Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 december 2010, 11:03   #41
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ja, ik geef het toe: Vlamingen zijn dieven maar dat wist u waarschijnlijk wel al.
ge waart er toch bijna ingetrapt !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2010, 11:04   #42
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Ik trap niet in Vlaamse valkuilen
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2010, 11:06   #43
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik trap niet in Vlaamse valkuilen
voor allerte types zoals jij, hebben wij speciaal hondedrollen onder de sneeuw !
Oud 21 december 2010, 11:08   #44
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
voor allerte types zoals jij, hebben wij speciaal hondedrollen onder de sneeuw !
Honden? Bah onreine wezens. Hou uw hond zelf maar bij
Oud 21 december 2010, 11:10   #45
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik denk dat dit eerder toeval is.

Op een camping te Bracciano stonden verschillende Walen. Toeval wil dat een van die walen problemen had met een wiel van zijn caravan. Dit moest er af genomen worden en zelfs de wielkast moest los om het probleem opgelost te krijgen. De man had niet het geschikte gereedschap om de zaak los te krijgen. Geen enkele van de andere walen waaraan hij zijn pech verteld had heeft hem aangeboden te helpen. Mijn zoon van 16 toen en ik, hebben de zaak geklaard. Zijn daarna 's avonds uitgenodigd geweest om een heel gezellige avond te passeren met hapjes en drankjes.

Die man zal waarschijnlijk het zelfde gevoel gehad hebben als jij. Dus, kom maar terug, er zou waarschijnlijk toch niet veel veranderen met naar daar te gaan wonen. In tegendeel, hier ligt er veel minder gemakkelijk sneeuw om in vast te rijden.
Ik ben op nogal veel plaatsen in Wallonië geweest, en er komt daar wel nog meer gemoedelijkheid en misschien ook wel meer hulpvaardigheid voor dan bij ons, vooral in een paar verarmde steden met veel werklozen (Luik, Athus). Maar ja, dat heb je overal waar de mensen nog arm genoeg zijn om elkaar echt nodig te hebben, en waar ze daar ook de tijd voor hebben. In Waals-Brabant en Belgisch Lotharingen moet je daarvoor niet echt wezen.
Oud 21 december 2010, 11:13   #46
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, dat is nou het leuke aan de koran: als er eens iets in staat dat klopt, hadden we het ook zonder koran kunnen weten, maar het stelt de mohammedanen wel in staat om te beweren dat de rest ook klopt. Dat honden en varkens stinken en ik er liever niet mee in aanraking kom, tja, daar heb ik geen koran voor nodig. Ik vind overigens veel mohammedanen ook onreine wezens.
Oud 21 december 2010, 11:14   #47
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr Bekijk bericht
Voil�*, ik heb mij zonet ingeschreven in het register van Vielsalm en verhuis naar ginder.

Gisterochtend ging ik hier nog wat spullen halen in een (Vlaamse) Hubo-zaak, reed mezelf vast in de sneeuw op hun parking, werd er begluurd door tientallen klanten maar zag geeneen die effe kwam duwen. Dan maar binnen een schup gekocht.

Gisternamiddag had ik hetzelfde voor te Vielsalm. Geen kat op de weg. Maar de eerste wagen die langsreed stopte en de man kwam ongevraagd en met veel vriendelijkheid helpen.

Vanmorgen telefonisch een TV/Net-abonnement afgesloten bij de Waalse VOO. Uiterst vriendelijk geholpen en geen nodeloze wachttijden. De rust zelve.

Bye bye overstresst Vlaanderen !
Wees nu eens wat concreter en duidelijker, en geef eens aan welke pro en welke contra gespeeld hebben in je overweging om te verhuizen naar de Ardennen. (en geef ook maar sommige neutrale elementen: als je daar al een geschikt vakantiehuis bezit, dan is dat al heel wat anders; ... of nog erger: cherchez la femme ...).

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 21 december 2010 om 11:14.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2010, 11:15   #48
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
deze wél:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
We zijn allemaal dieven als we de kans krijgen, denk ik
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2010, 11:17   #49
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Kijk, dat is nou het leuke aan de koran: als er eens iets in staat dat klopt, hadden we het ook zonder koran kunnen weten, maar het stelt de mohammedanen wel in staat om te beweren dat de rest ook klopt. Dat honden en varkens stinken en ik er liever niet mee in aanraking kom, tja, daar heb ik geen koran voor nodig. Ik vind overigens veel mohammedanen ook onreine wezens.
Zonder uw reactie te lezen weet ik gewoon dat ge hier weer komt zeiken over de onreinheid van de Mohammedanen. U bent in de ban van de islam zonder het te beseffen. Doe wat aan je ziekte, lullemans.

Nog iets: Neem toch alles eens met een korrel zout. In uw geval met een kilo zout.
Oud 21 december 2010, 11:25   #50
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Schaapjes kelen is bah.
Oud 21 december 2010, 11:26   #51
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
die honden zelf vallen meestal nog mee van onrein zijn, maar die drollen !

tssss zakjesmensen
Oud 21 december 2010, 11:26   #52
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Zonder uw reactie te lezen weet ik gewoon dat ge hier weer komt zeiken over de onreinheid van de Mohammedanen. U bent in de ban van de islam zonder het te beseffen. Doe wat aan je ziekte, lullemans.

Nog iets: Neem toch alles eens met een korrel zout. In uw geval met een kilo zout.
ideaal bij dit weer ook, begin met uw eigen stoep !
Oud 21 december 2010, 11:34   #53
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En katten?
Oud 21 december 2010, 11:36   #54
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
De laatste keer dat ik iemand wilde rechthelpen nadat die persoon hard kennis had gemaakt met het asfalt, lag ik er zelf meteen naast.

Soit, we zijn allebei recht gekropen, keihard gelachen en dan maar samen een paar pinten gaan pakken om te bekomen. Gelachen, niet te doen

En ik zou het opnieuw doen, zonder aarzelen.
Pak jij niet wat veel pinten Txiki.
Ge viert precies alles met het drinken van een pint.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2010, 11:52   #55
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

He Descartes, ik ben al bijna 5 jaar officieel Waal en heb er geen spijt van !
Mijn Vlaamse gevoelens zijn evenwel gebleven, al zijn die iets minder zwart-wit geworden.

Maar , als je hier komt wonen, moet je je wel aanpassen en vooral winterbanden zetten, dan rij je niet vast.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2010, 11:54   #56
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voil�*, ik heb mij zonet ingeschreven in het register van Vielsalm en verhuis naar ginder.

Gisterochtend ging ik hier nog wat spullen halen in een (Vlaamse) Hubo-zaak, reed mezelf vast in de sneeuw op hun parking, werd er begluurd door tientallen klanten maar zag geeneen die effe kwam duwen. Dan maar binnen een schup gekocht.

Gisternamiddag had ik hetzelfde voor te Vielsalm. Geen kat op de weg. Maar de eerste wagen die langsreed stopte en de man kwam ongevraagd en met veel vriendelijkheid helpen.

Vanmorgen telefonisch een TV/Net-abonnement afgesloten bij de Waalse VOO. Uiterst vriendelijk geholpen en geen nodeloze wachttijden. De rust zelve.

Vorige week reed zich, een voor mij, totaal onbekende vast in een gracht.
Ik ben gestopt en heb de man geholpen om terug op de weg te geraken met zijn voertuig.

Misschien moet je in ons stadje komen wonen.
Oud 21 december 2010, 12:53   #57
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wees nu eens wat concreter en duidelijker, en geef eens aan welke pro en welke contra gespeeld hebben in je overweging om te verhuizen naar de Ardennen. (en geef ook maar sommige neutrale elementen: als je daar al een geschikt vakantiehuis bezit, dan is dat al heel wat anders; ... of nog erger: cherchez la femme ...).
Dat sneeuwverhaal heeft uiteraard niets te maken met mijn move, maar het ondersteunt het citaat van Jan Peumans : http://www.vandaag.be/binnenland/268...waal-zijn.html

Daar was ikzelf al héél lang van overtuigd sinds mijn legerdienst in Wallonië. Delcroix schafte de dienstplicht af en meteen ook de vriendschappelijke banden tussen opgroeiende Vlaamse en Waalse jeugd. En nu mag die corrupte vent nog voorzitter worden van de universitaire cluster van Limburg op de koop toe. Bah !
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2010, 13:18   #58
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

eigenlijk is dit wel iets voor in K&K hé
zie maar dat ge geen strafpunten meepakt naar ginder !
Oud 21 december 2010, 13:30   #59
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hela hela manneke, mijne hond niet hoor, die gaat wekelijks in 't bad. En geparfumeerd, anders gaat hij direct als hij buiten komt in de ganzenstronten rollen.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2010, 13:33   #60
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
de prijs van de bouwgrond ??? dat is het dan ook wel zowat...
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be