![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2303 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu bent u toch wel helemaal het noorden kwijt hoor. Ik verwees gewoon naar uw avatar (pluimvee) en dat van Albrecht (een glasraam). Als u vindt dat dat scheldwoorden zijn, dan hebt u uzelf beledigd toen u uw avatar koos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, Paulus, dat is nu exact wat je beweert, maar dat schijn je zelf niet eens door te hebben...
![]() |
![]() |
![]() |
#2306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je nu echt dat mensen die burgerlijk getrouwd zijn, of getrouwd zijn als protestant of als islamiet bv, als ongehuwd worden beschouwd binnen de RKK als zij dat huwelijk niet laten inzegenen door die RKK? Je zal toch nog wat opzoekingswerk moeten doen vrees ik. En kom dan eens terug. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zien dan wel. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 december 2010 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2309 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2310 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2312 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2313 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2314 |
Banneling
|
![]() Ik ijver voor het invoeren van wetten geïnspireerd op mijn religieuze overtuiging. Daar is toch niets mis mee? De ene of de andere ideologie, wat maakt het uit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 december 2010 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2316 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2317 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2319 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Klopt niet helemaal, maar soit. Ik beweer niet dat u de taliban bent. Wél dat u net zoals hen ijvert voor een algemene toepassing van religieuze wetten, ook op mensen die van mening zijn dat uw godsdienst aan hun reet kan roesten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2320 |
Banneling
|
![]() Er hoeft niets gerechtvaardigd te worden. Net als liberalen hun ideologie het beste vinden voor iederen, en communisten hun ideologie het beste vinden voor iedereen, vind ikzelf mijn ideologie het beste voor iedereen.
|
![]() |
![]() |