![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1921 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is het dat wel. Maar ik ben geenszins verwonderd dat jij dat niet ziet. Dat lag zelfs geheel in de lijn der verwachtingen.
![]() Een stabiele ouderrelatie heeft niets met het huwelijk te maken en de opvoeding van eventuele kinderen nog veel minder. Het is dus zeker niet een van de redenen waarom het huwelijk tot stand kwam.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1922 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En trek je voor de rest niet te veel aan van al die homofoben hier, hun leven is waarschijnlijk zo triestig dat ze zich met anderen gaan bemoeien. Men hun opgeheven vingertje gaan ze dan zeggen wat 'goed' en 'fout' is. Medelijden is hier op z'n plaats... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1923 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk ligt het geheel in jou stijl om je eigen inconsequente welles-niets niveau te onderstrepen. Citaat:
Meer nog. Een tijdlang is het zelfs zo geweest dat kinderen die buiten het huwelijk geboren werden, werden als bastaards bestempeld werden voor de rest van hun leven. En het was niet bedoeld als compliment. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 december 2010 om 19:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1924 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() iedereen vult zijn eigen leven in en voor de rest heeft niemand zich met een ander te moeien .
![]() |
![]() |
#1925 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1926 |
Minister-President
|
![]() Dank u wel mensen allemaal en ja echt aantrekken doe ik dat niet meer hoor, heb daarvoor al te veel meegemaakt maar het blijft me tergen en zal me er blijven voor inzetten vooral voor de jongeren (en ook niet meer zo jonge mensen) die in de fase zitten dat ze tot de ontdekking komen dat ze holebi zijn. Voor hen zal ik me blijvend inzitten want geluk en liefde is het mooiste wat bestaat.
En ja ik weet het, sommigen zullen zeggen dat mijn plaat blijft hangen.... wel ja dan zal ze nog lang blijven hangen hoor.
![]() |
#1927 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het huwelijk gaat in de eerste plaats nog altijd over het creëren van familiebanden. En d�*t, Paulus, is de voornaamste reden dat het huwelijk ontstaan is, niet de opvoeding van kinderen, zoals jij verkeerdelijk blijft volhouden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 9 december 2010 om 19:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1928 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is onder homo's een zeer groot probleem met aids.
Dat heeft meneer Dewinter zeer mooi in de verf gezet. Mijn stem zal hij blijven krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1929 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1930 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1931 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1932 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geenszins verwonderd dat jij dat niet ziet. Dat lag zelfs geheel in de lijn der verwachtingen.
![]() Maar ik zal je helpen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 december 2010 om 20:10. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1933 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het eerste wat ik daar van hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1934 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1935 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1936 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1937 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw verdraagzaamheid ontroert mij.
Deel nog wat schouderklopjes uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1938 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u bent een trouwe partijsoldaat voor uw führer. Hij zal ongetwijfeld trots zijn op uw blinde volgzaamheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1939 |
Gouverneur
|
![]() Uw leeuw heeft rode klauwen en een rode tong , dat is de leeuw van de Vlaamse Cultuurgemeenschap . Heeft niksniemendalle te maken met het vloms fascistisch zwart oostfrontersbeest . Zou je dat niet beter veranderen ? Veronderstel dat meneer Dewinter het opmerkt !!!
![]() |
#1940 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verhalen die hij vertelde over een van zijn vriendjes waren goor en hallucinant. Naar fuiven gaan en op 1 avond met 3 verschillende mannen van bil gaan, zonder enig voorbehoedsmiddel. Bah. En dan maandelijks hem eens laten testen, want je weet maar nooit he. En ik moet mij het lot aantrekken van dergelijke personen? Nu ja, oke, ik hoor je al afkomen, ze zijn allemaal niet zo, en daar geef ik je gelijk in. Maar dat neemt het probleem niet weg. One night stands en losse seksuele contacten zijn schering en inslag in dat milieu, en daar zit het probleem. |
|
![]() |
![]() |