![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het geval van de harddrug alcohol precies toch wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#783 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#784 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#785 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#786 |
Minister
|
![]() Ik vind in elk geval dat men het in de politiek veel te stiefmoederlijk behandelt, alsof het geen prioritaire kwestie is. Maar in werkelijkheid is elke dag dat een maatschappij collectief de maffia steunt, er één teveel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#787 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wanneer gaan jullie inzien dat de staat net de grootste maffia is?
Kheb gvd meer dan de helft van mijn eindejaarspremie mogen afstaan aan vadertje staat. Terwijl er niet eens een regering is. België heeft zoveel schulden die wij afbetalen met torenhoge belastingen. En dan had ik het nog niet over al dat geld dat verdwenen is!!!!!!
![]() |
#788 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is geen echte regering; maar er is wel nog onderwijs, openbaar vervoer, een wegennet,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#789 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Voor zover ik weet hebben we regeringen in overschot ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#790 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We hebben al bijna meer dan een jaar geen volwaardige regering. Als het al geen jaar is of meer.
![]() |
![]() |
#791 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze spelen met ons geld, smijten ermee, en laten ons de kippenboutjes afknabbelen. Onderwijs gaat erop achteruit. Op het openbaar vervoer worden bevoegde mensen neergestoken. Allemaal door het wanbeleid van de maffia dat U een overheid noemt ![]()
![]() |
![]() |
#792 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Al dat geld dat jij al van de staat gekregen hebt? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#793 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat gezegd zijnde is er wel nogal wat corruptie in België (Agusta, het Belgische wegennet, ...) en vragen ze woekerbelastingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#794 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#795 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=eno2;5181744]
Citaat:
Neen toch. Wie weigert nu zijn eindejaarspremie. Ze vangen de eindafrekening op. Hier toch. Sommige voorzien dat, maar wij kunnen amper soms honderd euro opzij leggen. Want een mens wil toch nog leven ook? De werkende mens voelt ook hoe duur het leven is eno. En als je dan meer dan de helft moet afstaan aan klungels, dan doet dat pijn. Citaat:
Een Belg moet al aan pensioensparen doen om een extraatje bij zijn laag pensioen te krijgen. Weinige Belgen gaan ook amper van hun pensioen kunnen genieten, daar we telkens langer en langer moeten werken. Citaat:
Ik koop een brood, en ik betaal daarop belastingen. Ik krijg loon, en van mijn eigenlijke loon is er al meer dan de helft afgegaan. Mijn baas wordt erop belast, en daarna ik ook nog eens.
![]() |
![]() |
#796 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#797 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#798 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd ... en dan te weten dat die gore smeerlappen bedrijven die miljoenen of zelfs miljarden winst maken amper belasten . Wij mogen ons armtierlijk premieke voor 60 % sponsoren aan deze idioten die de bovengeschreven bedrijven nog eens subsidieren om werk en zogezegde opleidingen te creeren. Rot op met die staat ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#799 | ||
Banneling
|
![]() Die zijn nog erger dan de mafia . Bvb deze is echt wel om ziek van te worden , al geeft niemand daar een zak om . Voor de meeste vooral de vreemdelinghaters is dit normaal . Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Wisord : 23 december 2010 om 21:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#800 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Akkoord dat dit erg is. Voor die prijs hadden ze de banken moeten nationaliseren. Het drugsverbod kost ook miljarden en levert niets op. "Zodra de binnenlandse drugsmarkt is gereguleerd, is er voor drugsbendes geen droog brood meer aan te verdienen. De samenleving wordt substantieel veiliger. En krijgt substantiële besparingen in de schoot geworpen. Het WODC berekende de totale kosten van de criminaliteit in 2006 op 31,5 miljard euro. De misdaad die het drugsverbod veroorzaakt kost de samenleving minstens de helft, 15,75 miljard euro, dat wil zeggen aan elke Nederlander 924 euro per jaar. De kosten van rechtshandhaving van het drugsverbod bedroegen volgens prof. Rigter (Erasmus Universiteit) over 2003 1,6 miljard euro. Daar bovenop komen dan nog de indirecte handhavingskosten. Bovendien wordt belasting op drugs geheven. Drugsregulering biedt dus een formidabele kans voor lastenverlichting." http://vorige.nrc.nl/opinie/article2546259.ece |
|
![]() |
![]() |