![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Van mezelf, wie anders?
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() Goh StijnVL waar is de tijd toch zeg; daaraan zie je ook: we worden allen ouder...
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() een pint voor wie me kan zeggen wie hier achter zit!
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben ongeveer op hetzelfde moment begonnen en heb er ook veel zien komen en gaan. Waar is de tijd, inderdaad. De eerste forumkwis, en mijn kwis-moderatie mèt systeem om de punten dagelijks bij te houden ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() thanks but no thanks
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() En vaste oude waardes als Desidirius, Shizie, Chipie, Jan Hyoens, Jan Van Den Berghe, KOBAF, Ambiorix, Tavek, Alcazar, André De Hollander, diego raga (ofzoiets? iemand met een tijgerhoofd als avatar... ik kan avatars veel beter onthouden dan namen), labyrinth, monocle, ...
Bij deze mensen zaten tegenstanders en medestanders, maar de eerste groep maakte dat je je mening tenminste kon toetsen aan anderen. Maar ik ga me onthouden van het geven van verdere namen want ik weet hoe dat gaat: de belangrijkste en 99% ontgaan me toch. Verder zitten hier ook veel mensen die ik nu al mis, al zijn ze nog niet weg. Ze posten gewoon veel minder (Karma!, filosoof, pieke, parcifal, satiper, tavek, Dablacky, Ambiorix,...). ![]()
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Intussen hebben ze een deel van de fouten echter toegegeven, wat een groots gebaar is. Op dit moment bv vind ik het wel beangstigend stil, het is winter, er zijn normaal pakken meer werklozen (dus meer mensen met meer tijd) dan op het moment dat het forum echt volop in zijn bloei en goede periode zat, er zijn veel studenten die in principe op eender welk moment kunnen, ...
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 10 december 2010 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Forumsspook was ook nen toffe ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er was hier ooit een Dimitri uit Rotterdam. Ook in rook opgegaan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() het laat zich eenvoudig samenvatten: uit protest tegen de forumdictatuur van politics.be, na de ban van o.a. Migrantenjong, had een grote groep malcontenten zich hier afgescheurd.
Als ik me goed herinner had Longhorn vanuit Amerika een hosting en dat nieuwe forum opgezet. Ik dacht dat onder andere Baseballpolitieker en Migrantenjong moderatoren waren. Nou ja, dat liep daar allemaal lekker tot daar ene Far kwam opgedoken, de rest is geschiedenis
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Chipie is uiteraard permanent geband. Tja... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() En ze gingen politics.be nog wel van het internet weg concurreren. ![]() Wat een triest zootje ongeregeld...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 10 december 2010 om 23:29. |
||
![]() |
![]() |