![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zullen zich allemaal ineens, plotsklaps bevinden in achterlijkheid en armoede die ze ooit ontvlucht zijn. Mooi zo ! Of dacht jij dat jouw reppertjes & Cº in staat zijn om de boel welvarend te houden, indien zo, waarom zijn ze dan hun thuislanden massaal ontvlucht op zoek naar betere oorden en niet zèlf in eigen land de handen uit de mouwen gestoken... ???
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 13 december 2010 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() binnen 100 jaar leven we hier in tenten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnen 100 jaar zijn 'we' dood.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of dacht je eeuwig de rol van observerende buitenstaander op je te kunnen nemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hangt helemaal van de kindersterfte af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() Ga je zo lang kunnen blijven volgen? Kun je je geheimpje niet delen met ons; ik wil ook nog minstens 70 jaar kunnen leven; ik ben akkoord om in tenten te leven.
- Zelfs de problemen van vandaag worden niet correct ingeschat; net als het weer van vanavond of morgen. - VOILA! "jullie". Maar niet mdf en ik! 'We' blijven volgen. Laatst gewijzigd door QuasiX : 13 december 2010 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die indianen indertijd eens een beter immigratiebeleid hadden gevoerd, dan zaten ze nu niet met hun gebakken peren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ikzelf zie het niet zo somber in, nog niet althans, en ga er vanuit dat "we" over honderd jaar nog altijd bestaan, en dat Europa dan grotendeels islamrein zal zijn. Wél ten koste van enorme offers, en ten koste van de maatschappij zoals wij die kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Moslim' is so wie so vooral tot een marketingtool geworden om het klootjesvolk de stuipjes op het lijf te jagen. Sommige politici gebruiken deze tool om een grote partij uit de grond te stampen. Zelfbenoemde 'moslims' gebruiken deze tool weer om zichzelf als alphamannetjes in de markt te positioneren. Win win dus. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 13 december 2010 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Begrijp je wel wat ik bedoel ? De mens van enkele decennia lijkt gewoon bedrijviger en creatiever. Ik bezie geschiedenis ook als een cyclische evolutie, geen lineaire.
Volgens mij reageer je enkel zo kort en bekrompen omdat je het niet hebt op bepaalde personen. Jouw probleem.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 13 december 2010 om 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de geschiedenis herhaalt zich : Hitler heeft 'men' ook maar laten betijen totdat het te laat was en er éérst miljoenen doden vielen en een gans continent in de as werd gelegd alvorens 'het kwaad' overwonnen was! Gaan we deze keer weer wachten totdat de duivel (de islam als agressieve politieke religie) té groot is geworden om nog onder controle te kunnen houden?????????????????????? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nu begrijp ik... Maar je mag gerust stoppen met werken. Ik werk toch (zowel voor hen als voor jou). Je mag ook van het OCMW-steun gaan genieten. En ik zal sowieso geen pensioen hier krijgen (niet ik alleen)... Alles wat er van ons (ons = diegenen die terugkeren) brutoloon afgetrokken wordt voor ons pensioen (+RSZ, personenbelastingen), zal in de Vlaamse staatskas blijven. Het zal dus alle onkosten van vreemdelingen (voor wie dat je nu werkt) recupereren. Laatst gewijzigd door QuasiX : 13 december 2010 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Zit hier pertang nog altijd te wachten op de voorstanders van migratie en zo om hier effe uit te leggen wat nu eigenlijk de geweldige voordelen zijn van inwijkelingen die hun eigen cultuur en zo meebrengen , de natieve bevolking van Amerika ziet het niet... ![]() De enkele autochtone mensen van daar die'k ken zijn over 't algemeen niet zo happig op al da volk en over hoe het allemaal in z'n werk ging ... Laatst gewijzigd door manta : 13 december 2010 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
------ EXTRA VERWIJZINGEN: 1) http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20101129_041 - 2) Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 13 december 2010 om 22:51. |
||
![]() |
![]() |