![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb hier lang over getwijfeld, maar ik wil dit toch even kwijt.
Want volgens mij is hier iets niet corect verlopen. Iemand in mijn familie is van origine X.Heeft nu Belgische nationaliteit. Werkt nu op de "gemeente" bij dienst "bevolking". Heeft een neef laten overkomen van land X(Africa) via enkele europese landen.Heeft in totaal zo een 2 maanden geduurd eer hij in belgie was.Was hier illegaal en geen werk. Na nog geen 6 maanden was er een huwelijk. Nu is mijn vraag: -Kan dit zo snel? -Kan het zijn dat ze zelf alles kunnen regelen heeft doordat ze op de dienst bevolking werkt? -Hoe en waar kan ik dit eventueel melden?(liefst anoniem) Laatst gewijzigd door Dwarf : 12 december 2010 om 01:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe je dat nu erna moet doen weet ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb dit alles maar te weten gekomen na het huwelijk.
Maar de kans is toch zeer groot dat ze zelf alles inorde heeft kunnen brengen. Is dit dan niet strafbaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Hoelang is dat geleden dat ze gehuwd zijn en welke bewijzen heb je. Je zult toch wel moeten bewijzen aanbrengen en ik denk dat je dat binnen x aantal jaren na het huwelijk moet kunnen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat je dat kunt aangeven op de huwelijksdienst van de gemeente waar ze gehuwd zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eventueel, als de gemeente een ombudsdienst heeft zou ik deze weg eens proberen. De behandeling gebeurt discreet, en tenzij je het anders wenst wordt je op de hoogte gehouden van de genomen acties.
Laatst gewijzigd door Rudy : 12 december 2010 om 07:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je niet eens het fatsoen kan opbrengen om je klacht in alle openheid te melden, doe het dan niet en laat die mensen met rust.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin. Dat wordt nergens uitgehangen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk wordt dat uitgehangen.
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 december 2010 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Aanwijzingen zijn genoeg. Harde bewijzen zijn niet meer nodig. Het scenario dat de topicstarter hier neerpent voldoet volledig aan het profiel van een mogelijk schijnhuwelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
4 MEI 1999. - Wet tot wijziging van een aantal bepalingen betreffende het huwelijk. Informeer u met betrekking tot wetgeving voortaan bij een betrouwbare bron, in plaats van bij een bedrijf voor ceremoniewagens.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 12 december 2010 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huwelijksmeldingen worden altijd uitgehangen. Doe eens de moeite naar uw gemeentehuis te wandelen!
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Loket schijn- en afgedwongen huwelijken http://www.antwerpen.be/eCache/ABE/1...4MDMzODgz.html Bij dit loket registreren we uw klachten over schijnhuwelijken en afgedwongen huwelijken. Voor meer informatie:
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
uw "familielid" heeft de belgische nationaliteit verkregen (door een vorig huwelijk?) indien dat familielid met iemand wil huwen moeten ze toch geen vijf jaar verloofd zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei: het uithangen van huwelijken werd meer dan tien jaar geleden afgeschaft. Zie mijn bericht hierboven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel wat meer dan jij blijkbaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet je gehuwd zijn om iets over het huwelijk te kunnen weten?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja. Je moet toch ook kanker hebben om oncoloog te worden.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |