Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 december 2010, 12:20   #21
kameleon
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Je moet dat begrijpen: er staat niets in over UFO's, of vibraties, of de talrijke andere wilde fantasietjes van exodus. Daarom is het dan ook niet interessant.
Wikileaks heeft ook geen enkele info over complotten rond Bilderberg en 9/11.
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 12:30   #22
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

http://www.telegraaf.nl/buitenland/8...and,buitenland

Steeds meer mensen hacken voor WikiLeaks

Citaat:
Volgens de naar eigen zeggen 22-jarige computerprogrammeur komen er nog meer aanvallen aan. „Ik zie dit uitlopen op een oorlog, maar niet jullie conventionele oorlog. Dit is een informatieoorlog”, aldus de man. „We proberen het internet gratis en toegankelijk te houden voor iedereen, zoals internet altijd geweest is.”
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 13:28   #23
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Wat een zever toch allemaal die wikileaks. Echt geinformeerd over het reilen en zeilen met betrekking tot wat er echt gebeurt zul je niet worden. Assange is maar een nietsnut, waar de mainstream media gretig aandacht aan schent.

Echte activisten en onderzoeksjournalisten zoals alex jones, david icke, Daniel Estulin, Jim Tucker, .... zal je wel niet horen in de mainstream.

Een storm in een glas water.
Het wordt nu echt wel meer en meer duidelijker en duidelijker dat de werkelijke complotten en verborgen waarheden mijlenver afstaan van de fantasie-verhaaltjes die jij hier zo graag neerpent voor het slapengaan.

Ik weet waarom je zo gebeten bent op Assange en Wikileaks, Exodus.
Ze pakken je speelgoed af!

Wikileaks bracht o.a. verslagen van Bilderberg bijeenkomsten uit, waarin niks opzienbarends stond.
Wikileaks bracht brengt nu 250 000 diplomatieke berichten uit waarin blijkbaar niks staat over vibraties, NWO, baby-dodende elites, aura-etende hagedissen etc.

Epic fail, Exodus, Epic fail.

Laatst gewijzigd door parcifal : 9 december 2010 om 13:29.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 13:33   #24
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
En wat als het omgekeerd is?
De mainstream media de nietsnutten en Assange die er aandacht aan schenkt.
  • Assange ontving in 2009 de 'Amnesty International Media Award'.
  • In 2008 de Economist 'Index on Censorship Award'.
De mainstream media schenkt wel veel aandacht aan Assange zijn persoon en zijn aanhoudingsbevel etc... Veel meer dan aan de werkelijke informatie, die zelfs eigenlijk ook niet echt "wereldschokkend" is.
Oud 9 december 2010, 13:35   #25
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
wat een verzuurde negatieve reactie exodus. En ik begrijp u echt niet. Ge zout denken dat elke poging om het bewustzijn van de mensen wakker te schudden met open armen zou ontvangen worden, omdat het mensen aanzet tot het zoeken naar alternatieve manieren van informatiegaring, ze misschien kritischer worden tov de meenstriem, of dat hun ogen ene beetje meer opengaan. In de plaats daarvan zit ge de boel af te breken.
Mensen worden niet "wakkerder" van de informatie op wikileaks, het is gebakken lucht. Echte info gaat over de machtstructuren die aan de gang zijn, de netwerken, de illusie van democratie in vele landen en de economische macht. Dat is waar mensen hun ogen beginnen open te doen (tenminste als ze zelf willen).

Wikileaks is één grote show. Het blijft binnen het opzettelijke gecreerde mainstream kader.
Oud 9 december 2010, 13:41   #26
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Wikileaks heeft ook geen enkele info over complotten rond Bilderberg en 9/11.
http://skepticblog.org/2010/10/07/th...-on-wikileaks/

Edit:
mirror.wikileaks.info bestaat helaas niet meer, enkel de laatste link werkt.

Laatst gewijzigd door parcifal : 9 december 2010 om 13:45.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 13:45   #27
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een zever toch allemaal die wikileaks. Echt geinformeerd over het reilen en zeilen met betrekking tot wat er echt gebeurt zul je niet worden. Assange is maar een nietsnut, waar de mainstream media gretig aandacht aan schent.

Echte activisten en onderzoeksjournalisten zoals alex jones, david icke, Daniel Estulin, Jim Tucker, .... zal je wel niet horen in de mainstream.

Een storm in een glas water.
Ergens lijkt dit op jaloezie. Is er echt geen plaats op de wereld voor meerdere vormen van activisme voor een betere toekomst? Moeten die echt allemaal bij voorbaat afgeschoten worden. Kom aan. Zo gaan we ook niet verder geraken. Verdeel en heers weet je. Als ik de indruk heb dat Wikileaks opgenomen is door het establishment (dat poogt men natuurlijk) zal in het eveneens zeggen.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 13:56   #28
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mensen worden niet "wakkerder" van de informatie op wikileaks, het is gebakken lucht. Echte info gaat over de machtstructuren die aan de gang zijn, de netwerken, de illusie van democratie in vele landen en de economische macht. Dat is waar mensen hun ogen beginnen open te doen (tenminste als ze zelf willen).

Wikileaks is één grote show. Het blijft binnen het opzettelijke gecreerde mainstream kader.
the bigger picture exodus, dat zou ik toch echt niet moeten uitleggen aan iemand die daar constant over zit te neuten.

het gaat em dan ook niet over de informatie die vervat zit in de wikileaks-documenten exodus, het gaat em over het momentum dat zou kunnen ontstaan bij de gewone bevolking. Daar waar de niburu's en de prisonplanets van deze wereld al jarenlang voor vechten, maar die enkel gehoor vinden binnen een inteeltkliek. De hele hetze tegen de persoon van Assange en wikileaks draagt daar toe bij. Je zou denken dat personen die al jarenlang dat "ontwaken" bepleiten, daarin meegaan en het moment aangrijpen om the bigger picture te ontrafelen voor jan modaal, die op zoek naar alternatieve bronnen automatisch daar terecht komt.

Nee, in de plaats daarvan komt ge hier een beetje dat momentum minimaliseren en afbreken. Daar zakt mijn broek van af, exodus.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.

Laatst gewijzigd door Pieke : 9 december 2010 om 13:59.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 14:37   #29
RodeLantaarn
Minister

RodeLantaarn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
the bigger picture exodus, dat zou ik toch echt niet moeten uitleggen aan iemand die daar constant over zit te neuten.

het gaat em dan ook niet over de informatie die vervat zit in de wikileaks-documenten exodus, het gaat em over het momentum dat zou kunnen ontstaan bij de gewone bevolking. Daar waar de niburu's en de prisonplanets van deze wereld al jarenlang voor vechten, maar die enkel gehoor vinden binnen een inteeltkliek. De hele hetze tegen de persoon van Assange en wikileaks draagt daar toe bij. Je zou denken dat personen die al jarenlang dat "ontwaken" bepleiten, daarin meegaan en het moment aangrijpen om the bigger picture te ontrafelen voor jan modaal, die op zoek naar alternatieve bronnen automatisch daar terecht komt.

Nee, in de plaats daarvan komt ge hier een beetje dat momentum minimaliseren en afbreken. Daar zakt mijn broek van af, exodus.
Misschien is ie altijd al NWO-spion geweest! Nee, serieus, wat je zegt bevat de essentie. Samenzweringstheoretici zouden tegen nu toch al mogen weten dat Alex Jones niets meer is dan een bloedzuiger die teert op evidente feiten en daar zijn eigen soep van maakt. Hey, zolang men maar zijn boeken koopt.
Oud 9 december 2010, 14:43   #30
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

inderdaad.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 14:45   #31
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
2
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 15:31   #32
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wikileaks kan onmogelijk een 'show' zijn van de mainstream, laat staan dat ze onder controle zouden blijven. Het 'hackerleger' van Wikileaks blijft immers groeien en telt ondertussen meer dan 5000 mensen die meehacken. Geen enkele van al deze hackers kan ook maar één woordje terugvinden van al de NWO-, buitenaardse-, en andere complottheorieën.

Geen woord.

Exodus moet echt wel van heel slechte wil zijn. Volgens mij heeft hij het zelf ook al een beetje door. Maar (zichzelf) toegeven dat men er zolang compleet naast zit is pijnlijk natuurlijk.

Laatst gewijzigd door Antoon : 9 december 2010 om 15:40.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 15:52   #33
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Assange een spion van de NWO is die speciaal is ingezet om de mensen het idee te geven dat ze controle hebben over regeringen.
Lijkt me vrij aannemelijk. Anonymous is nu ook niet bepaald het meest moeilijk hackervolkje om hysterisch eender welk doel te laten trollen en ddosen.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 15:58   #34
exodus

Standaard

Citaat:

The bigger picture zal je alleszinds niet te weten komen door wikileaks te volgen via de mainstream. De mainstream bestaat op een bepaald niveau net om de grote massa een realiteit voor te spiegelen die correspondeert met hetgeen de huidige machtselite ons wil opdringen. Echte wereldschokkende informatie zal je nooit terugvinden in de mainstream, tenzij het voor eigen doeleinden gebruikt wordt.

Ik heb een documentaire zoals the moneymasters nooit zien verschijnen in de mainstream.

Wikileaks lost wel een aantal zaken, maar als je denkt dat dit een momentum zal opbouwen voor het grote publiek dan ben je naief. Het momentum is al lang geleden gestart door pioniers zoals David Icke, en dat momentum is nog altijd aan het groeien. David Icke bv. trekt over heel de wereld volle zalen, iets wat 10 jaar geleden amper gebeurde.

Wikileaks kan voor mij part wel enkele zaken naar buiten brengen, maar het zijn altijd maar feiten die binnen het hedendaagse paradigma blijven. (Beelden die op wikileaks verschenenen zijn, zijn inderdaad schokkend, maar wat dragend ze bij aan het wakker worden EN informeren van de grote massa ivm de ecomonische, politieke en religieuze controle van onze maatschappij(en)?)

De werkelijke revolutie zit hem in het echte activisme, bijvoorbeel "We are change" die regeringsleiders contronteren met hun duistere zaakjes. Niets van al dit komt in de mainstream.

Om je echt te informeren moet je nog altijd niet in de mainstream zijn. De belangenverstrenging en beïnvloeding van en met de economische en politieke machten is te groot.
Oud 9 december 2010, 16:13   #35
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
lolwhut Van welke film hebde dit gehoord? Lijkt me wel bom om een te zien.
Zou ik de enige zijn die jouw posts maar half begrijpt? Met slecht Nederlands kan ik leven, maar het moet nog enigszins leesbaar blijven.
Oud 9 december 2010, 16:18   #36
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat is inderdaad de essentie, maar ik begrijp waarom exodus het doet. Deze documenten bewijzen simpelweg dat zijn afgod Alex Jones niet meer dan een charlatan is. Nergens worden de dingen vernoemd die Alex Jones claimt, nergens en dat terwijl er miljoen paginas diplomatieke shit in staat. Als hij wiki enige legitimiteit toedicht dan stort zijn enge leefwereld compleet in elkaar en dat kan exodus helemaal niet aan. Sites zoals wikileaks zijn geen zegen voor hem, maar een absoluut horrorscenario.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 16:20   #37
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Zou ik de enige zijn die jouw posts maar half begrijpt? Met slecht Nederlands kan ik leven, maar het moet nog enigszins leesbaar blijven.
Mja, hij praat dit goed door te stellen dat hij IT'er is. Alsof het IT'er zijn plots een excuus geworden is voor ongeletterdheid.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 19:02   #38
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
The bigger picture zal je alleszinds niet te weten komen door wikileaks te volgen via de mainstream. De mainstream bestaat op een bepaald niveau net om de grote massa een realiteit voor te spiegelen die correspondeert met hetgeen de huidige machtselite ons wil opdringen. Echte wereldschokkende informatie zal je nooit terugvinden in de mainstream, tenzij het voor eigen doeleinden gebruikt wordt.

Ik heb een documentaire zoals the moneymasters nooit zien verschijnen in de mainstream.

Wikileaks lost wel een aantal zaken, maar als je denkt dat dit een momentum zal opbouwen voor het grote publiek dan ben je naief. Het momentum is al lang geleden gestart door pioniers zoals David Icke, en dat momentum is nog altijd aan het groeien. David Icke bv. trekt over heel de wereld volle zalen, iets wat 10 jaar geleden amper gebeurde.

Wikileaks kan voor mij part wel enkele zaken naar buiten brengen, maar het zijn altijd maar feiten die binnen het hedendaagse paradigma blijven. (Beelden die op wikileaks verschenenen zijn, zijn inderdaad schokkend, maar wat dragend ze bij aan het wakker worden EN informeren van de grote massa ivm de ecomonische, politieke en religieuze controle van onze maatschappij(en)?)

De werkelijke revolutie zit hem in het echte activisme, bijvoorbeel "We are change" die regeringsleiders contronteren met hun duistere zaakjes. Niets van al dit komt in de mainstream.

Om je echt te informeren moet je nog altijd niet in de mainstream zijn. De belangenverstrenging en beïnvloeding van en met de economische en politieke machten is te groot.
Onverbeterlijk. Hij zal het nooit begrijpen.
Oud 10 december 2010, 08:16   #39
exodus

Standaard

Hier nog een artikel over assange en wikileaks(met bronnen) die een heel anders licht werpt op assange.

http://www.niburunews.com/index.php?...racy&Itemid=44
Oud 10 december 2010, 08:33   #40
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier nog een artikel over assange en wikileaks(met bronnen) die een heel anders licht werpt op assange.

http://www.niburunews.com/index.php?...racy&Itemid=44
Uit jouw bron:

Citaat:
Deze documenten, afkomstig van de Israëlische ambassade in Beiroet, zijn verwijderd en mogelijk vernietigd door Assange, die als enige toegang heeft tot deze bronnen.
Stevige research op Niburu, zoals gebruikelijk!

En dan vraag je waarom men die onzin niet ernstig neemt.

(EDIT: voor je begint te bleiten dat ik er één puntje uitpik, de rest van dat "artikel" is navenant, hoor.)

Laatst gewijzigd door Firestone : 10 december 2010 om 08:36.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be