![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets van een duizend lieter per 100 KM als ik het goed voor heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want België valt onder het verenigde Europa. Dus idem voor Frankrijk als Duitsland trouwens, behoeven we geen president meer. Ook vanzelfsprekend geen koningen. Europa heeft reeds zijn president zoals ook Amerika zijn president heeft. En al de rest is zever in pakjes. We hebben een premier die ieder woord dat uw koning uit zijn mond brabbelt voorgekauwd heeft en op schift gesteld. Dacht ge dat die premier zijn eigen geschrift niet kan lezen misschien, en dat hij daar de koning voor nodig heeft om dat in zijn plaats voor te lezen? Laatst gewijzigd door Garry : 15 december 2010 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zal "eens gek doen"; doe het toch maar...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||||
|
![]() Maar garry toch nu vergeet je in je opwelling dat jij tegen Europa en verdere Europese integratie bent...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||||
|
![]() Jah
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vanwaar haalt onze koning zijn legitimiteit? Ik bedoel, dat het volk alsdusdanig nooit onze koning verkozen heeft. Hij is dus net als een dictator op zijn positie gekropen, of niet? Waar zit het verschil tussen een dictator die aan de macht komt en een koning die aan zijn macht komt?
In een democratisch land zou er toch geen koning mogen zijn, waarom is iedereen niet gelijk voor de wet? Waar haalt een koning het recht en de pretentie om beter behandeld te worden dan anderen? Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 15 december 2010 om 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 15 december 2010 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik pleit toch voor een president die tussen de reringsverkezingen wordt verkozen dus regering 2 jaar later president en 2 jaar later terug regering kiezen zodat de president kan helpen bij regeringsonderhandelingen (zodat de koning dat nu doet) en ook het land tijdens regeringsvorming een uitstraling te geven. Dus de president wordt 1 keer in zijn amtstermijn (net in het midden) echt belangrijk. Verder kan hij misschien nog de buitenlandse relaties leiden maar dat zijn discussies voor later.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Ga je dat citaat nu elke keer gebruiken als je op een post van mij "antwoordt"? Zo'n beetje zoals je op elke post van Xenophon reageert door te verwijzen naar zijn criminele verleden? Wat zei je nu ook alweer over zelfoverschatting?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je hem vast praat, ben je een zeveraar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag de monarchie zeker blijven, zij het dan in een louter protocollaire capaciteit en mits het herbekijken van een aantal dotaties. Ik vind dat zo'n koningshuis een zekere, niet te verwaarlozen charme heeft. En al bij al brachten onze laatste vorsten het er nog niet zo slecht vanaf. Buiten de uitschuivers van Leopold III en Boudewijn, duiken ze ten minste niet om de haverklap op in allerlei schandalen, zoals de Britse en Monegaskische koninklijke telgen...
Ik zeg: laat ze maar blijven!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar soit, nogmaals kost is not the issue monarchie moet verdwijnen omdat het tegen de basisprincipes van de democratie ingaat : liberté, fraternité et egalité, maar je weet dat wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Bron graag
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() ik heb dat aantal 15 van 2 verschillende bronnen, eentje bij ABL (nu niveau majoor) en eentje van (de dochter van)een Vlaamse grootindustrieel (wist je trouwens dat die vlaamse families grootindustriëlen daar allemaal zo'n jacht hebben liggen ? (die betalen het wel min of meer zelf) en ja, op dat niveau (which is obviously not mine) is personeel 24/24 gewoon gangbaar)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
![]() Citaat:
eerst en vooral over welke boot heb je het? Waar hebben die een boot liggen? Wie betaalde de boot van de koning? Waarom vaart de vorst onder de vlag van de marine (nu eens serieus)? Mensen uit zijn "rangen" kopen normaal wel wat grotere boten dat is waar... 24 man personeel is wel al een zeer grote boot ![]() even opgezocht voor 24 personeelsleden zoek je een boot zoals deze: http://www.msc-yachting.com/location...r&cat=1&idA=30 Niet onmiddelijk het plezierbootje van onze vorst.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
overigens met 24/24 bedoelde ik 24u op 24u. het gaat over 15 man personeel (waarvan ik overigens niet beweer dat die continu aan boord zijn, wel dat ze continu beschikbaar zijn). maar nogmaals, dit zijn leuke weetjes maar zoals ik van post 1 hier al stelde, de keuze tegen een koningshuis is een principieel democratische keuze, en die staat los van de kosten. Laatst gewijzigd door Anna List : 16 december 2010 om 09:05. |
|
![]() |
![]() |