stelling op niets trekt het is gewoon pure VB toogpraat .
Dus m.a.w. u bent een VB'er aangezien u weet wat deze aan de toog te zeggen hebben.

Klein vraagje, dat waar u wil voor staan de maatschappij en de arbeider/arbeidster de das omdoen, is dit uit lompigheid of uit kwaadwilligheid. Dat u denkt dat u met verhaaltjes van het toch zo verderfelijke kapitaal waarschijnlijk opgevist uit een een brochure van een pvda de mensen een boodschap kunt brengen maar tegelijkertijd wel leven van dat kapitaal en er de weldoener mee willen uithangen is zowat het toppunt van een hypocriete ideologie en hypocriete personen.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be