![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jullie viseren alle vreemdelingen/moslims door aan de criminaliteit een oorzakelijk verband te koppelen met vreemdelingen/moslims. Zie je eigen post " in alle geval brengen wij Vb'ers onze kinderen niet bij dat stelen ok is. Zelfs niet van iemand van een ander ras of geloof... Waarom werd Bart Debie niet uit de partij gezet toen hij ook in beroep veroordeeld werd? |
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toen was achtergrond en bruut geweld minder belangrijk dan de ideologie van de partij. Niet enkel voor de partij, ook voor de kiezers, wat op hetzelfde neerkomt. Of hoe vlug de massa van mening kan veranderen.
|
|
|
|
|
|
#263 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Om dezelfde reden misschien als waarom Claes niet uit de partij is gezet toen hij veroordeeld werd.
|
|
|
|
|
#264 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#265 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#266 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Probeer eens wat vrolijker te zijn en wat gevoel voor humor aan te kweken!
|
|
|
|
#267 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#268 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een 70-jarige man ( !!! ) eet in een winkel rauw spek, tomaten en een croissant. De uitbater verwittigt de politie die de man oppakt. Begrijpelijk van de uitbater, als ik een winkel heb wil ik ook niet dat de klanten zomaar de boel uit de rekken nemen en ter plaatse opeten. En de politie moet iets doen met de man natuurlijk. Vraagje : hoeveel klanten doen zoiets? Stelen okay, maar opeten in de winkel? Vraagje : hoeveel mensen eten rauw spek? En dan nog in een winkel? Op de eerste vraag zou ik antwoorden : kinderen die durven iets uit de rekken nemen en in hun mondje steken omdat ze nog niet begrijpen dat al wat daar ligt en door mama of papa in het karretje gelegd wordt eerst moet betaald worden voor het in het mondje mag. Als een volwassene een klein stukje snoep in zijn mond steekt, zou ik zeggen : ja, die probeert daarmee weg te komen. Als een volwassene een stuk rauw spek in zijn mond steekt, wat denkt u dan eigenlijk??? Als ik zijn leeftijd in aanmerking neem, kan ik maar één conclusie trekken. Als het om een ander persoon zou gaan, zou er waarschijnlijk niet over gerept worden of ten hoogste als fait divers in het bizarre nieuws. Maar wat krijgen we nu? Deze man is een gemeenteraadslid en iemand die banden heeft/had met het VB? Ja, dat mag niet in het vergeethoekje gestopt worden. D�*t moet iedereen weten. Want kijk nu : iemand van het VB heeft een MISDAAD gepleegd! Hij heeft gestolen. Vlug opzoeken of de man geen strafblad heeft. Ja zeg, we hebben nog misdaden gevonden !!! Die man neemt ongebruikte MELKJES en SUIKERTJES mee na vergaderingen en hij durft het aan om broodjes die overblijven mee te nemen. Wat een schandaal !!! Er zit niets anders op dan hem vooral goed zwart te maken en voor hem de zwaarste straffen te eisen... Wie lanceerde ook dat naampje : Absurdistan
|
|
|
|
#269 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Soms echter begint dat heel onopvallend en duurt het maanden eer men durft zeggen dat er definitief iets heel erg fout is. En tenslotte - ik weet niet hoe hij zich verder in de gemeenteraad gedroeg, natuurlijk - maar om die stomme suikertjes en zo erbij te slepen. Om het in 't Antwerps te zeggen : Allee, seg, woar gotta noar toe!
|
|
|
|
#270 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#271 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zo mag ik ook info verstrekken aan jou. Er is toch geen probleem, je hoeft je niet te excuseren. |
|
|
|
|
|
|
#272 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Er werd een PV opgesteld. als het ooit voor de rechtbank komt, durf ik er op gokken dat een winkeldief geen effectieve gevangenis zal krijgen. Zelfs Bart Debie, en dat waren toch zwaardere feiten dan enkel diefstal, moest geen dag de gevangenis in. |
||
|
|
|
|
|
#273 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#274 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#275 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad. Doet me een beetje denken aan Pierre Chevalier die kwam vertellen dat hij helemaal geen CEO was van de Forrest Group: het ging nl. niet om Pierre Chevalier, maar om de BVBA Pierre Chevalier.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 21 december 2010 om 00:32. |
||||||
|
|
|
|
|
#276 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bart Debie is een veroordeelde crimineel die nooit in de gevangenis gezeten heeft. Werd nooit meegeteld. |
|
|
|
|
|
|
#278 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Een beetje uitgebreider ... Citaat:
bron http://kortrijklinksbekeken.skynetbl...-kortrijk.html |
||
|
|
|
|
|
#279 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#280 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zijn "criminele genen" zullen de oorzaak zijn. Laatst gewijzigd door filosoof : 21 december 2010 om 13:00. |
|
|
|
|