![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als iemand zegt dat de coffeïne niet gezond is, mag ik wel bijvoegen dat de theïne ook niet gezond is. Het is toch hetzelfde. We praten over gezondheid en alkaloïden. Begrijpt u? Laatst gewijzigd door QuasiX : 8 december 2010 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() U bedoelt dat islam coffeïne is, en christendom theïne, en dat beide schadelijke gifstoffen voor de maatschappij zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 8 december 2010 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() CBN NEWS? Het zegt alles.
Ze tonen een paar vrouwen met niqab (dit is geen boerka) en ik weet niet of ze in Frankrijk wonen, maar hoeveel moslimvrouwen in Frankrijk dragen er een niqab? 3? 13? Laten we zeggen dat er bijvoorbeeld 310 zijn, op hoeveel dan? Waarom zo gefocust op die 3 vrouwen in de video? Wat is de boodschap, en waarom? Ze bidden op straat, ok. Er is geen plaats, maar wanneer gebeurt zoiets, waarom en hoelang duurt het? Worden de straten (en heel de buurt) waar de joden wonen niet gesloten wanneer ze een feest of bijeenkomst hebben? Voor één dag, soms twee en drie dagen? Wat kan het schelen wanneer een straatje voor maximum 5 minuutjes geblokkeerd wordt? In files duurt het soms een halve uur of meer .. Worden er geen straten soms geblokkeerd voor een of een andere festival of een andere vorm van een culturele gelegenheid? Waarom mag een moslim dat niet en waarom wordt het gelijk gekoppeld aan politiek? CBN leeft nog steeds in middeleeuwen, die moeten klein beetje wakker worden. Frankrijk is politiek en economisch afhankelijk van veel moslimlanden die al dan niet vroeger een kolonie waren en vandaag een neo-kolonie, deze moslimlanden zijn ook in veel dingen afhankelijk van Frankrijk, dus er is een soort wederzijdse afhankelijkheid en histo-culturele banden en die kan je niet zomaar achterwege laten. Frankrijk kan geen niqaab of boerka (ver)bannen zonder dat eerst met bepaalde moslimlanden te overleggen en een bepaalde moslimland kan niet zomaar stranden, politieke diversiteit, feministische organisaties, discotheken en alcohol trafiek blokkeren zonder eerst met Frankrijk te overleggen and so on .. De wereld is een klein dorpje geworden, er wordt nergens iets afgespeeld in een totale onafhankelijke omgeving; m.a.w er moet altijd een wederzijdse (gedwongen)tolerantie (op basis van pragmatisme en niet humanisme) aanwezig zijn binnen de grenzen waarin een gemeenschap zijn maatschappelijke orde bereikt en dit is afhankelijk van het bewustzijn. Het bewustzijn van westerse geïndustrialiseerde wereld is geen religie, cultuur of rede, maar economie met zijn seculiere aspecten en implicaties in de maatschappelijke mijlpalen en dit bewustzijn moet gerespecteerd worden door bepaalde moslimlanden in zaken die voor dit bewustzijn van belang zijn en dat is heus geen cultuur bijvoorbeeld. Kan een bepaalde moslimland een groep van christelijke missionarissen (met politieke agenda, verdeel en heers) naar Frankrijk terugsturen? Ja, maar kan dit land een beslissing nemen die het bewustzijn van Frankrijk aantast of in gevaar brengt? Nee. Dit is de wereld waarin we vandaag leven. In veel moslimlanden is er een discipline en daarom is er sprake van een 'staat' omdat er waarden, normen en culturhistorische identiteit aan de basis van deze discipline ligt; dit is helemaal niet het geval in Frankrijk. In Frankrijk, als de economie ineenstort, stort alles ineen, van individu tot de instituten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Verbazend dat men dit toestaat. Provocerend zijn de moslims. Ze staan te wachten om geweld te gebruiken op ieder die dit soort van verovering wil blokken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ? Ik ben te complex om in die geïndoctrineerde voorgekauwde kastjes geplaatst te worden. Dat kleur en kant kiezen gedoe is beperkend voor inzicht en mogelijkheden en zou in feite afgeschaft moeten worden.
Wat ik beschouw als links is het stereotiep beeld van sandaaldragende wereldverbeteraars die hun eigen identiteit en rechten overboord gooien omdat ze graag met een maretak in hun *** rondlopen. Ik ben óók sociaal. Maar ik besef ook mogelijkheden en grenzen. En stop met van de discussie proberen af te dwalen. Zeg eens, stel dat jij even loopt te touristen in een dergelijke wijk en je bent geblokkeerd. Wat ga je doen. Een beetje scanderen 'ik ben centraal, leave me alone'? Jij denkt dat die milities begrip gaan tonen en je gaan doorlaten? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals dank porpo! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat voorts óók het probleem zijn zijn die kerels die ertussen lopen terwijl de rest loopt te bidden. De privé-milities. Waarom mogen ze een religieuze bijkomst 'beschermen' en waarom mag Blood & Honour geen kerkdienst beschermen? Knaldezelfde kwestie. Volgens jou logica mogen Hells' Angels dan ook de snelweg smorgens blokkeren om een feestje te houden. Dat half uur wachten maakt toch niet uit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Geen enkel modern mens dat het begrip verdraagzaamheid kent, hoe links ook, kan daar één zinnig pro argument voor verzinnen... Maar dat bent u dan ook niet, u mag/kan geen medegelovigen beoordelen noch zelfkritiek noch kritische beschouwingen geven over uw eigen religie..als koranslaafje ontdaan van iedere unieke persoonlijkheid. Apropos toch bedankt om het aan te durven van te komen debatteren...de linkse collaborateurs zijn in geen velden of wegen te bekennen uit pure schaamte.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 9 december 2010 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
1) een persoonlijke aanval tegen mij - "Jij hebt een hekel aan de christelijke wereld" - "Jij zal geen uitzondering zijn. De islam wil veroveren" 2) een racistische aanval tegen alle moslims - "Haatdragend zijn alle moslims" - "Provocerend zijn de moslims" - "Ze staan te wachten om geweld te gebruiken op ieder die dit soort van verovering wil blokken" Ik heb geen hekel aan niemand. Zulke radicale uitspraken (zoals jij gemaakt hebt) worden gemaakt door een tekort aan intelligentie. - Je post heeft niks te maken met mijn posten eigenlijk. - Er is geen discussie tussen ons. En ik heb ook geen zin om met jou te (te beginnen te) discusseren; je praat beetje zoals Mare Nostrum. Vind iemand anders voor te discusseren. Echt waar! Maak het niet moeilijk. Maak gewoon alsof je niet bestaat (= praat met mij aub niet, ok?). Laatst gewijzigd door QuasiX : 9 december 2010 om 17:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
centraal = 1) geen extremisme (0%); 2) bestrijden tegen criminaliteit in het algemeen (100%) 3) sociaal en ethisch blijven denken ------- (HERHALING VAN MIJN POSTEN) Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 9 december 2010 om 17:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 9 december 2010 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nietwaar, meneer de wijsgeer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Als die moslims een aanvraag indienen om op straat te bidden en als het goedgekeurd wordt, dan ze dan bidden op straat. Anders laat je gewoon de honden erop los.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie het al voor me: - allaaaaahuuuuu snackbaaaaaar ! - woef woef, knor knor ! Desgewenst kunnen boze Franse boeren, als ze weer eens wat te protesteren hebben, ook gewoon hun veestapel in de desbetreffende straten op vrijdag loslaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ga even naar de film (verslag) van CBN news kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() Wetsovertreding (door de politie).
(Ik kijk het niet meer). Laatst gewijzigd door QuasiX : 9 december 2010 om 18:23. |
![]() |
![]() |