Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 december 2010, 09:49   #1081
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Idd , maar dat is niet gaan verkondigen wat iedereen al weet . Wat jij wil doen gaat niets helpen ...
Waarom niet?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 09:53   #1082
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Fatsoenlijke mensen beledigen mij niet. Onfatsoenlijke mensen kunnen mij niet beledigen.

Paulus.

Is het dan een belediging om te mastruberen ? Of hoort dat niet binnen een duurzame relatie ?
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 09:56   #1083
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom niet?

Paulus.
Omdat iederen dat al weet . Hoe ga je beletten dat iemand vreemdgaat of voor de 65ste keer een nieuwe partner neemt ? Of na de 2de partner aids krijgt en zonder weten doorgeeft in een derde realatie ???... Door te zeggen dat ze maar een duurzame realtie moesten/moeten hebben ?
Oud 7 december 2010, 09:56   #1084
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Het is nu eenmaal zo dat homofielen in de aidsstatistieken oververtegenwoordigd zijn.
Live of die with it.

ps: ook binnen de homogemeenschap is het zo dat een langdurige monogame relatie minder gevaarlijk is dan ongebreidelde promiscuïteit.
Misschien laten holebi's zich in vergelijking met hetero's zich gewoon veel meer testen, en lopen er dus heel veel besmette hetero's rond die het niet weten dat ze besmet zijn?
Of misschien is het gros van die besmette holebi's enkel homo vlak na het werk, en is hij thuis de brave hetero-papa & echtgenoot (die ondertussen dan ook nog eens vrouw besmet)?

Lang leve de langdurige monogame homorelatie. Als beide partners negatief getest zijn en zich aan de afspraak houden is er al helemaal geen gevaar meer voor hen

Voor al degenen die geen langdurige monogame relatie hebben en niet getest zijn: geniet, maar doe het veilig (dus met condoom).
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 09:58   #1085
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Denk jij Marijke dat al die koppels die elkaar trouw beloven op een huwelijksplechtigheid, eigenlijk mensen zijn die absoluut geen voeling hebben met de realiteit en onzin uitkramen in bijzijn van officiële getuigen, familie, vrienden en kennissen?.
Zelfs op dat moment gebeurt dat, zeker weten.

Citaat:
Of denk je niet eerder dat deze mensen het weldegelijk goed menen met elkaar en hun belofte van trouw aan elkaar openbaar en officieel willen laten gebeuren?

Ik denk eerder het laatste.
Het gaat er niet om dat deze mensen het niet goed zouden menen. Maar elke relatie evolueert en maak je niet teveel illusies over die belofte van trouw. Het leven is geen sprookje in het genre van "zij leefden lang en gelukkig", daarvoor moet je bij Walt Disney zijn.

Citaat:
En ja het is waar. Het lukt niet altijd.

Maar om daarom het promoten van duurzame monogame relaties als middel om verdere verspreiding van het HIV-virus tegen te gaan, posting na posting af te schieten, ze onzinnig verklaren, utopisch en onrealistisch...?
Voor de miljoenste keer, het promoten van monogame & duurzame relaties is BULLSHIT om de simpele reden dat geen éne kat ter wereld naar zo'n moraalprekerig gezeik luistert.

Citaat:
Dat is te kort door de bocht Marijke.
Zo is de realiteit nu eenmaal.

Citaat:
Elk middel dat kan bijdragen om verdere verspreiding van het HIV-virus tegen te gaan, moet verwelkomt worden. En daar hoort het pleiten voor duurzame monogame relaties bij.

Dat is helemaal niet onzinnig, utpisch, onrealistisch en wat je het nog allemaal genoemd hebt.

Paulus.
Er is maar één middel, rekening houdend met de werkelijkheid, en dat is veilig vrijen. Al de rest is gepreek in een woestijn van ontucht, om dat idiote woord maar eens te gebruiken. En hiermee heb ik mijn punt gemaakt, een punt dat alle weldenkende gezonde mensen delen. Ik heb geen zin om nog eens x aantal keren jouw wereldvreemde dwaze ideeën te weerleggen. Dat heb ik nu wel voldoende en afdoend gedaan, je bent nu eenmaal een hopeloos geval.

Nog veel plezier in jouw utopische monogame duurzame relaties-wereld. Kom echter niet bleiten als uitkomt dat jouw vrouw het met een ander doet. Dan hoop ik maar één ding voor jou, dat ze een condoom gebruikt.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 7 december 2010 om 10:02.
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 09:58   #1086
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Heel wat zaken kunnen m.b.t. stiefouderschap kunnen helemaal niet via de notaris geregeld worden (niet enkel op vlak van erfrecht, maar ook sociale zekerheid, familierecht, zorg voor het kind als de biologische ouder sterft, enz...), dus gelieve je een beetje aan de feiten te houden. Maar omdat u tegen adoptie bent door holebikoppels moeten hun kinderen het ook maar ontgelden? Die duizenden kinderen met holebi-ouders ten spijt.
Dan kon men evengoed de notaris meer bevoegdheden geven, als je gelijk hebt.

Citaat:
Hoeveel landen weigeren nu nog adoptiekinderen af te staan aan België omdat België holebi's toe staat om te adopteren? Kunt u ze op noemen? Want bij mijn weten zijn er dat nog niet veel landen, hoor...
Het gaat niet om hoeveel landen, maar om hoeveel kinderen. Als je weet dat de islamitische landen de dichtste bevolkingsgraad hebben na China en India, spreken we inderdaad over tienduidzenden kinderen.

Citaat:
En moet België zich schikken naar de wetgeving van landen waar holebi's aan de lopende band worden opgehangen?
Neen. Maar men moet ook het argument niet gaan gebruiken dat het in het belang van de kinderen was. Want dat is het dus niet.

Citaat:
Dit argument is al helemaal onzin. Zonder die wetgeving zouden die honderden wachtende kandidaat ouders die holebi zijn al helemaal geen kans hebben om ooit ouder te worden.
U illustreert perfect wat ik beweer. Het ging hen niet om het belang van de kinderen, maar om hun eigenbelang. Hun rechten. Daar ging het hen om.

De tienduizenden kinderen ten spijt. Zowel voor heterogezinnen als homokoppels.

Paulus.
Oud 7 december 2010, 10:01   #1087
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
En omdat zogezegd een duurzame relatie gelijk is aan geen aids
Man man man...over "van de pot gerukte uitspraken" gesproken...

Citaat:
gaan we massaal voor het duurzaam relatie gebeuren prediken , gevolg iedereen zal ja knikken en gelijk niet meer vreemdgaan ???? Haloooo ,,wie gelooft er zoiets ??
Dezelfde mensen die nu wetenschappelijk hebben vastgesteld dat er jaarlijks miljoenen slachtoffers bijkomen ondanks uw "alleen-condoom-prediken-werkt"?
Oud 7 december 2010, 10:05   #1088
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Citaat:
Denk jij Marijke dat al die koppels die elkaar trouw beloven op een huwelijksplechtigheid, eigenlijk mensen zijn die absoluut geen voeling hebben met de realiteit en onzin uitkramen in bijzijn van officiële getuigen, familie, vrienden en kennissen?
Zelfs op dat moment gebeurt dat, zeker weten.
Dan zijn we uitgepraat vrees ik.

Citaat:
Nog veel plezier in jouw utopische monogame duurzame relaties-wereld. Kom echter niet bleiten als uitkomt dat jouw vrouw het met een ander doet. dan hoop ik maar één ding voor jou, dat ze een condoom gebruikt.
Maar je maar geen zorgen Marijke. Het is duidelijk dat er in jou leefwereld geen plaats is voor duurzame monogame relaties. Maar of je het nu gelooft of niet, ze bestaan. En meer dan jij denkt.

Paulus.
Oud 7 december 2010, 10:06   #1089
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Misschien laten holebi's zich in vergelijking met hetero's zich gewoon veel meer testen, en lopen er dus heel veel besmette hetero's rond die het niet weten dat ze besmet zijn?
Of misschien is het gros van die besmette holebi's enkel homo vlak na het werk, en is hij thuis de brave hetero-papa & echtgenoot (die ondertussen dan ook nog eens vrouw besmet)?
Ofwel zijn er bij al de getesten veel meer homo's positief dan hetero's.

Citaat:
Lang leve de langdurige monogame homorelatie. Als beide partners negatief getest zijn en zich aan de afspraak houden is er al helemaal geen gevaar meer voor hen
Bij die "lang leve" heb ik enig voorbehoud maar dat punt heb ik hierboven reeds gemaakt.
http://forum.politics.be/showthread....44#post5149244

Citaat:
Voor al degenen die geen langdurige monogame relatie hebben en niet getest zijn: geniet, maar doe het veilig (dus met condoom).
my point exactly.
Oud 7 december 2010, 10:07   #1090
Wisord
Banneling

Standaard

[quote=Fieseler;5149307]
Citaat:

Dezelfde mensen die nu wetenschappelijk hebben vastgesteld dat er jaarlijks miljoenen slachtoffers bijkomen ondanks uw "alleen-condoom-prediken-werkt"?

Diezelfde mensen geloven tevens niet dat gaan prediken voor duurzame relaties iets gaan helpen ... de juiste voorlichting is belangrijker alsook met de neus op de feiten drukken . Het is idd beter te voorkomen dan te genezen , maar dit neemt niet weg dat een duurzame relatiepreek gewoon belachelijk is .
Oud 7 december 2010, 10:08   #1091
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dan kon men evengoed de notaris meer bevoegdheden geven, als je gelijk hebt.

Het gaat niet om hoeveel landen, maar om hoeveel kinderen. Als je weet dat de islamitische landen de dichtste bevolkingsgraad hebben na China en India, spreken we inderdaad over tienduidzenden kinderen.

Neen. Maar men moet ook het argument niet gaan gebruiken dat het in het belang van de kinderen was. Want dat is het dus niet.

U illustreert perfect wat ik beweer. Het ging hen niet om het belang van de kinderen, maar om hun eigenbelang. Hun rechten. Daar ging het hen om.

De tienduizenden kinderen ten spijt. Zowel voor heterogezinnen als homokoppels.

Paulus.
Ja ik heb op dat vlak gelijk (ik ben een beetje thuis in de materie) en blijkbaar was het het gemakkelijkste om het via de adoptiewet te regelen. Waarom ze het niet via gewoon via de notaris konden regelen moet je niet aan mij vragen maar aan de indieners van het wetsvoorstel.

Ik illustreer helemaal niets, ik weerleg gewoon een van uw argumenten. Ik heb trouwens met het begin van mijn post aangetoond dat die nieuwe adoptie regeling in het belang is van al die duizenden kinderen die nu al door holebikoppels worden opgevoed. Of is het belang van die kinderen ondergeschikt aan het belang van die kinderen in de Islamlanden? Er zijn nog een heleboel landen waar holebi's niet kunnen adopteren en waar de weeskinderen uit homofobe landen dus wel naar toe kunnen. Je moet dus niet doen alsof omdat holebi's in België kunnen adopteren de weeskinderen in het midden oosten nu nergens meer terecht kunnen.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Oud 7 december 2010, 10:10   #1092
Wisord
Banneling

Standaard

[quote=Fieseler;5149317]
Citaat:

.

Als dat niet zo was , had je dat hier dan ook zo komen neerschrijven ....net alsof dat iets is waar je mee moet pronken ? Wat maakt het nu een zak uit of er meer homo's dan hetero's ziek zijn met dit klotevirus ??????
Oud 7 december 2010, 10:17   #1093
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, want dat vinden we geen abnormale seksualiteitsbeleving hé Raf?

Er bestaan zelfs geen abnormale seksualiteitsbelevingen.

Bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1924

Paulus.
Enige eerlijkheid of elementaire fatsoenlijkheid is jou volkomen vreemd, nietwaar Paulus?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 10:18   #1094
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lult hier iemand van niet misschien?

Paulus.
Ja. Jij.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 7 december 2010, 10:19   #1095
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan zijn we uitgepraat vrees ik.

Maar je maar geen zorgen Marijke. Het is duidelijk dat er in jou leefwereld geen plaats is voor duurzame monogame relaties. Maar of je het nu gelooft of niet, ze bestaan. En meer dan jij denkt.

Paulus.
Ik hoop het van harte dat jij er één hebt. Het zijn er echter veel minder dan jij denkt. Mensen kunnen perfect de "deftige burger" spelen en je vergeet dat ik een ervaringsdeskundige ben. Ik ken uiteraard nog veel mensen die het vreemdgaan eveneens naar de realiteit kunnen inschatten, niet naar droomtoestanden zoals jij dat doet. Maar ok, blijf maar leven in jouw illusie, tracht ze echter niet te promoten, daar maak je jezelf enkel belachelijk mee.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 10:19   #1096
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Jij insinueert dat Raf verkrachting verdedigt.
Zoals ik al zei: enige intellectuele eerlijkheid of fatsoenlijkheid is an Paulus niet besteed.

Citaat:
Oud 7 december 2010, 10:22   #1097
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik illustreer helemaal niets, ik weerleg gewoon een van uw argumenten. Ik heb trouwens met het begin van mijn post aangetoond dat die nieuwe adoptie regeling in het belang is van al die duizenden kinderen die nu al door holebikoppels worden opgevoed.
Of is het belang van die kinderen ondergeschikt aan het belang van die kinderen in de Islamlanden?
Het belang van de kinderen van holebikoppels kon evengoed behartigd worden door de notaris meer bevoegdheden te geven, zonder dat men daarvoor de kinderen uit ondermeer de islamlanden in de kou hadden moeten laten staan.

Dat zou een verantwoorde beslissing zijn geweest in het belang van alle kinderen.

Citaat:
Er zijn nog een heleboel landen waar holebi's niet kunnen adopteren en waar de weeskinderen uit homofobe landen dus wel naar toe kunnen. Je moet dus niet doen alsof omdat holebi's in België kunnen adopteren de weeskinderen in het midden oosten nu nergens meer terecht kunnen.
Ik zeg ook niet dat ze nergens meer terecht kunnen. Maar ze kunnen niet meer terecht in België als gevolg van de adoptiewetgeving. Ook niet meer bij heterokoppels.

Wat ik wel zeg, is dat men niet mag beweren dat men in het belang van het kind de adoptiewetgeving bepleit heeft. Want het aantal kinderen dat er nadeel van heeft ligt veel hoger dan het aantal kinderen die er baat bij hebben. En die baten van eigen holebikinderen konden ook anders geregeld worden.

Men heeft duidelijk de homoadoptiewetgeving betracht vanuit eigenbelang. Dat mag, daar niet van, maar dan wel met de juiste argumentatie.

Paulus.
Oud 7 december 2010, 10:22   #1098
Fozzie
Minister-President

Standaard

[quote=Fieseler;5149317]
Citaat:

.
Zou ook kunnen. Die cijfers zijn dus op diverse wijzen interpreteerbaar. Ik vermoed dat er ook wel een beetje een "self-fulfilling prophecy" bij zit.

Aangezien AIDS nog vaak wordt benoemd als een "homoziekte" zijn homo's vaker bewuster er mee bezig dan hetero's. Als ze dan eens een ongelukje hebben (in een dronken bui een scheve schaats rijden zonder condoom) dan zijn ze er zich achteraf meer van bewust dat ze een risico hebben gelopen en laten ze zich dus ook vaker testen dan hetero's. Wie zich laat testen omdat hij een risico heeft gelopen heeft natuurlijk meer kans om positief getest te worden.
Door AIDS te linken aan homoseksualiteit loop je wel het risico dat er bij bepaalde hetero's een vals gevoel van veiligheid ontstaat. Ze laten zich dan ook minder testen omdat ze zich niet bewust zijn dat ze een risico hebben gelopen, en komen dus ook niet in de statestieken terecht...
Oud 7 december 2010, 10:22   #1099
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In mijn leefwereld vrienden, buren, collega's, kennissen, familie enz... maken monogame relaties nog steeds de overgrote meerderheid uit.
Daar weet jij hoegenaamd NIETS van.

Citaat:
Oud 7 december 2010, 10:24   #1100
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Zoals ik al zei: enige intellectuele eerlijkheid of fatsoenlijkheid is an Paulus niet besteed.
Is het citeren van wat je daadwerkelijk zegt intellectueel oneerlijk en onfatsoenlijk naar jou mening?

Tjah?

Paulus.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be