![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2921 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb niets te bewijzen. Hihi. Ik veronderstel immers niet dat het huwelijk een onderdeel is van de "natuurlijke orde der dingen". Haha. Maar dat het integendeel een maatschappelijke conventie is die even "volatiel" is als de maatschappij zelf. Hoho. Wat misschien een reden is waarom de Belgische regering niet door God himself is weggebliksemd toen ze het huwelijk openstelden voor homokoppels. Hehe.
![]() |
#2922 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha, de wind begint al te keren. Eerst somde u inderdaad een aantal zaken op, maar koos voor een ordening die netjes paste in uw gedachtegang. Juist de finaliteit stond als derde, daar waar u dit verwarde (ook nog een begripsverwarring bij u) met de belevingsvormen. In tegenstelling tot u roep ik niets op uit het geheel, maar constateer hoe de natuur in elkaar steekt en wat de daarop volgende consequenties zijn in de maatschappelijke ordening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2923 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2924 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En onze menselijke seksualiteit maakt daar geen uitzondering op. In die zin zijn homoseksuele relaties een uiting van een onvolledige of misgroeide psychologie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2925 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alweer een mooi staaltje hoe men zelfs zo ver gaat om de natuurlijke gegevenheid te ontkennen. Iedereen die nog z'n cursus biologie uit het middelbaar herinnert, weet dat er nageslacht kan verwekt worden als man en vrouw intiem zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2926 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2927 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2928 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door de nalatenschap.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2929 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2930 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is erg dat u dat zelf niet weet. U doet namelijk niets anders op dit forum. U gedraagt zich hautain en betweterig en voelt zich duidelijk boven iedereen verheven. Wordt er binnen uw club niet iets gezegd over hoogmoed?
![]() |
![]() |
![]() |
#2931 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En terecht natuurlijk. De zon "gaat" immers niet "op". Dat ligt niet in de "natuurlijke orde der dingen".
![]() |
![]() |
![]() |
#2932 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen. Maar ik had ook niet beter verwacht van u: het vermogen om logisch te redeneren bent u immers kwijtgespeeld in dezelfde periode waar u zo graag naar verwijst: de oudheid.
Citaat:
![]() Daarom dat ik u dit boek, geschreven door psychologen en uitgegeven bij Oxford press (wetenschappelijke uitgeverij) graag aanbeveel: With Pleasure Thoughts on the Nature of Human Sexuality Revised Edition Paul R. Abramson and Steven D. Pinkerton ISBN13: 9780195146097 ISBN10: 0195146093 Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2933 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(dat denken is een uiting van een misgroeide psychologie) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2934 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() neen, u laat gewoon scheten in een gesloten kamer.
Citaat:
![]() |
![]() |
#2935 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2936 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(nog afgezien van het feit dat Gen1, om het eufemistisch uit te drukken, niet echt het meest "realistische" of "waarheidsgetrouwe" hoofdstuk is uit de bijbel).
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 15 december 2010 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2937 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2938 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2939 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U speelt nog steeds semantische spelletjes.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 15 december 2010 om 11:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2940 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |