![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1821 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ?? Ik denk dat u me weer verkeerd begrepen hebt.
![]() |
#1822 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 december 2010 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1823 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1824 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1825 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1826 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En hoe onnatuurlijk asexuele voortplanting is, kan u hier lezen.
![]() |
![]() |
#1827 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In de regel krijgt iemand die niet wil werken een "lager" statuut dan iemand die niet kan werken. Merkwaardig genoeg wil jij mensen die zich niet willen voortplanten een "hoger" statuut toekennen dan wie zich niet kan (volgens jou dan toch) voortplanten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1829 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1830 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1831 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gaat het dan toch niet meer over de natuurlijkheid en de tegennatuurlijkheid?
![]() |
#1832 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat zijn allemaal elementen die bij homoseksuelen niet van toepasing zijn gezien zij binnen hun relatie geen kinderen kunnen hebben van elkaar. Daarom zie ik het statuut huwelijk liever voorbehouden voor heteroseksuelen. Straks krijgen we nog mensen die graag met hun hond zouden trouwen bij wijze van spreken. (is al gebeurd) Het huwelijk is al van oudsher in vrijwel alle culturen voor behouden voor een man vrouw relatie. Ik vind, dat als iemand dat verandert wil zien, hij daarvoor goede argumenten moet kunnen aanbrengen. Dat is met alles zo. Zo u het voetbalreglement zou willen aanpassen omdat u denkt dat twaalf tegen twaalf spelers beter is dat de huidige regel van elf tegen elf, dan zult u daarvoor ook goede argumenten moeten hebben en niet afkomen met een "waarom niet?". Dat zal niet volstaan. Ze zullen u uitlachen. Zo vind ik ook dat wie het huwelijk wil veranderen van inhoud, daar ook goede argumenten moet voor aanbrengen, maar het enige wat ik hoor is: "anders zeggen wij dat gij ons discrimineert" en dat is niet eens waar. het verschil in rechten kan ook via de notaris geregeld worden met indien nodig de notaris meer bevoegdheden te geven. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 december 2010 om 14:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1833 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Wie is er hier bezig met mensen te verdelen in de hokjes 'natuurlijk' en 'onnatuurlijk'? Ik vind dat ronduit verwerpelijke praktijken die mij doen denken aan een zéér duistere periode uit de Europese geschiedenis... Citaat:
Laatst gewijzigd door Zeno! : 9 december 2010 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1834 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1835 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1836 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1837 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1838 | |||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Net nu je in eerdere posts hebt beaamd dat seksualiteit veel meer is dan voortplanting, staat het nu terug plots in dat ene teken... Raar. Citaat:
Citaat:
Een huwelijk draait echter voor mij (en voor heel wat christenen en andere gelovigen en ongelovigen) om een liefdevolle relatie. Ook een huwelijk zonder kinderen kan een zeer gelukkig huwelijk zijn, en een huwelijk met kinderen is daarom niet per definitie een goed (zelfs christelijk) huwelijk. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1839 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1840 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weet u dat wat u thuis heeft van een "betere kwaliteit" is? U heeft daar geen enkele vergelijkingsgrond voor.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |