![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Evenwel met de bemerking dat jij niet bepaald goed geplaatst bent om anderen lesjes te leren over hoe een "goede" discussie dient te worden gevoerd. En d�*t, mijn beste Artisjok, mag je nu eens beschouwen als een puur persoonlijke aanval. Het is mij wel een paar strafpunten waard.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 7 december 2010 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
#183 | ||
Banneling
|
![]() Nu citeer jij wel op een zeer eigenaardige manier.
Citaat:
Citaat:
Ik zou het echter meer waarderen mocht je mij er op wijzen; op het moment zelf. Mocht je mijn post; waar ik niet bijdraag tot een "goede" discussie; citeren en uitleggen wat ik er verkeerd doe. Maar geef toe; ik bezondig me niet aan het volgende (daarover waren we aan het discussiëren, hé) Een hele bevolkingsgroep over één en dezelfde kam scheren mag hier wel. |
||
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
- Hoewel ik het inhoudelijk gezien vaak met je eens ben erger ik me rot aan je manier van discussieren. Of liever gezegd: Aan je niet-discussieren. Je komt amper met argumenten, treitert je discussiepartner met eindeloze herhalingen en met - bewust? - foutieve citaten en/of willens en wetens verkeerd willen begrijpen van bedoelingen. Daarin leg je een ongekende hardnekkigheid aan de dag en reageer je uiterst verongelijkt als je daarop gewezen wordt. Daarnaast zie je iedereen die het niet met je eens is als gevaarlijk. Dat jij - iemand die uitgerekend zichzelf links noemt - het aan de stok hebt met Esperanza spreekt boekdelen. Esperanza is een échte linkse, progressieve, antireligieuze, antifascistische, antixenofobe forummer met een uitstekende ''staat van dienst'' op dit forum die altijd op uiterst correcte wijze discussiert maar - in tegenstelling tot sommigen op dit forum (pun intended) - geen last heeft van lange tenen. Je zou daar een voorbeeld aan kunnen nemen. |
|
![]() |
![]() |
#185 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeef me dat ik in deze mijn vraag herhaal. Ik denk immers dat je mijn vraag niet correct begreep. Ik kreeg er toch geen uitleg voor. Citaat:
Citaat:
De rest van wat je vertelt, klopt van geen kanten. Dat ik verkeerd zou citeren; is een regelrechte leugen. Citaat:
Citaat:
Ik hoop dat het toegestaan is, van mening te verschillen met om het even wie. Ik ben verwonderd dat je hier scjrijft "aan de stok hebben met". Gewoon omdat we een andere mening hebben over beledigen en het gebruik van de driehoek. Citaat:
Voor jou dezelfde opmerking : (vergeef me dat ik ze herhaal, ik heb de indruk dat ze genegeerd wordt) Ik zou het echter meer waarderen mocht je mij er op wijzen; op het moment zelf. Mocht je mijn post; waar ik niet bijdraag tot een "goede" discussie; citeren en uitleggen wat ik er verkeerd doe. Maar geef toe; ik bezondig me niet aan het volgende (daarover waren we aan het discussiëren, hé) Een hele bevolkingsgroep over één en dezelfde kam scheren mag hier wel. |
||||||
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit zijn er argumenten en steeds opnieuw worden dezelfde vragen gesteld , vragen welke al ontelbare keren zeer afdoend werden beantwoord. Tientallen forumers hebben ondertussen al opmerkingen in die zin gemaakt, ze moeten dus noodzakelijkerwijze wel een grond van waarheid bevatten dacht ik. Men zou dan denken dat er een aanpassing van haar kant zou gebeuren , maar niets is minder waar, de non-discussie gaat gewoon verder (uit onmacht ? ). Ik steek er alvast mijn latijn niet meer in en heb ze op mijn negeerlijst gezet. |
|
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Voor Pericles-met-de-c: contradictorisch betekent in tegenspraak met zichzelf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Nicht raisonnieren, alleen op rode driehoekjes duwen...
|
![]() |
![]() |
#189 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hier houdt het voor mij op. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 8 december 2010 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
#190 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....42#post5150742 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben resoluut voorstander van een lijst van driehoekjesduwers. Tegelijk dienen de driehoekjesduwers de mogelijkheid te krijgen te argumenteren waarom ze duwden indien ze dit wensen. Ook in volle transparantie. Wie niets te verbergen heeft, geen dubbele bedoelingen heeft, heeft geen reden tegen dit initiatief te zijn, zelfs al gaat het om een veeldrukker (sommigen worden nu eenmaal meer 'gepest'). De oneerlijken wordt het iets moeilijker gemaakt...net zoals door Wikileaks.
Een van de beste voorstellen die ik al tegengekomen ben om dit forum te verbeteren. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 december 2010 om 03:15. |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De poster is er niet anoniem, hij of zij kan zich hoogstens verschuilen achter initialen, toch wat de familienaam betreft. Wie systematisch de regels overtreedt mag z'n mening voor zich houden. Politics.be is laagdrempeliger. Hier valt niets te verkopen, geen winstmakende krant. Enkel toestaan dat meningen worden verkondigd. De leefbaarheid van dergelijk forum wordt dan ook bepaald door een moderatie die er over waakt dat een forum ook leefbaar blijft, voor iedereen. Een forum dat enkel een uitlaatklep is verziekt en sterft een stille dood. Ik belet niemand mijn postings te wraken. Als een moderatie terecht meent dat ik over de schreef ga, dan mag ik daar geen probleem mee hebben. Wederzijds. Dus. Ja, ik pleit voor een systeem waarbij postings mogen worden gewraakt. En een lijstje met wat jij omschrijft als "driehoekjesduwers" is totaal irrelevant. Je kent mij trouwens niet. Met vriendelijke groet. Rudy |
|
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou iemand niet alles, en alle meningen, mogen in vraag stellen ? Je verwacht, zoals heel wat hier op dit forum, dat iemand zich in een vakje positioneert. |
|
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omdat hij denkt dat hij zich daarmee superieur maakt.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat we moeten hebben is een slimme lijst van afgewezen rode driehoekjes. Daaraan kunnen we direct in één oogopslag zien, wat moderatie zoal laat passeren. Maar wie zich inzet voor transparantie hier, zal eerst veel transpiratie moeten verwachten.... |
|
![]() |