Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 december 2010, 01:22   #1
elsina
Provinciaal Gedeputeerde

elsina's schermafbeelding

Standaard De Muzelmannen zijn terug zoals in 1400.

Citaat:
Beste allemaal,

Ook als je zéér tolerant bent qua moslimcultuur zou ik je willen vragen volgend filmpje eens rustig te bekijken !!

Het is van CBN, een Amerikaanse nieuwszender en dus engelstalig.

Voor diegenen die het dus niet zouden begrijpen, sorry, maar gewoon doorsturen naar diegene die het wel begrijpen.

"Als het regent in Parijs, druppelt het in ..."

Zéér ernstige waarschuwing

aan onze ernstig bedreigde Westerse maatschappij!!!

Door de straten van Parijs klinkt nog steeds diezelfde wijs van die oude muzikant ...

Denkt U dat ????

De gehele wereld ziet het, houdt zijn hart vast

en onze politici proberen ons wijs te maken dat er NIETS aan de hand is !!!

Zie film verslag van CBN NEWS op volgende link:

http://downloads.cbn.com/cbnnewsplay....swf?aid=17933

Héle wijken zijn in Parijs inmiddels overgenomen door Moslims die daar dan ook de dienst uitmaken.

De politie mag niet optreden !

Westerlingen die nog in die wijken wonen mogen en durven de deur niet meer uit.

Tijdens het gebed is het door de moslims zelfs tot verboden gebied verklaard voor hen die geen moslim zijn !

Niet-moslims zijn dan verplicht binnen te blijven óf worden gedwongen te verhuizen.

Hun gebied ! Hun wetten en hun regels !

En de westerling dient zich maar aan te passen !
elsina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 14:45   #2
grimbergen
Banneling

Standaard

Oh my onbegrijpelijk dat dit mogelijk.

Gastjes stem tegen de islamisering. Laat je kinderen niet kreperen onder het juk van de islam. Hoe ze de straten overnemen is waanzin. Iedereen moet dit filmpje hebben gezien. Dit noemen ze veroveringen. Hun vrouwen zitten onder lagen haatkledij en krijgen belastingcenten om hun kinderen ok zo op te voeden. Onbegrijpelijk die fransen zitten met een serieus veroveringsprobleem.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 8 december 2010 om 14:48.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 15:21   #3
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Hoeveel hier ook over gedebateerd wordt op soortgelijke forums, niemand in west-europa mag en kan nog reageren tegen die invasie. En zij die willen en durven mogen niet. Tja, dan is het om zeep hé! Meer valt daar helaas niet over te zeggen.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 15:27   #4
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Hoeveel hier ook over gedebateerd wordt op soortgelijke forums, niemand in west-europa mag en kan nog reageren tegen die invasie. En zij die willen en durven mogen niet. Tja, dan is het om zeep hé! Meer valt daar helaas niet over te zeggen.
Uw avatar ziet er niet uit.
Oud 8 december 2010, 15:29   #5
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Waar zitten die linkie collaborateurs nu met hun vrijheid van godsdienstbeleving..?
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 17:59   #6
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

*bump*

tot links zijn stommiteiten eindelijk toegeeft..
Oud 8 december 2010, 18:10   #7
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Acteur vermoordt moeder met samoeraizwaard (Het Nieuwsblad heeft het artikel verwijderd).
Brea schreeuwde zijn moeder de hele tijd toe en vroeg haar of ze wel in Jezus geloofde. Hij reciteerde ook religieuze teksten...

Niet te geloven. Wij - christenen zijn dan ook extremisten? Hitler, Stalin, Milošević, George Bush, George W. Bush, Mladic, Mussolini, enzovoort...

Laatst gewijzigd door QuasiX : 8 december 2010 om 18:26.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 18:14   #8
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
*bump*

tot links zijn stommiteiten eindelijk toegeeft..
ho maar tegen dan is het al te laat en mogen zij als eerste hun beschermingstaks in alle onderdanigheid betalen, zoals het goede dhimmies betaamt. Allez, in feite zijn ze daar al mee bezig.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 18:31   #9
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Acteur vermoordt moeder met samoeraizwaard (Het Nieuwsblad heeft het artikel verwijderd).
Brea schreeuwde zijn moeder de hele tijd toe en vroeg haar of ze wel in Jezus geloofde. Hij reciteerde ook religieuze teksten...

Niet te geloven. Wij - christenen zijn dan ook extremisten? Hitler, Stalin, Milošević, George Bush, George W. Bush, Mladic, Mussolini, enzovoort...
De bedoeling is wel reageren op dit stukje islam provocatie op een boogscheut van hier en niet één geestesgestoorde uit de bible belt gaan bespreken..

geen afleidingsmaneuvers a.u.b.
Oud 8 december 2010, 18:55   #10
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
De bedoeling is wel reageren op dit stukje islam provocatie op een boogscheut van hier en niet één geestesgestoorde uit de bible belt gaan bespreken..

geen afleidingsmaneuvers a.u.b.
Ja maar ja. Ik zeg hier mijn mening over een religie. Want er is sprake over religie. Het is MIJN MENING! Dit thema is ook een soort provocatie; dat is ook mijn MENING!
Oud 8 december 2010, 19:02   #11
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja maar ja. Ik zeg hier mijn mening over een religie. Want er is sprake over religie. Het is MIJN MENING! Dit thema is ook een soort provocatie; dat is ook mijn MENING!
Allemaal heel mooi en aardig, maar uw geeft hier uw mening over een religie die NIET het onderwerp van deze draad is. Bijgevolg is uw mening over het gggristendom van de Amerikaanse bible belt van nul en generlei waarde in een discussie over de islam in Parijs.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 19:04   #12
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat een slappe was..is dat het beste van links ?
Oud 8 december 2010, 19:11   #13
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Allemaal heel mooi en aardig, maar uw geeft hier uw mening over een religie die NIET het onderwerp van deze draad is. Bijgevolg is uw mening over het gggristendom van de Amerikaanse bible belt van nul en generlei waarde in een discussie over de islam in Parijs.
-
Nu begint het weer; amerikanse bijbel, vlaamse bijbel, wat hebben wij daar nog? een joodse bijbel, vaticaanse bijbel... Allemaal zijn hetzelfde.
-
Onlangs heeft Paus Benedictus XVI ("onze" god) geïmproviseerd over condooms (maar in De Bijbel is er niks van veranderd).
-
1 zin uit De Bijbel zegt dat diegenen, die zullen zeggen dat Jezus niet de zoon van onze God is en weigeren dat Jezus ook een God is, zijn de zonen van duivel (Ongeveer ok? Niet letterlijk!). Een andere zin zegt dat alle mensen val elkaar moeten houden als mensen. Ik vraag me af of o.a. ook moslims of getuigen van Jehova enz. geen mensen zijn.
-
Uit zulke zinnen begint extremisme in ALLE religies.
-
Religeuze separatisme... het is zo radicaal!

Laatst gewijzigd door QuasiX : 8 december 2010 om 19:16.
Oud 8 december 2010, 19:23   #14
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Wat een slappe was..is dat het beste van links ?
Slaapwel...
...ja, en droom zacht!
Het beste van links zoek je liever in je droom Of lees je eigen links. Da's ook een optie.
Oud 8 december 2010, 19:28   #15
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Het is niet mijn schuld dat o.a. de meest achterlijke ongeletterde volkeren ter wereld ook moslim zijn
Oud 8 december 2010, 19:29   #16
Sus Iratus
Banneling

Standaard

QuasiX, uw geleuter over bijbels en bijbelteksten hoort in het subforum godsdienst en levensovertuiging thuis.

En verder worden uw argumenten er niet beter op door ze te herhalen.

Het ging hier, in deze draad, dus om geïmmigreerde moslims en hun nakomelingen die elke week in Parijs straten bezetten om er gebedsdiensten te houden, terwijl dat verboden is, enkel en alleen om te laten zien dat zij schijt hebben aan Frankrijk, de Fransen, de Franse wet en de Franse cultuur.

D�*t is het onderwerp van deze draad.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 19:59   #17
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
post ze dan gewoon in "religie en geloof".
Hier gaat het over een specifiek onderwerp.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 20:35   #18
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit thema is ook een soort provocatie; dat is ook mijn MENING!
Dit thema/topic is een vaststelling van een bepaalde ongelijkheid, ou mening heeft daar geen invloed op. Dus alle linksen mogen nu eens beginnen zagen om óók straten te blokkeren. Als dat hier voorvalt breekt voor mij ook de hel los. En op dat punt maken ze het wel makkelijk, allemaal samen in een paar straten ... die blokkade kan errond gezet worden.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 21:16   #19
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Het is niet mijn schuld dat o.a. de meest achterlijke ongeletterde volkeren ter wereld ook moslim zijn
Ah, slaap je nog niet dus?
-
Achterlijk ongeletterde volkeren? Omdat ze fundamentalisten zijn volgens jou? En jij? Hallo! Wakker worden! Tegen wie bestrijd je? Tegen diegenen die in je God niet geloven? Aaah! Is het iets nieuw voor jou? Heb je beetje kennis van geschiedenis? "Wij" (mensen) vechten al eeuwen lang door de religies. En het verandert nog steeds niet. Ofwel heeft iedereen gelijk, ofwel is iedereen in fout! Wat is het verschil tussen je mentaliteit en het fundamentalisme? Ik zie toch nog steeds geen evaluatie op dit vlak (= "jij" bent ook niet veranderd).

Laatst gewijzigd door QuasiX : 8 december 2010 om 21:17.
Oud 8 december 2010, 21:38   #20
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Dit thema/topic is een vaststelling van een bepaalde ongelijkheid, ou mening heeft daar geen invloed op. Dus alle linksen mogen nu eens beginnen zagen om óók straten te blokkeren. Als dat hier voorvalt breekt voor mij ook de hel los. En op dat punt maken ze het wel makkelijk, allemaal samen in een paar straten ... die blokkade kan errond gezet worden.
Wat is "links" en "rechts" volgens jou?
Volgens mij; Links = sociaal, Rechts = ethisch (LET OP: niet ETNISCH, wel - ETHISCH; "H" i.p.v. "N")... Ik behoor tot de beide groepen. Ik ben dus zogezegd "centraal" (extreemcentraal bestaat niet, extreemRechts en extreemLinks wel). En jij? (Racisme valt buiten het politiek veld. Noem het misschien "buiten" of "afwezig"; voor mij om het even eigenlijk.)

Laatst gewijzigd door QuasiX : 8 december 2010 om 21:56.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be