![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ???? Wat is er eenvoudiger, goedkoper, efficienter aan, dan een vod voor iemand zijn mond en neus houden en water erover kappen?
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sluit me hierbij aan.
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() En gij staat in uw recht zeker, als enthoesiast waterboardsurfertje?
Laatst gewijzigd door eno2 : 16 december 2010 om 09:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa, wees niet zo hard. Eno2 is gewoon op het teentje getrapt omdat iemand terecht wees naar de leegte van zijn draad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Misschien moet je de volgende keer gewoon zeggen wat je vindt eno2, in plaats van een te proberen waterboardfans uit de tent te lokken met een stukje over een compleet niet gerelateerde martelmethode en als dat niet lukt de boel bij elkaar te off-topiccen dat iedereen offtopic gaat.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ???? Wat is er eenvoudiger, goedkoper, efficienter aan, dan een vod voor iemand zijn mond en neus houden en water erover kappen?
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik blijf bij mijn goede-mens houding : Laatst gewijzigd door Antoon : 16 december 2010 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() In dit geval? Iemand niet verdrinken om hem alles te laten zeggen wat je wil horen zonder dat dat per definitie goede intel is. Met een paar goede verhoorders kom je een stuk verder dan met martelen.
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat erom dat wooding beter is dan waterboarding volgens eno. Beide zijn marteltechnieken welke geen zekerheid geven op goede intel. Daar is geen verschil. Kwa prijs zei ik al...ik weet niet wat voor een waterfactuur men hier krijgt maar veel water heb je er ook al niet voor nodig. Dus het economische valt ook al weg. Dus nogmaals...waarom is waterboarding minder goed dan wooding?
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En nog relevanter en meer bij de inhoud van dit topic passend: Waarom is paars beter dan lopen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Eno2 probeerde sarcastisch te zijn en zei "als je gaat martelen, doe het dan goed". In die context is woolding beter omdat het pijnlijker is en je er volgens de filosofie achter martelen dus sneller en meer resultaat mee zou moeten boeken. Dat jij vervolgens zegt dat woolding niet beter is betekent dan dat jij het niet eens bent met die aanname, meer marteling betekent dan volgens jou geen betere intel. En vanaf daar is het dan nog maar een kleine stap om je er op te wijze dat je dan misschien maar beter helemaal niet kan beginnen met martelen, omdat het, zoals je daarjuist zelf hebt beweert, toch geen extra resultaat oplevert dan een metode waarbij minder gemarteld wordt. Voila, punt gemaakt, eno2 ook weer blij.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 16 december 2010 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Dochters verkrachten voor de ogen van de vader, babies uit de couveuzes halen en op de grond laten sterven, dat soort dingen werkt ook prima...
Althans, volgens het irakese leger in kuweit toch
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 16 december 2010 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag de argumenten hiervoor...zeggen dat het beter is kan ik ook. Het constant denken dat je gaat verdrinken is in mijn ogen serieus "pijnlijk", dus ik vraag mij af waarom het ene beter is dan het andere. Dat mensen beginnen met economische redenen die nergens op slaan betekend voor mij dat er eigenlijk geen argumenten zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat staat niet vast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() En dan?
Dan maar cynisch martelen? Dan nog liever Woolding. Woolding is 100% effectief. Dat werd indertijd gebruikt om de Spaanse stijflippigen loslippig te maken over de plaats waar ze hun gouden en zilveren schatten verborgen hadden. En keer op keer bleek hun informatie te kloppen. |
![]() |
![]() |