Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 december 2010, 18:43   #41
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Dank u porpo. Uw schrijfsel is namelijk het beste pleidooi sinds lange tijd voor een totale immigratiestop van alles wat ook maar in de verste verte een beetje naar islam riekt. Het is tevens een pleidooi om de banden met islamitische landen rigoreus door te snijden, voordat die hier, via hun vijfde colonne, de dienst gaan uitmaken. En uiteraard is hetgeen u schrijft een vurig pleidooi om de hier in Europa reeds aanwezige islamieten in het kader van de staatsveiligheid bijzonder goed in de gaten te houden en al hun politiek-religieuze activiteiten aan banden te leggen, in te perken, en waar mogelijk compleet te doen verdwijnen.

Nogmaals dank porpo!
2...hopelijk lezen veel forummers Porpo!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 20:36   #42
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Worden er geen straten afgesloten voor processies? Ik dacht van wel.
Indien ze het zonder toestemming doen, dan is het afgeraden want het is onislamitisch; je mag niet jouw buur lastig vallen (onislamitisch) om iets anders islamitisch (bidden) te gaan doen, en daarnaast is het in stijd met de maatschappelijke orde; de staat ziet deze gebeden niet als een religieuze praktijk, wel als een maatschappelijke activiteit. Het coördineren van maatschappelijke activiteiten zorgt voor het handhaven van de openbare orde en wij moeten niet altijd een toestemming vragen om een bepaalde activiteit te mogen uitvoeren zo moet je niet eerst een toestemming vragen om jouw huis te mogen verlaten of met je auto rond 16:30u op de E19 snelweg te rijden ..
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 23:24   #43
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Indien ze het zonder toestemming doen, dan is het afgeraden want het is onislamitisch; je mag niet jouw buur lastig vallen (onislamitisch) om iets anders islamitisch (bidden) te gaan doen, en daarnaast is het in stijd met de maatschappelijke orde; de staat ziet deze gebeden niet als een religieuze praktijk, wel als een maatschappelijke activiteit. Het coördineren van maatschappelijke activiteiten zorgt voor het handhaven van de openbare orde en wij moeten niet altijd een toestemming vragen om een bepaalde activiteit te mogen uitvoeren zo moet je niet eerst een toestemming vragen om jouw huis te mogen verlaten of met je auto rond 16:30u op de E19 snelweg te rijden ..
Neen, voor veel zaken moet je geen toestemming vragen, maar wel om massaal te gaan bidden op de openbare weg,dat zijn de spelregels voor u en alle anderen.
Oud 10 december 2010, 19:43   #44
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Het is niet mijn schuld dat o.a. de meest achterlijke ongeletterde volkeren ter wereld ook moslim zijn
Het meeste analfabetisme is te vinden in Afrika waar het merendeel christen is.
Kwestie van correcte gegevens te hebben.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2010, 21:45   #45
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Neen, voor veel zaken moet je geen toestemming vragen, maar wel om massaal te gaan bidden op de openbare weg,dat zijn de spelregels voor u en alle anderen.
Ja, eerst een toestemming indien het verplicht is, maar ik weet niet of ze in die stad in die straat op die dag om dat uur eerst een toestemming moeten vragen. En jij? Wat weet jij? Met een bron a.u.b.
Oud 10 december 2010, 21:55   #46
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, eerst een toestemming indien het verplicht is, maar ik weet niet of ze in die stad in die straat op die dag om dat uur eerst een toestemming moeten vragen. En jij? Wat weet jij? Met een bron a.u.b.
Belemmering van het verkeer is verboden, zelfs te traag rijden kan men beschouwen als een belemmering van het verkeer.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 00:49   #47
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb een grote zwarte hond, moet ik toestemming vragen om langs die 'mobots' te lopen?

Ohja, ik sta op je negeer, lamaar...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 01:15   #48
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge leeft hier, ge zou moeten weten dat ge voor iedere vorm van openbare manifestatie toestemming nodig hebt van uw stadsbestuur bijvoorbeeld. Uiteraard is dit ook zo in een wereldstad als Parijs, google maar even!

Laatst gewijzigd door alice : 11 december 2010 om 01:16.
Oud 11 december 2010, 01:25   #49
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge leeft hier, ge zou moeten weten dat ge voor iedere vorm van openbare manifestatie toestemming nodig hebt van uw stadsbestuur bijvoorbeeld. Uiteraard is dit ook zo in een wereldstad als Parijs, google maar even!
Je hebt gelijk, ik leef hier en niet daar in die stad die straat. Ik ga niet googlen want ik beweer niets en ik ontken niets. Geloof jij dat een lokale regelgeving ook in Parijs en die stad van toepassing is? Bron. Geloof jij dat het gebed verrichten in die stad in die straat op die dag om dat uur een openbare manifestatie is? Bron. Geloof jij dat een openbare manifestatie in die stad in die straat op die dag om dat uur eerst een toestemming eist? Bron.

Ik wil wat zien en lezen, argumenten, bewijzen, bronnen of whatever ..
Oud 11 december 2010, 03:16   #50
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt gelijk, ik leef hier en niet daar in die stad die straat. Ik ga niet googlen want ik beweer niets en ik ontken niets. Geloof jij dat een lokale regelgeving ook in Parijs en die stad van toepassing is? Bron. Geloof jij dat het gebed verrichten in die stad in die straat op die dag om dat uur een openbare manifestatie is? Bron. Geloof jij dat een openbare manifestatie in die stad in die straat op die dag om dat uur eerst een toestemming eist? Bron.

natuurlijk is dat een openbare manifestatie. net zoals een samenscholing een openbare manifestatie is.

Als ik op mijn eentje op straat sta is dat evenmin een openbare manifestatie als dat U naast me met uw aarsopening in de lucht gaat zitten zwaaien.
Als ik met vijftig op straat ga staan is het iets anders, net zoals het iets anders is als er vijftig mensen gelijktijdig met hun aarsopening in de lucht gaan zwaaien.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 08:04   #51
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Als ik met vijftig op straat ga staan is het iets anders, net zoals het iets anders is als er vijftig mensen gelijktijdig met hun aarsopening in de lucht gaan zwaaien.

..... het enige dat mij aan heel dit stoort zijn niet de biddende mensen . Als die met zijn allen zoals circe aangeeft willen bidden ...so be it . Wat mij stoort is dat dit gebeurt terwijl mensen die er wonen niet binnen of buiten hun huis kunnen .??.. WTF , ik zou dat echt wel niet zien zitten en zwaar van mijn zak maken . Dat die eens een zaal huren of in een park ofzo gaan maar niet in een woonwijk .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 09:41   #52
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

U zou tenminste kunnen zorgen enige basiskennis te hebben als burger, u hoort dit te weten, dat moet ik niet voor u opzoeken op internet, doe dat maar zelf.Organiseer eens een gebed op straat, dan leert u in praktijk!
Oud 11 december 2010, 17:17   #53
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U zou tenminste kunnen zorgen enige basiskennis te hebben als burger, u hoort dit te weten, dat moet ik niet voor u opzoeken op internet, doe dat maar zelf.Organiseer eens een gebed op straat, dan leert u in praktijk!
Goed, dus je weet het niet en je hebt geen bron. Je hoopt gewoon dat het klopt en daarom zeg je:
Citaat:
Organiseer eens een gebed op straat, dan leert u in praktijk!
??
Pas op, niet zomaar "op straat", nee.!!
Citaat:
Organiseer eens een gebed op straat in die stad op die straat op die dag om dat uur, dan leert u in praktijk!
Ik moet dus
Oud 11 december 2010, 17:21   #54
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goed, dus je weet het niet en je hebt geen bron. Je hoopt gewoon dat het klopt en daarom zeg je:
Neen, ze weet het wèl en heeft het je al verschillende malen gezegd, alleen moet je zèlf eens de moeite doen om het op te zoeken. Anders huur je je eigen secretaresse maar in.

Citaat:
??
Pas op, niet zomaar "op straat", nee.!!
Och! die Parijse straten zijn ondertussen heilige arabische grond geworden of zo? Betalen jullie nu ook zelf voor de aanleg en het onderhoud of is dat voor de dhimmies?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 11 december 2010, 17:22   #55
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik heb een grote zwarte hond, moet ik toestemming vragen om langs die 'mobots' te lopen?

Ohja, ik sta op je negeer, lamaar...
Ik ga mee. Neem mijn varken en hond mee.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 17:23   #56
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Neen, ze weet het wèl en heeft het je al verschillende malen gezegd, alleen moet je zèlf eens de moeite doen om het op te zoeken. Anders huur je je eigen secretaresse maar in.

Och! die Parijse straten zijn ondertussen heilige arabische grond geworden of zo? Betalen jullie nu ook zelf voor de aanleg en het onderhoud of is dat voor de dhimmies?
groot gelijk !
Oud 11 december 2010, 17:24   #57
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
..... het enige dat mij aan heel dit stoort zijn niet de biddende mensen . Als die met zijn allen zoals circe aangeeft willen bidden ...so be it . Wat mij stoort is dat dit gebeurt terwijl mensen die er wonen niet binnen of buiten hun huis kunnen .??.. WTF , ik zou dat echt wel niet zien zitten en zwaar van mijn zak maken . Dat die eens een zaal huren of in een park ofzo gaan maar niet in een woonwijk .
Gij moet braaf in het islamrijtje lopen. Je kiest voor links nu moet je er maar mee omgaan.
Oud 11 december 2010, 18:55   #58
Ganzenbordfan
Banneling

Standaard

Dat we met hordes etterend islamitisch lompenproletariaat zitten staat als een paal boven water.

Typisch dat men die problematiek weer aangrijpt om te kunnen kakken op moslims. CBN lijkt me ook een vrij waardeloze bron: ze kunnen weliswaar de vinger op de zere wonden leggen, maar hun doel is waarschijnlijk het christelijke identiteitsgevoel nieuw leven in te blazen.

Ik vraag me af wanneer zulke mensen door gaan hebben dat de realiteit complexer is dan: 'er heeft een pedofeet ergens in de vroege middeleeuwen een duyvelsch boek geschreven en iedereen die de ideeën van dat boek aanhangt is geen volwaardige mensch meer en des duyvelsch.'

Ik koester weinig hoop.

Laatst gewijzigd door Ganzenbordfan : 11 december 2010 om 18:55.
Ganzenbordfan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 22:35   #59
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Gij moet braaf in het islamrijtje lopen. Je kiest voor links nu moet je er maar mee omgaan.

Ik kies mijn eigen mijn eigen mening ....
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 22:45   #60
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ik kies mijn eigen mijn eigen mening ....
flink! je bent net een veertienjarige autochtoonse puber!

goed zo!

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be