![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2701 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2702 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het hun verdomd recht is, en op die manier een discriminatie werd weggewerkt, ongeacht jouw overjaarse en vastgeroeste opvatting.
![]() |
#2703 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan enkel jouw hoogstpersoonliojke mening, maar ook niet meer dan dat. Trouwens, de Belgische Wet wimpelt die al fluitend weg.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 14 december 2010 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2704 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die keuze kunnen ze dus niet in vrijheid maken. Enkel één mogelijkheid : zich schikken naar die verzameling stokoude seniele ventjes in Rome.
![]() |
#2705 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
Various types of same-sex marriages have existed,[49] ranging from informal, unsanctioned relationships to highly ritualized unions.[50] In the southern Chinese province of Fujian, through the Ming dynasty period, females would bind themselves in contracts to younger females in elaborate ceremonies.[51] Males also entered similar arrangements. This type of arrangement was also similar in ancient European history.[52] An example of egalitarian male domestic partnership from the early Zhou Dynasty period of China is recorded in the story of Pan Zhang & Wang Zhongxian. While the relationship was clearly approved by the wider community, and was compared to heterosexual marriage, it did not involve a religious ceremony binding the couple.[53] The first historical mention of the performance of same-sex marriages occurred during the early Roman Empire.[54] For instance, Emperor Nero is reported to have engaged in a marriage ceremony with one of his male slaves. Emperor Elagabalus "married" a Carian slave named Hierocles.[55] It should be noted, however, that conubium existed only between a civis Romanus and a civis Romana (that is, between a male Roman citizen and a female Roman citizen), so that a so-called marriage between two Roman males (or with a slave) would have no legal standing in Roman law (apart, presumably, from the arbitrary will of the emperor in the two aforementioned cases).[56] Furthermore, "matrimonium is an institution involving a mother, mater. The idea implicit in the word is that a man takes a woman in marriage, in matrimonium ducere, so that he may have children by her."[57] Still, the lack of legal validity notwithstanding, there is a consensus among modern historians that same-sex relationships existed in ancient Rome, but the exact frequency and nature of "same-sex unions" during that period is obscure.[58] In 342 AD Christian emperors Constantius II and Constans issued a law in the Theodosian Code (C. Th. 9.7.3) prohibiting same-sex marriage in Rome and ordering execution for those so married.[59] http://en.wikipedia.org/wiki/Same-sex_marriage
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2706 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2707 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het enige geldige
Citaat:
wat een grote schande is,puur diefstal zeg maar. Maar geen nood, daar zal in de (hopelijke nabije) toekomst verandering komen.
![]() |
![]() |
#2708 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2709 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is misschien wel de voornaamste reden waarom de mens met seksualiteit is uitgerust, maar daarom niet noodzakelijk de enige. Hoedanook hebben seksualiteit noch voortplanting iets met het huwelijk te maken. Het huwelijk is niet meer dan een overeenkomst die een familieband met wederzijdse rechten en plichten tussen twee mensen creëert. Seksualiteit en voortplanting zijn geen voorwaarden en geen redenen om een huwelijk aan te gaan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2710 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2711 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2712 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het een menselijke creatie is.
![]() |
![]() |
![]() |
#2713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2714 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2715 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hele tijd op zo'n toetsenbord tikken...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2716 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij begrijpt daar allemaal niks van. Dat is 100% natuurlijk, omdat het tikken voortvloeit uit de natuurlijke complementariteit tussen zijn vingers en de toetsen. Waarom anders zou de mens uitgerust zijn met opposable thumbs?
![]() |
![]() |
![]() |
#2717 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We zijn allemaal mensen op zoek naar dat tikkeltje geluk in het leven, dus ik vraag me echt af waarom homo's dat geluk ontzegd zouden mogen worden. Nu dat ze maar doen, in augustus wordt het onze grote dag (jaja hier ben ik weer ja met mijn plaat die blijft hangen) en daar kan zelfs de grootste homohater geen stokje voor steken net als volgende week wanneer we ons officieel verloven. Liefde en geluk is toch het allermooiste wat er bestaat en vraag me echt af waarom we dit niet zouden mogen uiten met een huwelijk. Trouwens over antwoorden op vragen gesproken: ik wacht hier al ruim 8 jaar op een antwoord allé ja tis te zeggen op iets waar ik zou aan herinnerd worden....
![]() |
![]() |
#2718 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wat men een ander een ander niet gunt verdient men zelf niet, en wat men een ander toe wenst verdient men zelf ook.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2719 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Hun" kinderen zijn geen kinderen die het resultaat zijn van die relatie. Juist omdat er geen finaliteit aan hun relatie verbonden is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2720 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |