![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de meeste mensen niet .. en dat is ook geen argument . Die moet met zijn poten van die spullen afblijven . Een straf lijkt me dan ook gepast al is deze mild zoals bvb alles netjes terughangen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prettige feesten is een redelijk neutrale oproep tot het hebben van midwinterplezier. daar niet van, en als agnost is dat voor mij geen probleem.
Langs de andere kant, als meneer pastoor per sé wil dat er prettig kerstfeest op zijn kerk hangt. Geen probleem hoor, dat ie dat met alle genoegen en genot samen met zijn kudde (een pastoor word ook wel eens zieleherder genoemd) aanbrengt, maar niet met mijn centjes, zelfs niet al zijn die door een grote bende criminelen afgedwongen.
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Btw , i don't give a fuck ... als daar eerst bvb vrolijk kerstfeest of zalig pasen zou hangen . Who cares ???? ... Die kerel dus ... hij maakt daar weer een punt . En net daar heb ik mijn buik van vol ! Het is al erg genoeg dat wij voor die zelfingenomen gekken moeten betalen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd dikke 2 ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey wisord, onze zuur afgegeven belastingscentjes worden ook gebruikt om tijdelijke slachtvloeren voor het offerfeest in orde te zetten.
Toch tof, zo'n halal geslacht schapendarmpje netjes gedrapeerd.
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() De pastoor in kwestie vraagt niet dat er iemand voor de versiering zou betalen.
Enkel dat zijn geloof gerespecteerd wordt. Een erkend geloof dan nog wel. En daar heeft hij gelijk in. Tegenvraagje aan Wisord en Maddox... De slogan prettige feesten, die een duidelijke ontkenning van het religieuze aspect uitmaakt want bedoeld om 'neutraal' te zijn, wordt op tal van plaatsen op kosten van de overheid uitgehangen. Waarom zou een katholiek daar mee belastingen voor moeten betalen? Is jouw overtuiging meer waard dan die van een Christen?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd , om van te spugen . Al ontgaat het toffe daarvan mij wel . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door CyberpunX : 22 december 2010 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De pastoor in kwestie reageert op inhoudelijke ontkenning van zijn geloof die op zijn tempel aangebracht wordt. Daar heeft hij wat mij betreft gelijk in.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens een linkse als jou, jullie kennen toch geen goed en kwaad, het zijn dingen waaruit we moeten leren en groeien. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Die priester heeft groot gelijk. Wat werd er op de moskeeën aangebracht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat betaal jij in godsnaam ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Ik hou zelf niet echt van de term prettige feesten.
Niet om het religieus aspect, maar omdat "Prettige feesten" duid op platte gemediatiseerde commercie en globalisatie. De term "Zalig kerstmis" vind ik cultureler en het is een meer gemeende persoonlijker boodschap aan de bevolking. Zonder commerciële lading. Er is al platte geglobaliseerde commercie genoeg. Zalig kerstmis, kom voor mij over als "het gaat U goed". Laatst gewijzigd door giserke : 22 december 2010 om 12:32. |
![]() |
![]() |