![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3581 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb je ons soldaatje met zijn schoolmeesterachtige streken weer, de o........r
![]() |
#3582 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De parade is een uiting van vrijheid. Zijn trouwens veel hetero's op gayparades. En vrouwen. Die uit normale plaatsen worden gepest! door boerenhetero's die denken dat ze het centrum van het universum zijn. Zo zal de hetero bevolking zichzelf op termijn ook uitroeien. Veel vrouwen vinden homo's trouwens een betere partij. Dus ook qua voortplanting is een hetero relatie al ver achterhaald. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3583 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3584 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3585 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is JOUW beeld van de holebi's. Niet iedereen deelt dat beeld. Het is niet ondenkbaar dat iemand anders daar een ander beeld van heeft. Begrijp je dat, of zal ik er voor jou een tekeningetje bij maken?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3587 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat het een beetje? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3589 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Guido zei dat het een feit is dat de gay parade een verkeerd beeld geeft van de holebi's. Dat is dus niet zo.
![]() |
![]() |
![]() |
#3590 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3591 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het is geen feit. Dat beeld is voor iedereen anders. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
![]() |
![]() |
![]() |
#3592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging over "een onjuist beeld". En jij was het daar niet mee eens. Dus geeft het voor jou wel een juist beeld mee. Is dat feit nu zo moeilijk te begrijpen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 december 2010 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3593 |
Banneling
|
![]() Liefhebbers voor een partijtje Paulussen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3594 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
D�*�*r ging het over, Paulus, namelijk dat het geen feit is dat de gay parade een verkeerd beeld geeft, want dat beeld is voor iedereen verschillend. Waarom moet dat bij jou altijd zo lang duren voor jij iets begrijpt?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3595 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het al meermaals gezegd dat dit soort manifestaties clichés bevorderen en algemene aanvaarding of tolerantie afremmen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3596 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging helemaal niet over de betekenis van het woordje "feit", waar je nu mee kronkelt. Het ging erover of de gay parade een juist of verkeerd beeld geeft van de holebi. Er werd gesteld van niet en jij sprak dat tegen. Ik zei het al eerder Raf. De meelezer is zo dom niet als jij denkt. Mijn dank om de desbetreffende postings nog eens te citeren. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3597 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, Paulus. De citaten in kwestie staan er zelfs bij.
"Feit is dat bla bla bla..." "Nee, dat is geen feit." De meelezer is inderdaad niet zo dom als jij denkt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 20 december 2010 om 12:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3599 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals je ziet gaat dat helemaal niet over "mijn beeld" of "jouw beeld" of over de betekenis van het woordje "feit" of zo... ... maar gewoon over het beeld van de gay parade. ![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 december 2010 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3600 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |