![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nearly one-third of Muslim college students in Britain support killing in the name of religion, while 40 percent want to live under Islamic law (klik) Dat zijn dus de hoogopgeleiden, waarvan men toch zou verwachten dat die zelfstandig hebben leren denken. Dan kunt u zelf wel bedenken hoe die getallen bij laag opgeleiden zijn. Lees ook dit rapport van het PEW Research Center eens, dat onlangs uitkwam. Daar is moslims in moslimlanden een aantal zaken gevraagd die betrekking hebben op politiek en religie. De antwoorden strekken mij niet bepaald tot vreugde. ![]() We zien dat in het 'seculiere' Turkije er nog altijd bijna de helft het een goede zaak vindt dat islam een grote rol in de politiek speelt. Ik kijk voornamelijk naar Turkije omdat Turkse moslims degenen zijn waar wij mee te maken hebben in Europa. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem
![]() |
![]() |
#405 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
|
![]() Citaat:
als ge ondanks het feit dat anderen u er al op wijzen dat ge op de man speelt, vrolijk blijft voortdoen vond ik het eigenlijk wel on topic.
![]() |
![]() |
#407 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS: Haal dat boek van Vergauwen & De Pater toch maar eens in huis. Je zal er heel wat van opsteken, en... als het je kan geruststellen, het zijn professoren aan een katholieke unief, geen moslims... ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 25 december 2010 om 21:02. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Verder en verder in dat boek komt ge enkel meer en meer extremisme tegen. Laat de islam zijn wat het is, maar hou het op de achtergrond. En neen, ik ga geen verdere boeken over de islam lezen. Ik heb de koran vastgehad, gelezen en ik herhaal wat ik zei: het achterlijkste geloof dat er is, waarin zulke parabels staan dat het niet moeilijk is dat er extremisme uit verder komt. De voorbeelden lopen rond. Zelfs hier in ons land al.
![]() |
![]() |
#412 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(3:75) En onder de Lieden van de Schrift (joden, christenen ..) is er degene die, als jij hem een schat toevertrouwt, jou deze zal teruggeven; en onder hen is er degene die als jij hem een dinar toevertrouwt, deze niet aan jou zal teruggeven, behalve als jij er op aandingt. Dat komt omdat zij zeggen: "Wij zijn niet verantwoordelijk voor de ongeletterde". En zij vertellen over Allah leugens terwijl zij het weten. Among the People of the Book are some who, if entrusted with a hoard of gold, will (readily) pay it back; others, who, if entrusted with a single silver coin, will not repay it unless thou constantly stoodest demanding, because, they say, "there is no call on us (to keep faith) with these ignorant (Pagans)." but they tell a lie against God, and (well) they know it. (109:1-6) "Zeg: "O ongelovigen. Ik zal niet dienen wat jullie dienen. En jullie dienen niet wat ik dien. En ik dien niet wat jullie dienen. En jullie dienen niet wat ik dien. Jullie hebben jullie godsdienst en ik heb mijn godsdienst." (5:8) "Jullie die geloven! Weest standvastig voor God als getuigen van de rechtvaardigheid. En laat de afkeer van bepaalde mensen jullie er niet toe brengen niet rechtvaardig te zijn. Weest rechtvaardig, dat is dichter bij godvrezendheid. En vreest God. God is welingelicht over wat jullie doen." (60:8) "Allah verbiedt u niet, degenen, die niet tegen u om de godsdienst hebben gevochten, noch u uit uw huizen hebben verdreven, goed te doen en rechtvaardig te behandelen; voorzeker, Allah heeft de rechtvaardigen lief." Ik heb ook een boek in geneeskunde gelezen; hoe? Ga ik medicamenten beginnen voorschrijven of wat? Een boek in rechten, economie en veel .. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |