![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ctieVLpartijen
De Gucht merkt op dat strikt beschouwd de N-VA niet nodig is om een regering te vormen. "We gaan ervan uit dat heel de wereld gelooft dat alleen een regering met De Wever mogelijk is in België. Misschien komen ze er in het buitenland vroeger op uit dan hier dat een partij die 27 procent van de stemmen haalt in de helft van het land niet per definitie noodzakelijk is voor het vormen van een regering." Het is uitgesproken, een regering zonder N-VA is mogelijk. Schandalig!
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De N-VA is blijkbaar beter bezig dan gedacht.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is rekenkundig inderdaad mogelijk...
Dat ze het dan doen hé. Ik vrees een beetje een scenario waarin "ze" het niet doen en beweren dat dit "de schuld" van de NVA is ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() 2 maten, 2 gewichten? Degucht heeft gewoon gelijk: N-VA is mathematisch niet incontournable.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ik hoop echt, echt dat de andere partijen dit doen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De PS en de VLD zijn ook niet nodig. En Groen! is amper zichtbaar.
Waarom zouden we nog stemmen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() De Gucht is een eikel, die liefst van al een dictatuur op poten zou willen zetten.
Doen, zou ik zeggen. Dan betaal ik van dat moment geen belasting meer. En dat méén ik. |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom, kom. VLD is de ene dag Belgicistischer dan de SP.a en de andere dag Vlaamser dan NVA. Dat moet iedereen ondertussen weten.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...nten-bij.dhtml |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goede poging van de immer van voorkennis verdachte leugenaar.
![]() |
![]() |
#11 |
Burgemeester
|
![]() Dus je gaat dan aan je werkgever vragen om geen bedrijfsvoorheffing en RSZ meer in te houden of zo?
|
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
Pffft de blaaskaak...
![]() |
![]() |
#13 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja kijk Circe als je dat nog niet weet is het misschien beter dat je hier pas om te posten als je de basis snapt? Citaat:
ot: een regering zonder NVA is geen ideale optie, ze hoort (samen met PS) de leiding te nemen maar als ze niet wil, tja dan moet men naar andere samenstellingen zoeken voor een regering + Het hangt eigenlijk af van de CVP, pleegt ze kiezersbedrog en blijft ze op NVA lijn of voert ze haar programma uit, dat is de vraag. |
||
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Pfff, een regering zonder de franstaligen is ook mogelijk.
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarmee heb ik het niet over u, want jij weet beter dan wie ook wie de rechters zijn die de OVLD als broodheer hebben.
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Jep da's waar... het zal daaraan liggen. Spijtig voor hem hé nu heeft hij nooit een schaakspel mogen maken uit zeepblokjes...
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"pas op of ik geef de kat melk hé".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het eigenlijk aan die aartsleugenaar dat je je geroepen voelt om hem steeds te verdedigen?
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
![]() Citaat:
Ooh nee wacht die is nooit schuldig bevonden ![]()
![]() |