![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() nochtans zou jij ook spaghetti mogen komen eten ze Circe ! ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 22 december 2010 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() apart en intiem onder ons tweetjes sla ik het niet af hoor. Mag mijn vriendinneke Groentje-18 ook mee anders?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We betalen miljarden werkloosheidsuitkeringen en leeflonen aan uw vrienden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij hen ginder in die woestijn gebeurt dat niet zenne: daar krijgt ge altijd een kommeke warm water als ge een tent tegenkomt! Dat is wat anders hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne negeerlijst zou er niet moeten bestaan , degenen die m'n mening ni delen zouden gewoon postverbod moeten krijgen, dan moet ik hunne zever ook ni meer lezen ...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die slaagt er zelfs in om zestig pagina's lang niet éénmaal serieus on topic te reageren...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoe kan je nu respect vragen als de Vlaming zichzelf niet respecteert ... ik snap die houding van Sjouke bijzonder goed hoor, zij is zonder haar wil om compleet geintegreerd, en blijkt nu opgenomen in een volk zonder zelfrespect dat zich door heel de wereld laat melken en door Di Rupo gewillig laat sodomiseren ... ik zou daar ook ni mee kunnen lachen als ik dat zo moest ontdekken (en vaststellen dat ik mogelijks een keuze had gehad als mijn ouders slimmer waren geweest) daarom, Sjouke, troost u met de gedachte van heer Hugo zaliger : "het is mijn volk, ik heb geen ander" ... mogelijks bij jou nog uit te breiden tot "het zijn mijn volkeren, ik heb er geen andere" ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 22 december 2010 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, ik wou dat dus ook juist zeggen : Andy pleurt zin na zin neer, het klinkt héél hoogdravend maar er staat geen bal informatie in. Niet dat ik zijn Nederlands niet begrijp: ik was ooit één van de weinigen die moeilijke Nederlandse zinnen foutloos kon ontleden en in begrijpelijke taal omzetten, dus dat is het niet. Er staat gewoon amper iets in. Enkel degenen die niet begrijpen wat hij schrijft noemen dat "zeer intelligente praat".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 december 2010 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mee eens. Iedereen heeft recht om mijn mening.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Andy? Die is in zowat alles het tegengestelde van mij qua mening, maar ik durf wel te erkennen dat ie voor zijn leeftijd beschikt over een bijzonder redeneergedrag, argumentatievermogen en kennis van zaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jeez... en dat vindt zich nog een ladies-man
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 december 2010 om 13:01. |
||
![]() |
![]() |