Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 20 december 2010, 11:43   #341
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
EDIT:

En het spreekt voor zich dat als zulks zich generatie na generatie afspeelt, het genetisch afval zich ophoopt en de kans op defecten gigantisch is geworden.
als je kwoot, kwoot dan ook eens volledig Bovenbuur!

Een éénmalig huwelijk tussen kozijn (is beter) en nicht geeft slechts een lichte verhoging, doet men dat generatie na generatie dan krijg je mismaakte schepsels. Wat is daar nu zo moeilijk aan te begrijpen?

Als men dan al ziet dat de kindersterfte bij die inteelt-achtigen (doe ik het goed zo?) tweemaal zo hoog ligt als bij westerse mensen waar de inteeltgewoonte niet is ingeburgerd, dan kan je zelf de conclusie maken.

Dat is: als je meer dan twee hersencellen hebt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 20 december 2010, 11:45   #342
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
als je kwoot, kwoot dan ook eens volledig Bovenbuur!

Een éénmalig huwelijk tussen kozijn (is beter) en nicht geeft slechts een lichte verhoging, doet men dat generatie na generatie dan krijg je mismaakte schepsels. Wat is daar nu zo moeilijk aan te begrijpen?

Als men dan al ziet dat de kindersterfte bij die inteelt-achtigen (doe ik het goed zo?) tweemaal zo hoog ligt als bij westerse mensen waar de inteeltgewoonte niet is ingeburgerd, dan kan je zelf de conclusie maken.

Dat is: als je meer dan twee hersencellen hebt.
EN dan?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline  
Oud 20 december 2010, 12:52   #343
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
EN dan?
Zoals U mooi verwoord, de staat leidt niet, maar belast, beboet, bedriegt en bedreigt.

Helaas is een deel van dat afgeperste geld misbruikt om situaties "recht te trekken" die nog niet eens een situatie zouden mogen zijn in een moderne samenleving.

Helaas spreken we hier over bevolkingsgroepen die niet in een moderne samenleving willen functioneren en steeds groter worden (zoals de hoge adel dus).
Oud 20 december 2010, 13:46   #344
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zoals U mooi verwoord, de staat leidt niet, maar belast, beboet, bedriegt en bedreigt.

Helaas is een deel van dat afgeperste geld misbruikt om situaties "recht te trekken" die nog niet eens een situatie zouden mogen zijn in een moderne samenleving.

Helaas spreken we hier over bevolkingsgroepen die niet in een moderne samenleving willen functioneren en steeds groter worden (zoals de hoge adel dus).
'Jaja, de staat is slecht maar ze is nodig voor de zaken waar ik vind dat ze nodig voor is. Dan mogen we belasten, beboeten, bedriegen, bedreigen. Met mijn goedkeuring. Want ik vind het nodig.'
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline  
Oud 20 december 2010, 14:10   #345
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Nogal een geluk dat er geen nakomelingen zijn na wat geflirt met een geit.

Vrouwen bepalen of er geneukt wordt of niet, en zorgen voor nakomelingen. Het probleem van genetische matching ligt in hun handen.
Rudy is offline  
Oud 20 december 2010, 14:14   #346
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Nogal een geluk dat er geen nakomelingen zijn na wat geflirt met een geit.

Vrouwen bepalen of er geneukt wordt of niet, en zorgen voor nakomelingen. Het probleem van genetische matching ligt in hun handen.
in een maatschappij waar vrouwen de status van ondergeit hebben, denk ik niet dat ze veel in de pap te brokken hebben bij de genetische matching.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 20 december 2010, 14:23   #347
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Een huwelijk tussen neef en nicht zijn nooit verboden geweest in dit land.
Ik heb op school geleerd dat het door het Rijk en de Kerk verboden was, en ook hoe de graden in het burgerlijke en het kerkelijke recht berekend werden. Eén van beide was iets strenger, ik geloof de Kerk. En dat leerden we aan het begin en nog eens aan het eind van de middelbare school, en er werd gewezen op de ernstige gezondheidsrisico's van inteelt.

Citaat:
De kans op invalide kinderen is zelfs in die gevallen slechts 33,3333%
De kans op super intelligente kinderen is echter even groot.
Vandaar dat een derde van de mohammedaantjes hier ware genieën zijn! Raar dat ik de eerste nog moet tegenkomen, maar ja, die vinden mij wellicht te dom om mee om te gaan.

Vandaar ook dat anderhalf miljard mohammedanen zeven nobelprijzen hebben gekregen, waarvan ééntje, voor de vrede, op de borst van de egyptische terrorist Yassir 3arafat mocht worden gespeld, en dat de duizendmaal minder talrijke joden, ik kan het niet bijhouden, ergens tussen de 150 en 200 nobelprijzen hebben gekregen, en niet voornamelijk van die poco-prijzen voor vrede en literatuur, maar in de wetenschappen!

Volgens mij moeten de joden ook maar eens beginnen, hun kinderen in bloedschande te verwekken, zodat ze nog meer nobelprijzen krijgen. En ik moet er niet aan denken hoe klein de culturele bijdrage van de mohammedanen aan de beschaving zou uitvallen, als ze niet eens hun kinderen in bloedschande konden verwekken en ons zo, in zowat de helft van hun gezinnen nog één derde genieën konden bezorgen! We moeten er dringend meer van importeren om ons nationale IQ op te vijzelen. Kijk maar eens hoe hoog het in Noord-Afrika is!

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 20 december 2010 om 14:45.
Kodo Kodo is offline  
Oud 20 december 2010, 14:25   #348
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
in een maatschappij waar vrouwen de status van ondergeit hebben, denk ik niet dat ze veel in de pap te brokken hebben bij de genetische matching.
Moeders en schoonmoeders arrangeren de huwelijken. Ze doen dat meestal in het badhuis (7ammam), bij voorbeeld terwijl ze elkaar inzepen.
Oud 20 december 2010, 14:26   #349
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
'Jaja, de staat is slecht maar ze is nodig voor de zaken waar ik vind dat ze nodig voor is. Dan mogen we belasten, beboeten, bedriegen, bedreigen. Met mijn goedkeuring. Want ik vind het nodig.'
Je begrijpt me verkeerd.

Ik zou liever hebben dat er geen overheid was. Maar helaas is ze er wel, en dan is het gewoon zonde dat die overheid een deel van mijn geld gaat steken in perfect vermijdbare problemen.
Oud 20 december 2010, 14:36   #350
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Moeders en schoonmoeders arrangeren de huwelijken. Ze doen dat meestal in het badhuis (7ammam), bij voorbeeld terwijl ze elkaar inzepen.
ik lees toch dikwijls dat de vaders de bruid verkopen en aankopen hoor.

circe is offline  
Oud 20 december 2010, 14:41   #351
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
ik lees toch dikwijls dat de vaders de bruid verkopen en aankopen hoor.
Klopt, maar ze vragen aan hun vrouw of die geen schoondochter voor hun zoon weet. Traditioneel ging de voorkeur uit naar dikke vrouwen met harige kuiten en een snorretje. Dat was daar toen de smaak, maar die is onder Westerse invloed veranderd. Vervolgens zocht de moeder een schoondochter uit, en één van haar taken was, en is veelal nog steeds, het inspecteren van de huid van de toekomstige schoondochter, omdat daaruit op te maken was of deze wel gezond genoeg was om voor een talrijk nageslacht te zorgen. Deze huidinspectie kan niet door mannen worden verricht, circe! De vrouw wikt, de man beschikt, dat wel.
Oud 20 december 2010, 14:49   #352
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klopt, maar ze vragen aan hun vrouw of die geen schoondochter voor hun zoon weet. Traditioneel ging de voorkeur uit naar dikke vrouwen met harige kuiten en een snorretje. Dat was daar toen de smaak, maar die is onder Westerse invloed veranderd. Vervolgens zocht de moeder een schoondochter uit, en één van haar taken was, en is veelal nog steeds, het inspecteren van de huid van de toekomstige schoondochter, omdat daaruit op te maken was of deze wel gezond genoeg was om voor een talrijk nageslacht te zorgen. Deze huidinspectie kan niet door mannen worden verricht, circe! De vrouw wikt, de man beschikt, dat wel.
dat keuren in de hamam heb ik nog horen vertellen inderdaad.
Toch hoogstaand zulke culturen hé. Wat een verrijking.

circe is offline  
Oud 20 december 2010, 14:54   #353
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard Zware last drukt op gezondheidszorg

Citaat:
Wat je toch allemaal op politics leest.
Je kunt het natuurlijk ook ergens anders gaan lezen:

Citaat:
Massive burden on health service

Medical research suggests that while British Pakistanis are responsible for 3% of all births, they account for one in three British children born with genetic illnesses. The question to think about is: Could the practice of interbreeding be the key to the success and longevity of Islam? Could it be that the genetic and mental illnesses borne of inbreeding are a factor in the unquestioning nature of the majority of Muslims regarding spirituality?

Successive generations of cousin marriage damage the genes and produce widespread idiocy and insanity - Muslim Healthcare Study

A problem obviously not talked about much in the Muslim world. 1,400 years of inbreeding (think first cousins marrying) have resulted in a significant on-going health problem and degraded gene pool.
Oud 20 december 2010, 14:59   #354
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
De kans op invalide kinderen is zelfs in die gevallen slechts 33,3333%
De kans op super intelligente kinderen is echter even groot.
De kans op gezonde normale kinderen is ook 33,3333%.
Nee, zo werkt dat dus niet.
Oud 20 december 2010, 16:57   #355
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Je begrijpt me verkeerd.

Ik zou liever hebben dat er geen overheid was. Maar helaas is ze er wel, en dan is het gewoon zonde dat die overheid een deel van mijn geld gaat steken in perfect vermijdbare problemen.
Tjah; 'perfect vermijdbare problemen' via een enorme privacyschendende maatregelen, natuurlijk. Een staat zal herverdelen. Als je daar tegen bent, moet je niet trachten de oorzaken van deze discrepanties te nihileren, maar het mechanisme zelf aan te vallen. Wat jij nu doet is: de staat doet slechte zaken, dus moet ze nog maar meer slechte zaken doen. Lolz.
AdrianHealey is offline  
Oud 20 december 2010, 16:58   #356
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je kunt het natuurlijk ook ergens anders gaan lezen:
Ik zie daar niets staan van het geen dat ik zo hilarisch dom vond in jouw post. Maar toch goed geprobeerd; maar het is niet omdat je een deel zaken zegt die op wetenschap gebaseerd is, dat je daarom ook nog wat ridicule onzin mag spuien, he.
AdrianHealey is offline  
Oud 20 december 2010, 17:00   #357
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tjah; 'perfect vermijdbare problemen' via een enorme privacyschendende maatregelen, natuurlijk. Een staat zal herverdelen. Als je daar tegen bent, moet je niet trachten de oorzaken van deze discrepanties te nihileren, maar het mechanisme zelf aan te vallen. Wat jij nu doet is: de staat doet slechte zaken, dus moet ze nog maar meer slechte zaken doen. Lolz.
mag ik veronderstellen dat U evenmin een probleem ziet in huwelijken tussen broer en zus, vader en dochter, moeder en zoon? Allemaal privacyschendende verboden tegenwoordig.

Opa met kleindochter?

Laatst gewijzigd door circe : 20 december 2010 om 17:00.
circe is offline  
Oud 20 december 2010, 17:02   #358
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
mag ik veronderstellen dat U evenmin een probleem ziet in huwelijken tussen broer en zus, vader en dochter, moeder en zoon? Allemaal privacyschendende verboden tegenwoordig.

Opa met kleindochter?
Ik zie daar eigenlijk redelijk wat problemen in. Maar het gaat niet over wat 'ik vind', maar over waartegen de overheid wel en niet moet optreden.

Ik snap dat je dat niet uit elkaar kunt houden, maar probeer het eens. Er zijn dus effectief mensen in de wereld die én vinden dat iets toch wel problematisch is, én vinden dat de overheid geen zaken heeft om zich daarmee te bemoeien.
AdrianHealey is offline  
Oud 20 december 2010, 17:03   #359
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie daar eigenlijk redelijk wat problemen in. Maar het gaat niet over wat 'ik vind', maar over waartegen de overheid wel en niet moet optreden
definieer dan eens even?welke problemen voorzien jij daarin?

circe is offline  
Oud 20 december 2010, 17:04   #360
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Geen probleem voor mij, zulke relaties. Ik vind het alleen problematisch indien ze zich voortplanten.
Scarabaeida is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be