![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Oh my onbegrijpelijk dat dit mogelijk.
Gastjes stem tegen de islamisering. Laat je kinderen niet kreperen onder het juk van de islam. Hoe ze de straten overnemen is waanzin. Iedereen moet dit filmpje hebben gezien. Dit noemen ze veroveringen. Hun vrouwen zitten onder lagen haatkledij en krijgen belastingcenten om hun kinderen ok zo op te voeden. Onbegrijpelijk die fransen zitten met een serieus veroveringsprobleem. Laatst gewijzigd door grimbergen : 8 december 2010 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hoeveel hier ook over gedebateerd wordt op soortgelijke forums, niemand in west-europa mag en kan nog reageren tegen die invasie. En zij die willen en durven mogen niet. Tja, dan is het om zeep hé! Meer valt daar helaas niet over te zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw avatar ziet er niet uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Waar zitten die linkie collaborateurs nu met hun vrijheid van godsdienstbeleving..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() *bump*
tot links zijn stommiteiten eindelijk toegeeft.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Acteur vermoordt moeder met samoeraizwaard (Het Nieuwsblad heeft het artikel verwijderd).
Brea schreeuwde zijn moeder de hele tijd toe en vroeg haar of ze wel in Jezus geloofde. Hij reciteerde ook religieuze teksten... Niet te geloven. Wij - christenen zijn dan ook extremisten? Hitler, Stalin, Milošević, George Bush, George W. Bush, Mladic, Mussolini, enzovoort... Laatst gewijzigd door QuasiX : 8 december 2010 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ho maar tegen dan is het al te laat en mogen zij als eerste hun beschermingstaks in alle onderdanigheid betalen, zoals het goede dhimmies betaamt. Allez, in feite zijn ze daar al mee bezig.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
geen afleidingsmaneuvers a.u.b. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja maar ja. Ik zeg hier mijn mening over een religie. Want er is sprake over religie. Het is MIJN MENING! Dit thema is ook een soort provocatie; dat is ook mijn MENING!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Allemaal heel mooi en aardig, maar uw geeft hier uw mening over een religie die NIET het onderwerp van deze draad is. Bijgevolg is uw mening over het gggristendom van de Amerikaanse bible belt van nul en generlei waarde in een discussie over de islam in Parijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nu begint het weer; amerikanse bijbel, vlaamse bijbel, wat hebben wij daar nog? een joodse bijbel, vaticaanse bijbel... Allemaal zijn hetzelfde. - Onlangs heeft Paus Benedictus XVI ("onze" god) geïmproviseerd over condooms (maar in De Bijbel is er niks van veranderd). - 1 zin uit De Bijbel zegt dat diegenen, die zullen zeggen dat Jezus niet de zoon van onze God is en weigeren dat Jezus ook een God is, zijn de zonen van duivel (Ongeveer ok? Niet letterlijk!). Een andere zin zegt dat alle mensen val elkaar moeten houden als mensen. Ik vraag me af of o.a. ook moslims of getuigen van Jehova enz. geen mensen zijn. - Uit zulke zinnen begint extremisme in ALLE religies. - Religeuze separatisme... het is zo radicaal! Laatst gewijzigd door QuasiX : 8 december 2010 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Het is niet mijn schuld dat o.a. de meest achterlijke ongeletterde volkeren ter wereld ook moslim zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() QuasiX, uw geleuter over bijbels en bijbelteksten hoort in het subforum godsdienst en levensovertuiging thuis.
En verder worden uw argumenten er niet beter op door ze te herhalen. Het ging hier, in deze draad, dus om geïmmigreerde moslims en hun nakomelingen die elke week in Parijs straten bezetten om er gebedsdiensten te houden, terwijl dat verboden is, enkel en alleen om te laten zien dat zij schijt hebben aan Frankrijk, de Fransen, de Franse wet en de Franse cultuur. D�*t is het onderwerp van deze draad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hier gaat het over een specifiek onderwerp.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- Achterlijk ongeletterde volkeren? Omdat ze fundamentalisten zijn volgens jou? En jij? Hallo! Wakker worden! Tegen wie bestrijd je? Tegen diegenen die in je God niet geloven? Aaah! Is het iets nieuw voor jou? Heb je beetje kennis van geschiedenis? "Wij" (mensen) vechten al eeuwen lang door de religies. En het verandert nog steeds niet. Ofwel heeft iedereen gelijk, ofwel is iedereen in fout! Wat is het verschil tussen je mentaliteit en het fundamentalisme? Ik zie toch nog steeds geen evaluatie op dit vlak (= "jij" bent ook niet veranderd). Laatst gewijzigd door QuasiX : 8 december 2010 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Volgens mij; Links = sociaal, Rechts = ethisch (LET OP: niet ETNISCH, wel - ETHISCH; "H" i.p.v. "N")... Ik behoor tot de beide groepen. Ik ben dus zogezegd "centraal" (extreemcentraal bestaat niet, extreemRechts en extreemLinks wel). En jij? (Racisme valt buiten het politiek veld. Noem het misschien "buiten" of "afwezig"; voor mij om het even eigenlijk.) Laatst gewijzigd door QuasiX : 8 december 2010 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |