![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze doen gewoon zoals het Belgische gerecht, niets.
![]() |
![]() |
![]() |
#942 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#943 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#944 |
Staatssecretaris
|
![]() Heb ik dat ergens beweerd? Dit gaat nu eenmaal over de bestaande seksuele geaardheden.
![]() |
#945 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#946 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#947 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat soort onderbouwing hangt echt met haken en ogen aan elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#948 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#949 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#950 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie Degenen die seksueel wél forceren en kinderen verkrachten, zijn misdadige pedofielen en dat zijn pederasten, zoals Van Gheluwe en consoorten. Infeite zou in verband met seksueel misbruik van kinderen de term pederast moeten gebruikt worden, want nu worden alle pedofielen op één misdadige hoop gegooid en dat is uiteraard fout. Verwar pedofilie nooit met pederastie! http://nl.wikipedia.org/wiki/Pederastie
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 6 december 2010 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#951 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je de aard van het beestje niet goed begrijpt.
![]() |
![]() |
![]() |
#952 |
Staatssecretaris
|
![]() Nee jij begrijpt het niet. Het gaat om ROLLENSPELEN waarin de andere volwassen partij het kind speelt. Het koorknaapje, het schoolmeisje enzovoort. Dit is voor de meeste pedofielen een gezonde uitlaatklep voor hun behoeften, er wordt niemand mee geschaad. Als ze daarmee geen voldoening nemen en minderjarigen verkrachten, zijn het misdadigers en de juiste term is dan pederastie.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 6 december 2010 om 17:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#953 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik stelde alleen vast dat nocieve "neigingen" niet strafbaar zijn in een land waar meningen (die per definitie niet nocief kunnen zijn) dat wel zijn...geen vergelijking dus... Citaat:
Zoals uit mijn vorige postings duidelijk blijkt behoor ik niet tot die groep van mensen.
![]() |
![]() |
#954 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest dan homosexuele betrekkingen verboden zijn dan kunnen homo's sex hebben met vrouwen die een mannenbroek aantrekken. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#955 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom is er nog geen enkele wetsvoorstel om dit uit het strafrecht te nemen. (met dierenmishandeling ... idem dito ..)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#956 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#957 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dan hebben we het niet over de katholieke kerk an sich. Dat "de kerk" een fascistische oraganisatie is die enorm veel goed maar ook veel kwaad heeft gedaan is in deze echter niet aan de orde. Dat de vijanden van de kerk, toevallig diegenen die de media monopoliseren, nu binnen het establishment bloed ruiken en alle criminele feiten uitvergroten (pas op hé: ik ben daar niet tegen) terwijl zij alle criminele feiten van het establishment zelf doodzwijgen vind ik afschuwelijk. Ikzelf ben atheïst. Misschien is het daarom dat ik de scheeftrekking tussen het publieke proces van de katholieken enerzijds versus de verbloeming van de onmenselijkheden van orthodoxe Joden annex de islam anderzijds zo hemeltergend oneerlijk en razend gevaarlijk vind.
![]() |
![]() |
#958 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#959 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Fieseler;5148167]