![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1961 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zwijgt er hier iets dood misschien? Ik ben me er terdege van bewust dat er een verregaande seksuele losbandigheid bestaat in het holebi-milieu, net zoals dat ook in het hetero-milieu bestaat. Het probleem zit 'em niet in die losbandigheid, maar in het gebrek aan de broodnodige bescherming bij bepaalde seksuele activiteiten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1962 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1963 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom denkt u dat dit niet zo is?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1964 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1965 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1966 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel erkent u zelfs de sociale druk om te trouwen in dergelijk geval. Het is dus welzeker zo, dat het huwelijk ondermeer door die reden bestond. Citaat:
Raf: Nee, dat heeft er niets mee te maken, want dat was niet een van de redenen dat het huwelijk tot stand kwam.U zei het zelf een paar keer. Tot ik u vroeg: Paulus: U schijnt er meer van te weten. Laat eens horen. Waar en wanneer kwam het huwelijk tot stand en met welke redens?en dan komt u zoals gewoonlijk, kronkel, weer met wat anders af. En dan zijn er mensen die zich afvragen waarom deze thread zo lang is? 't Is niet moeilijk te begrijpen hé Raf? Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1967 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U stelde dat er wel een grond voor is. Welnu, ik vraag u waarom u dat denkt. Aan uw ontwijkende antwoorden te zien, zit u blijkbaar verlegen om een antwoord.
![]() |
![]() |
![]() |
#1968 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, we kunnen dus besluiten dat u geen grond vindt voor uw eigen stellingen. Paulus' eerdere uitspraak blijkt nog eens bevestigd te zijn, nl. verder dan het uiten van een mening kom je niet. Echte argumenten ontbreken of wordt uit angst uit de weg gegaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1969 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er is inderdaad een reden waarom draden waarin u deelneemt aan de discussie zo lang worden. Uw off topic gezwets is daar niet vreemd aan. Misschien kan u nog eens enkele bladzijden persoonlijke aanvallen lanceren om mij wat in diskrediet te brengen. Dat doet het ook altijd goed in topics waarin u ten tonele verschijnt. Aan schoothondjes om uw lasterlijke praktijken toe te komen juichen, zal er alvast geen gebrek zijn.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1970 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals een ontwijkend antwoord. Ik meen dat we daaruit kunnen besluiten dat u geen grond vindt voor uw eigen stellingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1971 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw grond, die hebben we nog niet gezien. Het enige wat we kregen waren "fatsoenlijke" reacties als Bulshit, utopisch, onrealistisch, wollig, kwatsj enz... En dan zijn er mensen die zich afvragen waarom de ze thread zo lang duurt. Niet moeilijk te begrijpen hé Raf? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1972 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O, jawel, alleen heb ik dat alleen veel eerder uiteengezet. Van u heb ik evenwel nog niet mogen vernemen om welke reden homoseksuele en heteroseksuele relaties wel gelijkwaardig en zelfs gelijk (uw eigen woorden!) zijn. U stelt dat steeds, maar argumenten die aan de grondslag zouden moeten liggen, vernemen we niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1973 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, jij als ik hebben bijvoorbeeld gesproken over het ontbreken van een inherent natuurlijke finaliteit van homoseksuele relaties. En ja, dat HM en Raf zich daar niet in zouden kunnen vinden, wisten we wel op voorhand. Wel valt op dat hun reacties een soort veredeld scheldproza zijn. Tegenargumenten komen er niet, juist omdat zij, en niemand anders, vanuit een sterk dogmatisch denken starten. Dat begint met "Homoseksuele en heteroseksuele relaties zijn hetzelfde. Punt uit, andere lijn." Waarom? Antwoord van hen: "Omdat ze hetzelfde zijn".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1974 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat u dat niet graag heeft is uw probleem. zeker omdat u bepaalde krasse uitspraken van u, weigert terug te nemen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 december 2010 om 21:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1975 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De band tussen een homoseksueel paar is op dezelfde fundamentele elementen gebaseerd als die tussen een heteroseksueel paar: vriendschap, warmte, liefde, genegenheid, wederzijdse steun en bijstand, seksuele aantrekkingskracht,... Het is dan ook maar logisch dat die band van een homoseksueel paar dezelfde wettelijke bekrachtiging kan krijgen als die van een heteroseksueel paar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1976 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1977 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel de mogelijke verklaring ook te vinden kan zijn, dat bepaalde heren en dames op dit forum eerder aan 'profiling' doen, wegens een indentiteitsprobleem, dan wel ernstig te willen discuteren met tegenover elkaar afwegende argumentatie. Of een combinatie van de twee. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 december 2010 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1978 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1979 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, die kunnen dat niet en noch Marijke noch ikzelf hebben ooit iets dergelijks beweerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#1980 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar allee , omdat u het zo vriendelijk vraagt en om mijn goede wil te tonen : Danke schön !
![]() |