Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 december 2010, 12:10   #81
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Hoe meer vreemdelingen binnenstromen, hoe extremer rechts de autochtone bevolking zal worden. Vooral omdat er ter linkerzijde niemand voor hen opkomt.
Zet de vreemdelingen buiten, en partijen als het VB verwijnen van zichzelf.
Ik heb geen twijfel dat er sommige mensen 100% racisten zijn. "Zet de vreemdelingen buiten" betekent niks anders (zonder twijfel).

Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 december 2010 om 12:10.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 12:17   #82
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Om het op zijn Nietzscheiaans (daar houdt hij immers zo van) te zeggen: een Unterdemgordelschtampfmensch dus. Tja...
Goed gevonden
Oud 19 december 2010, 12:20   #83
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Vorige vrijdagavond een vriend van mijn zoon neergeslagen voor vier Marokkaantjes. Gebroken neus, gekneusde ribben, portefeuille en gsm gestolen... en weg waren ze de vier ingevoerde ratten!
Op het politiekantoor kreeg hij te horen dat hij eigenlijk blij mocht zijn, ze hadden er pas twee met messteken binnengebracht.Goed dat jij fier bent dat je....
Komt tegenwoordig elke dag in elke stad meerdere keren voor. Wanneer men een VBer kan vinden die een diefstal pleegt, d�*t is pas nieuws nietwaar?
dus, nietwaar?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Wie zegt dat hij alleen was?

Verder, boeit het me niet wie er is afgeklopt, zoon van uw vriend, vriend van uw zoon.

Ik lees dat een vriend van zijn zoon is geslagen door 'iemand' en verder waren er 4 getuigen aanwezig (4 Marokkanen). Lees zn reactie nog maar eens goed.
Ik denk dat Andev hier gewoon een typfoutje gemaakt heeft en dat hij wel degelijk bedoelde : neergeslagen door vier Marokkaantjes ipv neergeslagen voor vier Marokkaantjes. Anders zou hij niet erbij zeggen dat ze daarna met hun vieren gingen lopen.
Oud 19 december 2010, 12:21   #84
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Typische reactie.
Het is een blanke van het eigen volk.
Dan verklaren we dit op deze manier.
U hebt een zware identiteitscrisis. U moet zich verschrikkelijk voelen in uw blanke velletje. Al eens "bruinen zonder zon" geprobeerd?
Oud 19 december 2010, 12:24   #85
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Marie steelt zelf gaf ze hierboven toe. Niet dat ik ervan verschiet. Of is ze misschien zelf dement aan het worden? Zou me ook niet verbazen.

Maar u maakt een punt, artisjok. Had het een allochtoon geweest dan klonk het rechts gebrabbel wat anders.
Zal ik dat éne suikertje in de maand dat ik meeneem aan u persoonlijk terugbetalen? Kan u dat geld aan de te vergoeden persoon bezorgen!
U bent toch zo'n voorbeeld van rechtschapenheid, dan zal men u zeker nog meer in de bloemetjes zetten!
Oud 19 december 2010, 12:30   #86
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Hilarisch hoe de VB-ertjes zich in zeven bochten draaien om de diefstallen goed te praten. Man, man, man, wat een losers!
De diefstallen van wat rauw spek, enkele tomaten en een croissant.
Om de broodjes, suikertjes en melkjes na een vergadering niet te vergeten!
Schande, schande, vreselijke schande! Wat een dief! Zet hem aan de schandpaal! Arresteer hem en bezorg hem een zwaar proces! Geef hem de maximum gevangenisstraf!
Zet niet per ongeluk die 4 Marokkaantjes waarover Andev vertelde bij hem in de cel, die jongens stalen alleen maar geld, een GSM ... en sloegen hun slachtoffer in elkaar, die jongens kunnen zeker niet tegen de slechte invloed van een tomatendief ...
Bent u achterlijk, Kallikles?
Oud 19 december 2010, 12:31   #87
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Och, ze proberen zelfs het oprekken van kinderaarsjes door blanke Rooms Katholieken goed te praten.

Zolang de dader geen 'moslim' is zal het wel goed zijn zeker.
Waar blijft de foto van Vangheluwe ? Die mag in een topic over iemand die tomaten steelt beslist niet ontbreken!
Oud 19 december 2010, 12:32   #88
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Natuurlijk! Heel erg bedankt, Marie

Het is ofwel :
Het VB strijdt tegen de vreemdelingen
of
Het VB bestrijdt de vreemdelingen. "Bestrijden tegen" kan niet. Maar misschien hebt u enkel wat vlug getypt en ben ik aan het muggenziften, in dat geval, sorry!
). Ik had eens geschreven "Strijden tegen iemand/iets", en dan kreeg ik een "opmerking" door iemand dat dat niet juist was, en dat ik "Bestrijden tegen iemand/iets moest schrijven" in plaats daarvan. Ik vertrouw uw grammaticale correctie Het is dus toch (altijd) "Bestrijden iemand/iets" of "Strijden tegen iemand/iets"!?[/quote]

Het is inderdaad iemand/iets bestrijden of strijden tegen iemand/iets.
Oud 19 december 2010, 12:34   #89
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Iemand die niet kan winnen in een gevecht tegen VIER aanvallers bezit geen ballen volgens jou ?
Je legt de lat wel hoog vind ik ?
Wat moeten we dan denken van gasten die met vier moeten zijn om de moed te vinden één enkele kerel aan te vallen ?
2 !
Oud 19 december 2010, 12:36   #90
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
De diefstallen van wat rauw spek, enkele tomaten en een croissant.
Om de broodjes, suikertjes en melkjes na een vergadering niet te vergeten!
Schande, schande, vreselijke schande! Wat een dief! Zet hem aan de schandpaal! Arresteer hem en bezorg hem een zwaar proces! Geef hem de maximum gevangenisstraf!
Zet niet per ongeluk die 4 Marokkaantjes waarover Andev vertelde bij hem in de cel, die jongens stalen alleen maar geld, een GSM ... en sloegen hun slachtoffer in elkaar, die jongens kunnen zeker niet tegen de slechte invloed van een tomatendief ...
Bent u achterlijk, Kallikles?
Neen, gewoon belgicistisch anti-Vlaams.
Oud 19 december 2010, 12:38   #91
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Neen, gewoon belgicistisch anti-Vlaams.
Oud 19 december 2010, 13:19   #92
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...Maar ik heb excuses, ikke heb lang tussen allochtonen gewoond, en dat heeft mij negatief beïnvloed...
Negatief idd.

Ik ben blij dat je dat zelf onderkent.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 19 december 2010 om 13:20.
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 13:32   #93
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eindelijk voelen jullie (een beetje toch; hoop ik) wat alle vreemdelingen vaak voelen wanneer de media over 1 vreemdeling "spreekt".
Ik zie de media in dit soort zaken zelden over één vreemdeling spreken. Wel te pas en te onpas over VB-leden en dan meestal allesbehalve correct. Daar kan ik zelf persoonlijk jammer genoeg van getuigen...

Bovendien zijn de media wat betreft vreemdelingenstandpunten één van de grootste tegenstrevers van het Vlaams Belang.

Ik begrijp echt je vergelijk niet ... Calimero. Euh excuseer, Quasix...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 13:34   #94
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ja, als het het Vlaams Belang betreft; zal ik het zeker doen. Zolang dat alle vreemdelingen door het Vlaams Belang op dezelfde manier op het net en door hun demagogie "aangevallen" worden, zullen de vb'ers ook met dezelfde argumenten, wel met een andere tactiek op het net en door propaganda "aangevallen" worden. Zelfverdediging noemt het.
Hier heb je gedeeltelijk gelijk. Het VB verlangt inderdaad van alle vreemdelingen, ongeacht hun kleur en afkomst, dat ze zich aan de Belgische wetten houden en zich op een redelijk niveau integreren...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Oud 19 december 2010, 13:43   #95
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Hier heb je gedeeltelijk gelijk. Het VB verlangt inderdaad van alle vreemdelingen, ongeacht hun kleur en afkomst, dat ze zich aan de Belgische wetten houden en zich op een redelijk niveau integreren...
Nazi's!

Oud 19 december 2010, 13:43   #96
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
En achter het pedostandpunt van het VB gaan staan zeker?

Wow , daar zijn "we" echt bang voor.

http://www.youtube.com/watch?v=nHqDBQDRyV0
Jou antwoorden slagen echt op niks.
Als er één partij is die een strengere aanpak propageert en liever een levenslange opvolging en controle van kinderverkrachters zou zien (om toekomstige slachtoffers te beschermen en zij vindt dat die hun rechten opwegen tegen de rechten van een verkrachter die per slot van rekening enkel met zijn eigen daden geconfronteerd wordt) is dit het VB wel.

Het feit dat op dit moment een kinderverkrachter die vijf maal herviel en telkens veroordeeld werd en een fractie van zijn straf uitzat zich anoniem tegenover een kleuterschool kan vestigen is een gevolg van de linkse invloed op de wetgeving. Het zijn zij die stellen dat IEDEREEN een tweede (3de, 4de, 5de...) kans moet krijgen en het recht van kinderverkrachters door die benadering boven het recht op leven en veiligheid van de toekomstige slachtoffers plaatst...
Oud 19 december 2010, 13:46   #97
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wilt ge zn daden nu goedspreken?

Vertel liever op welke partij jij stemt. Dan kan men u proberen ernstig te nemen.

Even ernstig blijven, manta. Men lanceert een campagne tegen winkeldiefstallen dus kom me nu niet vertellen dat die man niet weet waar hij mee bezig was hé.
Dus voor jou bepaalt de eventuele partijkaart de waarde van een geponeerde stelling of reactie.
Die houding komt meer voor.
Ze leidde er al toe dat sommige groenen voor een afvaloven tegen een woonwijk ijverden... omdat het VB zich er tegen uit sprak...

Zéér inteligent...
Oud 19 december 2010, 13:50   #98
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Logischer lijkt me dat je mentaal gehandicapten (want dat suggereer je toch) geen politieke mandaten geeft.
Dat hangt er maar van af in hoeverre en op welke wijze deze mentaal gehandicapt of psychisch ziek zijn.
Iemand die aan het syndroom van la tourette (juist geschreven?) lijdt is niet persé dom of verstandelijk beperkt.
Maar indien je echt over komma's wil vallen om een valabel argument onderuit te halen... hou het dan op fysiek gehandicapten...
Oud 19 december 2010, 13:54   #99
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Hilarisch hoe de VB-ertjes zich in zeven bochten draaien om de diefstallen goed te praten. Man, man, man, wat een losers!
In mijn eerste reactie kan u al lezen dat ik Politie oproepen en een pv opstellen terecht vind. De reactie van de kranten, de manier waarop het gebracht en gepercipieerd wordt... zoals ook door u... blijf ik verwerpelijk vinden en van een moreel niveau dat hopelijk ver beneden dat van de juristen die zich hierover zullen buigen. Ongeacht hun partijkaartje...
Oud 19 december 2010, 13:54   #100
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Dus voor jou bepaalt de eventuele partijkaart de waarde van een geponeerde stelling of reactie.
Die houding komt meer voor.
Ze leidde er al toe dat sommige groenen voor een afvaloven tegen een woonwijk ijverden... omdat het VB zich er tegen uit sprak...

Zéér inteligent...
Ja, links in Vlaanderen is al dertig jaar aan het besturen in functie van wat het slechtste is voor het VB.

Normalerwijze moet er bestuurd worden in functie van wat het beste is voor Vlaanderen.

Helaas zijn ze verworden tot een bende gefrustreerde gekken die de Vlaming tegenwoordig open en bloot uitlachen in zijn gezicht en die de kant van Wallonie tegen Vlaanderen kiezen.
En wie daar iets van zegt is een nazi.

Ik ben benieuwd naar de uitslag van de volgende verkiezing.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 19 december 2010 om 13:55.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be