Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 7 december 2010, 20:44   #181
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Wat ist..voel je je eenzaam ?

Hier zie een driehoekduwer ....
Wisord is offline  
Oud 7 december 2010, 21:14   #182
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik zie niet in wat er vermoeiend aan is om dit achterwege te laten.
Er zijn wel meerdere zaken die jij niet inziet.
Citaat:
Maar het draagt niet bij tot een discussie.
Dat kan best.

Evenwel met de bemerking dat jij niet bepaald goed geplaatst bent om anderen lesjes te leren over hoe een "goede" discussie dient te worden gevoerd.

En d�*t, mijn beste Artisjok, mag je nu eens beschouwen als een puur persoonlijke aanval.

Het is mij wel een paar strafpunten waard.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 7 december 2010 om 21:16.
Esperanza is offline  
Oud 7 december 2010, 21:32   #183
artisjok
Banneling

Standaard

Nu citeer jij wel op een zeer eigenaardige manier.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Er zijn wel meerdere zaken die jij niet inziet. Dat kan best.
Leg het me dan uit.

Citaat:
Evenwel met de bemerking dat jij niet bepaald goed geplaatst bent om anderen lesjes te leren over hoe een "goede" discussie dient te worden gevoerd.

En d�*t, mijn beste Artisjok, mag je nu eens beschouwen als een puur persoonlijke aanval.

Het is mij wel een paar strafpunten waard.
Dat jij jouw mening uit over mijn manier van discussiëren zie ik niet als een persoonlijke aanval.
Ik zou het echter meer waarderen mocht je mij er op wijzen; op het moment zelf. Mocht je mijn post; waar ik niet bijdraag tot een "goede" discussie; citeren en uitleggen wat ik er verkeerd doe.

Maar geef toe; ik bezondig me niet aan het volgende (daarover waren we aan het discussiëren, hé)
Een hele bevolkingsgroep over één en dezelfde kam scheren mag hier wel.
Een hele bevolkingsgroep beledigen, uitschelden mag ook.

Maar het draagt niet bij tot een discussie. Een persoon beledigen of op de persoon spelen, draagt evenmin bij tot een discussie.
artisjok is offline  
Oud 8 december 2010, 01:37   #184
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leg het me dan uit.

Dat jij jouw mening uit over mijn manier van discussiëren zie ik niet als een persoonlijke aanval.
Ik zou het echter meer waarderen mocht je mij er op wijzen; op het moment zelf. Mocht je mijn post; waar ik niet bijdraag tot een "goede" discussie; citeren en uitleggen wat ik er verkeerd doe.
In antwoord op je vraag om uitleg wilde ik je daarvan voorbeelden geven maar al zoekende kwam ik erachter dat de moderatie een paar van jouw berichten - en één van mij - heeft geknipt. Citeren kan dus niet. Dan omschrijf ik het maar:
- Hoewel ik het inhoudelijk gezien vaak met je eens ben erger ik me rot aan je manier van discussieren. Of liever gezegd: Aan je niet-discussieren. Je komt amper met argumenten, treitert je discussiepartner met eindeloze herhalingen en met - bewust? - foutieve citaten en/of willens en wetens verkeerd willen begrijpen van bedoelingen. Daarin leg je een ongekende hardnekkigheid aan de dag en reageer je uiterst verongelijkt als je daarop gewezen wordt.
Daarnaast zie je iedereen die het niet met je eens is als gevaarlijk.

Dat jij - iemand die uitgerekend zichzelf links noemt - het aan de stok hebt met Esperanza spreekt boekdelen. Esperanza is een échte linkse, progressieve, antireligieuze, antifascistische, antixenofobe forummer met een uitstekende ''staat van dienst'' op dit forum die altijd op uiterst correcte wijze discussiert maar - in tegenstelling tot sommigen op dit forum (pun intended) - geen last heeft van lange tenen. Je zou daar een voorbeeld aan kunnen nemen.
Hertog van Gelre is offline  
Oud 8 december 2010, 06:43   #185
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
In antwoord op je vraag om uitleg wilde ik je daarvan voorbeelden geven maar al zoekende kwam ik erachter dat de moderatie een paar van jouw berichten - en één van mij - heeft geknipt.
Ik vroeg uitleg hoe het best vermoeiend is, om "zo de hele tijd op je eigen tenen lopen teneinde de lange tenen van anderen te ontzien." achterwege te laten. M.a.w. Beledigingen achterwege laten; hoe kan dat vermoeiend zijn?
Vergeef me dat ik in deze mijn vraag herhaal. Ik denk immers dat je mijn vraag niet correct begreep. Ik kreeg er toch geen uitleg voor.

Citaat:
Citeren kan dus niet. Dan omschrijf ik het maar:
Indien de omschrijving schering en inslag is; moet je toch nog andere concrete voorbeelden kunnen vinden.

Citaat:
- Hoewel ik het inhoudelijk gezien vaak met je eens ben erger ik me rot aan je manier van discussieren. Of liever gezegd: Aan je niet-discussieren. Je komt amper met argumenten, treitert je discussiepartner met eindeloze herhalingen en met - bewust? - foutieve citaten en/of willens en wetens verkeerd willen begrijpen van bedoelingen. Daarin leg je een ongekende hardnekkigheid aan de dag en reageer je uiterst verongelijkt als je daarop gewezen wordt.
Ik verdedig inderdaad hardnekkig mijn mening. Wanneer ik geen antwoord krijg op mijn vraag, durf ik die inderdaad te herhalen.
De rest van wat je vertelt, klopt van geen kanten.
Dat ik verkeerd zou citeren; is een regelrechte leugen.

Citaat:
Neen, ik zie niemand als gevaarlijk. Waar haal je dat vandaan?

Citaat:
Dat jij - iemand die uitgerekend zichzelf links noemt - het aan de stok hebt met Esperanza spreekt boekdelen. Esperanza is een échte linkse, progressieve, antireligieuze, antifascistische, antixenofobe forummer met een uitstekende ''staat van dienst'' op dit forum die altijd op uiterst correcte wijze discussiert maar - in tegenstelling tot sommigen op dit forum (pun intended) - geen last heeft van lange tenen.
Ik heb mezelf nooit links genoemd.
Ik hoop dat het toegestaan is, van mening te verschillen met om het even wie. Ik ben verwonderd dat je hier scjrijft "aan de stok hebben met". Gewoon omdat we een andere mening hebben over beledigen en het gebruik van de driehoek.

Citaat:
Je zou daar een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ik zou niet weten waarom.

Voor jou dezelfde opmerking : (vergeef me dat ik ze herhaal, ik heb de indruk dat ze genegeerd wordt)

Maar geef toe; ik bezondig me niet aan het volgende (daarover waren we aan het discussiëren, hé)

Maar het draagt niet bij tot een discussie. Een persoon beledigen of op de persoon spelen, draagt evenmin bij tot een discussie.
artisjok is offline  
Oud 8 december 2010, 09:08   #186
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In antwoord op je vraag om uitleg wilde ik je daarvan voorbeelden geven maar al zoekende kwam ik erachter dat de moderatie een paar van jouw berichten - en één van mij - heeft geknipt. Citeren kan dus niet. Dan omschrijf ik het maar:

Dat jij - iemand die uitgerekend zichzelf links noemt - het aan de stok hebt met Esperanza spreekt boekdelen. Esperanza is een échte linkse, progressieve, antireligieuze, antifascistische, antixenofobe forummer met een uitstekende ''staat van dienst'' op dit forum die altijd op uiterst correcte wijze discussiert maar - in tegenstelling tot sommigen op dit forum (pun intended) - geen last heeft van lange tenen. Je zou daar een voorbeeld aan kunnen nemen.
Inderdaad, discussies met Artisjok zijn geen discussies, het is reageren op spam.
Nooit zijn er argumenten en steeds opnieuw worden dezelfde vragen gesteld , vragen welke al ontelbare keren zeer afdoend werden beantwoord.
Tientallen forumers hebben ondertussen al opmerkingen in die zin gemaakt, ze moeten dus noodzakelijkerwijze wel een grond van waarheid bevatten dacht ik.
Men zou dan denken dat er een aanpassing van haar kant zou gebeuren , maar niets is minder waar, de non-discussie gaat gewoon verder (uit onmacht ? ).
Ik steek er alvast mijn latijn niet meer in en heb ze op mijn negeerlijst gezet.
Pericles is offline  
Oud 8 december 2010, 09:17   #187
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Inderdaad, discussies met Artisjok zijn geen discussies, het is reageren op spam.
Nooit zijn er argumenten en steeds opnieuw worden dezelfde vragen gesteld , vragen welke al ontelbare keren zeer afdoend werden beantwoord.
Tientallen forumers hebben ondertussen al opmerkingen in die zin gemaakt, ze moeten dus noodzakelijkerwijze wel een grond van waarheid bevatten dacht ik.
Men zou dan denken dat er een aanpassing van haar kant zou gebeuren , maar niets is minder waar, de non-discussie gaat gewoon verder (uit onmacht ? ).
Ik steek er alvast mijn latijn niet meer in en heb ze op mijn negeerlijst gezet.
Behoorlijk veel tekst voor iemand die beweert er zijn latijn niet meer in te steken... Een beetje contradictorisch* zelfs.

* Voor Pericles-met-de-c: contradictorisch betekent in tegenspraak met zichzelf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 8 december 2010, 11:36   #188
eno2
Banneling

Standaard

Nicht raisonnieren, alleen op rode driehoekjes duwen...
eno2 is offline  
Oud 8 december 2010, 12:19   #189
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vroeg uitleg hoe het best vermoeiend is, om "zo de hele tijd op je eigen tenen lopen teneinde de lange tenen van anderen te ontzien." achterwege te laten. M.a.w. Beledigingen achterwege laten; hoe kan dat vermoeiend zijn?
Vergeef me dat ik in deze mijn vraag herhaal. Ik denk immers dat je mijn vraag niet correct begreep. Ik kreeg er toch geen uitleg voor.

Indien de omschrijving schering en inslag is; moet je toch nog andere concrete voorbeelden kunnen vinden.

Ik verdedig inderdaad hardnekkig mijn mening. Wanneer ik geen antwoord krijg op mijn vraag, durf ik die inderdaad te herhalen.
De rest van wat je vertelt, klopt van geen kanten.
Dat ik verkeerd zou citeren; is een regelrechte leugen.

Neen, ik zie niemand als gevaarlijk. Waar haal je dat vandaan?

Ik heb mezelf nooit links genoemd.
Ik hoop dat het toegestaan is, van mening te verschillen met om het even wie. Ik ben verwonderd dat je hier scjrijft "aan de stok hebben met". Gewoon omdat we een andere mening hebben over beledigen en het gebruik van de driehoek.

Ik zou niet weten waarom.

Voor jou dezelfde opmerking : (vergeef me dat ik ze herhaal, ik heb de indruk dat ze genegeerd wordt)

Je vroeg wat er mankeerde aan je manier van discussieren en daarop heb ik antwoord gegeven. Doe met die opmerkingen wat je wilt maar blijkbaar heb je er niets van opgestoken want je doet het nu wéér.

Hier houdt het voor mij op.

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 8 december 2010 om 12:20.
Hertog van Gelre is offline  
Oud 8 december 2010, 12:42   #190
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Je vroeg wat er mankeerde aan je manier van discussieren en daarop heb ik antwoord gegeven. Doe met die opmerkingen wat je wilt maar blijkbaar heb je er niets van opgestoken want je doet het nu wéér.
Neen, dat vroeg ik niet.
http://forum.politics.be/showthread....42#post5150742
Citaat:
Hier houdt het voor mij op.
Dan nu misschien terug naar het onderwerp van deze draad.
artisjok is offline  
Oud 8 december 2010, 14:48   #191
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:

Hear! Hear!
Sus Iratus is offline  
Oud 8 december 2010, 16:30   #192
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Hear! Hear!
²
De analyse is rond..het profiel is niet links maar averechts..

Het ding staat al lang op de negeerrol omwille van deze redenen..
Eigenzinnig is offline  
Oud 9 december 2010, 02:47   #193
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
²
..
3!
daiwa is offline  
Oud 9 december 2010, 03:12   #194
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Ik ben resoluut voorstander van een lijst van driehoekjesduwers. Tegelijk dienen de driehoekjesduwers de mogelijkheid te krijgen te argumenteren waarom ze duwden indien ze dit wensen. Ook in volle transparantie. Wie niets te verbergen heeft, geen dubbele bedoelingen heeft, heeft geen reden tegen dit initiatief te zijn, zelfs al gaat het om een veeldrukker (sommigen worden nu eenmaal meer 'gepest'). De oneerlijken wordt het iets moeilijker gemaakt...net zoals door Wikileaks.

Een van de beste voorstellen die ik al tegengekomen ben om dit forum te verbeteren.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 december 2010 om 03:15.
Johan Bollen is offline  
Oud 9 december 2010, 09:16   #195
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ik ben resoluut voorstander van een lijst van driehoekjesduwers. Tegelijk dienen de driehoekjesduwers de mogelijkheid te krijgen te argumenteren waarom ze duwden indien ze dit wensen. Ook in volle transparantie. Wie niets te verbergen heeft, geen dubbele bedoelingen heeft, heeft geen reden tegen dit initiatief te zijn, zelfs al gaat het om een veeldrukker (sommigen worden nu eenmaal meer 'gepest'). De oneerlijken wordt het iets moeilijker gemaakt...net zoals door Wikileaks.

Een van de beste voorstellen die ik al tegengekomen ben om dit forum te verbeteren.
Alle kwaliteitsmedia die de klant de mogelijkheid aanbieden een mening te uiten op een publiek forum maken gebruik van de mogelijkheid reacties te wraken. Zie het forum van "De Standaard".
De poster is er niet anoniem, hij of zij kan zich hoogstens verschuilen achter initialen, toch wat de familienaam betreft.
Wie systematisch de regels overtreedt mag z'n mening voor zich houden.

Politics.be is laagdrempeliger. Hier valt niets te verkopen, geen winstmakende krant. Enkel toestaan dat meningen worden verkondigd.
De leefbaarheid van dergelijk forum wordt dan ook bepaald door een moderatie die er over waakt dat een forum ook leefbaar blijft, voor iedereen.

Een forum dat enkel een uitlaatklep is verziekt en sterft een stille dood.

Ik belet niemand mijn postings te wraken. Als een moderatie terecht meent dat ik over de schreef ga, dan mag ik daar geen probleem mee hebben. Wederzijds.

Dus. Ja, ik pleit voor een systeem waarbij postings mogen worden gewraakt. En een lijstje met wat jij omschrijft als "driehoekjesduwers" is totaal irrelevant. Je kent mij trouwens niet.

Met vriendelijke groet.

Rudy
Rudy is offline  
Oud 9 december 2010, 09:21   #196
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Of hoe iemand, en jij niet alleen, zich steeds laat inpakken.
Waarom zou iemand niet alles, en alle meningen, mogen in vraag stellen ?
Je verwacht, zoals heel wat hier op dit forum, dat iemand zich in een vakje positioneert.
Rudy is offline  
Oud 9 december 2010, 09:43   #197
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

²
manta is offline  
Oud 9 december 2010, 10:14   #198
ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
* Voor Pericles-met-de-c: contradictorisch betekent in tegenspraak met zichzelf.
Waarom blijft gij op deze manier jennen ?
ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds is offline  
Oud 9 december 2010, 10:18   #199
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds Bekijk bericht
Waarom blijft gij op deze manier jennen ?
omdat hij denkt dat hij zich daarmee superieur maakt.
Oud 9 december 2010, 10:59   #200
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht

Aan een domme lijst met duwers hebben we niks.
Wat we moeten hebben is een slimme lijst van afgewezen rode driehoekjes. Daaraan kunnen we direct in één oogopslag zien, wat moderatie zoal laat passeren.

Maar wie zich inzet voor transparantie hier, zal eerst veel transpiratie moeten verwachten....
eno2 is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be