Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 december 2010, 11:09   #1121
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Wat houdt je dan tegen om dat eens te quoten en mij onsterfelijk belachelijk te maken?

Uw elementaire fatsoenlijkheid zeker?

Paulus.
U vraagt, wij draaien:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ja, want dat vinden we geen abnormale seksualiteitsbeleving hé Raf?

Er bestaan zelfs geen abnormale seksualiteitsbelevingen.

Bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1924

Paulus.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 11:09   #1122
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Gaat het pleiten voor condoomgebruik ervoor zorgen dat aids vermindert?

Innoke dat antwoord kennen we al he makker , antwoord nu eens zonder rond de pot te draaien ? Ik heb hier wel duidelijk meer dan alleen condoomgebruik aangegeven .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 11:11   #1123
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Innoke dat antwoord kennen we al he makker , antwoord nu eens zonder rond de pot te draaien ? Ik heb hier wel duidelijk meer dan alleen condoomgebruik aangegeven .
We moeten ons niet toespitsen op één veilige methode, maar op verschillende.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 11:16   #1124
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En het pleiten voor "duurzame en heteroseksuele relaties" is een goede methode om aids te remmen? Laat me niet lachen. Het was Dewinter helemaal niet te doen om aids, maar om de morele verhevenheid van zijn partij te demonstreren. Politieke recuperatie noemen we zoiets en we vinden dat verwerpelijk.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 11:17   #1125
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Volgens mij hebben de mensen een heel verkeerd beeld over seks, vrouwen worden beschouwd als een lustobject of gebruiksvoorwerp (wat sommigen onder wie HM ook zijn). Wel volgens mij zit daar de maatschappij volledig verkeerd. Tegenwoordig moet alles kunnen en moet alles mogen.
Ontrouw en .... vier hoogtij, mensen zoals Goedele Liekens menen dat ze alles weten over sexualiteit, technisch zal dat wel kloppen, maar een mens is nu eenmaal geen technisch ding.

Keer eens terug met de beide voetjes op de grond, als ik één ding geleerd heb, dan is het dat de "vrije seksbeleving" reeds zeer veel kapot gemaakt heeft.

Goedele liekens , man man man ..... seks is eigen aan een mens . Stel dat morgen er een rondborstige hete blonde sexgodin zich voor uw voeten werpt ga jij nee zeggen of uw condoompje bovenhalen , indien nee denk je dat iedere duurzame relatiekerel nee gaat zeggen ??? En dan nog na 12 pinten ziet bijna elke vrouw er als een rondborstige hete blonde sexgodin uit zelfs goedele liekens .... en zo denken de meesten erover .
Oud 7 december 2010, 11:18   #1126
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

En gaat uw duurzaam gedoe preken er iets aan veranderen ?.. En dan on toppic deze he
Citaat:
?? de jeugd aan te zetten tot monogame duurzame en hetero relaties !!

Laatst gewijzigd door Wisord : 7 december 2010 om 11:19.
Oud 7 december 2010, 11:19   #1127
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En gaat uw duurzaam gedoe preken er iets aan veranderen ?..
Wetsveranderingen, sociale controle en al die leuke zaken kunnen een handje helpen. De vraag die je moet stellen is, moeten we strenger optreden of laten we maar aids verspreiden?
Oud 7 december 2010, 11:20   #1128
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Wetsveranderingen, sociale controle en al die leuke zaken kunnen een handje helpen. De vraag die je moet stellen is, moeten we strenger optreden of laten we maar aids verspreiden?

En wat bedoel je met strenger optreden ??...
Oud 7 december 2010, 11:22   #1129
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is de verdienste van mensen zoals GL dat mensen een sekspartner zien als een gebruiksvoorwerp.

Jij hebt jezelf verlaagd tot zo'n voorwerp, ik heb daar op zich geen probleem mee, maar verkondig het niet als norm aub.
Ik verkondig geen enkele norm, ik vertel enkel wat er in de echte wereld gebeurt. Utopische fantasiewerelden zijn niet aan mij besteed. Denk ook niet dat je scoort door termen te gebruiken als "gebruiksvoorwerp" en dat ik mij tot zoiets zou "verlagen'. Zielig dat jij je effectief verlaagt door zo'n woordgebruik. Je doet nog schijnheiliger dan de paus.

Iedere volwassen persoon heeft het recht om een leven te leiden volgens zijn eigen moraliteit, zolang hij daar geen derden mee schaadt. Ik heb respect voor andere moraliteiten maar niet als die zichzelf beschouwen als de enige echte en die willen opdringen aan anderen. De enige echte is simpelweg je eigen moraliteit.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 12:28   #1130
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Ik verkondig geen enkele norm, ik vertel enkel wat er in de echte wereld gebeurt. Utopische fantasiewerelden zijn niet aan mij besteed. Denk ook niet dat je scoort door termen te gebruiken als "gebruiksvoorwerp" en dat ik mij tot zoiets zou "verlagen'. Zielig dat jij je effectief verlaagt door zo'n woordgebruik. Je doet nog schijnheiliger dan de paus.

Iedere volwassen persoon heeft het recht om een leven te leiden volgens zijn eigen moraliteit, zolang hij daar geen derden mee schaadt. Ik heb respect voor andere moraliteiten maar niet als die zichzelf beschouwen als de enige echte en die willen opdringen aan anderen. De enige echte is simpelweg je eigen moraliteit.

Leer eerst lezen aub.
Oud 7 december 2010, 12:36   #1131
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mij hebben de mensen een heel verkeerd beeld over seks, vrouwen worden beschouwd als een lustobject of gebruiksvoorwerp (wat sommigen onder wie HM ook zijn). Wel volgens mij zit daar de maatschappij volledig verkeerd. Tegenwoordig moet alles kunnen en moet alles mogen.
Ontrouw en .... vier hoogtij, mensen zoals Goedele Liekens menen dat ze alles weten over sexualiteit, technisch zal dat wel kloppen, maar een mens is nu eenmaal geen technisch ding.

Keer eens terug met de beide voetjes op de grond, als ik één ding geleerd heb, dan is het dat de "vrije seksbeleving" reeds zeer veel kapot gemaakt heeft.
Dat is zever, er komt nu niet meer ontrouw voor dan vroeger. "Vrije seksbeleving" is nog steeds een zeldzame uitzondering.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 12:38   #1132
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leer eerst lezen aub.
Leer jij eerst nadenken alvorens je onzin schrijft. Arme N-VA, als jij die zou reprensenteren.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 12:40   #1133
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Leer jij eerst nadenken alvorens je onzin schrijft. Arme N-VA, als jij die zou reprensenteren.
Wat zegt Guido verkeerd?
Oud 7 december 2010, 13:12   #1134
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
De holebibeweging heeft gepleit voor een goede stief-/mede-ouderregeling zodat de situatie voor de kinderen die op groeien in een holebigezin er beter van werd. De situatie van kinderen die op groeien in een nieuw samengesteld (hetero-)gezin werd er ook beter door.
Heel veel zaken kunnen gewoon niet via de notaris geregeld worden, maar moeten via de wetgeving gebeuren. Nogmaals: ga gaan klagen bij de indieners van het voorstel, de holebibeweging vroeg enkel een goede regeling, hoe die regeling er moest uit zien hebben de politici bepaald.
U beweert dus dat de holebi enkel een goede regeling wilden voor hun kinderen, maar niet echt het adoptierecht. Dit zou door de politici gekomen zijn.

Goed. Kan best zijn. Als ik eens wat meer tijd heb zoek ik het op.

Citaat:
En wie zegt er dat die moslimlanden wel nog kinderen zouden laten gaan naar België als holebi's via de notaris zouden kunnen "mede-ouder" worden?
Ik.

Hun kinderen zouden immers niet door adoptie bij holebiparen terecht komen en dat is hun grootste bezwaar.

Citaat:
Zijn er eigenlijk landen die nu geen kinderen meer aan België willen laten gaan omdat holebi's hier kunnen adopteren?
Ja. Alle islamstaten + nog een paar andere en voor vele landen is de procedure verstrengd voor adoptie naar ons land.

Citaat:
Want bij mijn weten kunnen Belgische holebi's enkel kinderen adopteren uit landen die daar geen bezwaar tegen maken (een veiligheid die zou zijn ingebouwd om te voorkomen dat bepaalde landen zouden weigeren om kinderen naar België te laten gaan omwille van de holebi-adoptie, vandaar dat er zo weinig internationale adopties door holebi's gebeuren).
Dat is net wat ik zeg. En ik zeg nog meer. Zelfs heteroparen kunnen nu niet meer uit deregelijke landen adopteren, wat voordien geen probleem was.

Citaat:
Met die maatregel vervalt uw bezwaar en argument dan toch, en is geen enkel kind de dupe (in tegendeel, er zijn dan juist meer kinderen die er beter van worden).
Juist niet. Precies omdat er nu vele tienduizenden kinderen nooit meer naar Belgische ouders kunnen geadopteerd worden.

Citaat:
Bij elke kinderwens speelt "eigenbelang" mee, ook bij hetero's. Wensouders (holebi's en hetero's) die ijveren om een kind te kunnen adopteren verwijten dat ze uit "puur eigenbelang" handelen is wel een beetje gebrek aan empathie. Want alle wensouders hebben het beste met hun wenskind voor.
Volledig mee eens.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 13:13   #1135
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het moet traumatisch zijn want je ziet overal bedriegers om je heen, je gelooft zelfs niet dat er maar één koppel eerlijk is. Ik vrees dat dit bij jou ligt en niet bij de mensen die wel goede en eerlijke relaties hebben.
Volledig mee eens.

Paulus.
Oud 7 december 2010, 13:14   #1136
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar jij hebt al een paar gezegd in de dragen dat je de waarheid verkondigt en dat zelfs condoomgebruik de ENIGE manier is om aids tegen te gaan. Dan is je waarheid alreeds ontkracht.
Precies wat Marijke ons verwijt doet ze zelf. Zij verkondigt als enige de waarheid volgens haar.

Paulus.
Oud 7 december 2010, 13:15   #1137
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Paulus : 7 december 2010 om 13:33.
Oud 7 december 2010, 13:16   #1138
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar ze zijn er wel grote meerderheid volgens mij , en gaat het prediken om duurzame relaties te hebben ze doen verdwijnen ??
Volgens mij niet.

Paulus.
Oud 7 december 2010, 13:22   #1139
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Je citeert niet, Paulus. Je interpreteert verkeerd en plaatst daar een linkje bij in de hoop dat de mensen alleen jouw woorden lezen en het eigenlijke citaat niet gaan nakijken. En ja, dat getuigt van een ernstige intellectuele oneerlijkheid en een volkomen gebrek aan elementair fatsoen.
Ik vrees voor jou dat de gemiddelde intelligentie van onze forumgebruikers wel iets hoger ligt dan datgene wat jij denkt.

En ik hoop weldegelijk dat men de link naar het citaat nakijkt. Daarom heb ik ze ook erbij gezet. mocht ik hopen van niet, of mocht ik de mensen slechts mijn inerpretatie willen geven, dan plaatse ik het citaat er niet bij. Precies omdat men mijn woorden zou kunnen nagaan.

Als jij deze methode intellectueel oneerlijk vindt, dan is dat om andere redens, dan de reden waarom ik de controleerbare bron van wat jij zegt er bij plaats.

Paulus.
Oud 7 december 2010, 13:24   #1140
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik ben me er in ieder geval van bewust dat het riskant is om op uiterlijkheden af te gaan en daar conclusies uit te trekken. Jij weet niet wat zich achter de nette voorgevels van jouw vrienden, buren en kennissen afspeelt. De meeste mensen weten nauwelijks wat zich in hun eigen huishouden afspeelt.
Jij weet dat ook niet en je weet nog veel minder wat ik zou weten zoals je pretenteerde.

Paulus.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be