![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Even terug naar de gevolgen van de consanguine huwelijken.
Waar wij hier eindeloos discussieren of die gehandicapte kinderen nu volledig door hun eigen ouders moeten worden opgevangen of dat de brave belastingbetaler daar maar weeral zijn steen voor moet bijdragen, hebben ze in de paradijselijke (of eerder pre-paradijselijke) landen een véél betere oplossing gevonden. Een win/win situatie zullen we maar zeggen. Blijkbaar worden net deze kinderen gebruikt/opgeleid om als zelfontploffers te fungeren. (ik las het recent, vind de link niet terug). In ieder geval vinden de ouders het dan wel best dat hun zonen in het hiernamaals kunnen gaan rollebollen, terwijl zijzelf hier in het ondermaanse voorzien worden van hun natje en droogje wegens het leveren van een martelaar. Deze ziet er nochtans normaal uit: http://www.youtube.com/watch?v=5Vi9o...layer_embedded
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
#422 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals je post in de mesthoopdraad, waar de overlopende druppel weer eens voor de zoveelste X verwijderd is, waar je eerst schreef dat het Circe's eigen lichaamsgeur wel zou zijn, maar naderhand snel veranderde in 'dat het wel wat anders zou zijn dat ze rook', zoveel 'ballen' hebt gij muzelmina! Ik zou ook maar niet te hard lachen...ik weet nl. ook hoe jouw flanelleke heet, waar ie woont, zn telefoonnummer, hoe ie deruit ziet en nog vele meer...ik weet zelfs dat hij in een vorig forumleven hier ene zekere 'migrantenjong' was, zoek zn posts eens op, zèker lezen, de moeite waard, vooral jij zal er van genieten meid!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 27 december 2010 om 15:14. |
|
|
|
|
|
#423 | |
|
Banneling
|
Heel diene nest begint hier echt wel smerig te worden. Ongelooflijk hoe Flanelcondoom weer kop van jut is terwijl anderen aan de lopende band hatelijkheden kunnen blijven etteren.
Zelfs regelrechte bedreigingen mogen gewoon blijven staan. Zoals: Citaat:
Het kan mij echt niet schelen of jullie mij een ban geven voor deze bewering. Maar jullie, de moderatie, houden ontegensprekelijk de hand boven de grootste smeerlappen op dit forum. |
|
|
|
|
|
#424 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
U hebt verre van de ballen, u bent tenslotte maar een blonde Vlaamse die geobsedeerd is door de pedofeet. Ik weet waar u op doelt maar U had de verkeerde Flanel voor u vrees ik. Als u de ballen bezit mag u nekeer wat gegevens van mijn Flanelleke openbaren. Nogmaals zo onbekend bent u niet hoor.. En kom niet af met 'privacyschending' want u prostitueert uzelf op internet. Verder, heeft Flanel hier niets mee te maken. Dus laat die man in zn waarde. Nog iets: vertrouw niet alle islamhaters want voor ge het weet naaien ze u
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 27 december 2010 om 20:15. |
||
|
|
|
|
#425 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#426 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik struin het Inet niet af om info te verzamelen en ze daarna op 't forum te smijten, die info heb ik van hemzelf, maar maak daar geen misbruik van, dat doen enkel kleuters om zich interessant te maken oftewel omdat ze geen tegenargumenten hebben.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#427 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#428 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
#429 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
denigrerend toontje? het is niet omdat ze ginder in Zandbakistan niet weten dat ze mismaakte kinderen krijgen als ze met hun kozijn neuken, maar wel denken dat het een straf van Allah is, dat we dit HIER ook moeten toelaten zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
#430 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#431 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#432 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 27 december 2010 om 23:12. |
|
|
|
|
|
#433 | ||
|
|
Citaat:
Uw reacties bevestigen alleen maar hetgeen ik zeg.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 27 december 2010 om 23:29. |
||
|
|
|
|
#434 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#435 | |
|
|
|
|
|
|
#436 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Effe 'stil' blijven - just in case - je toch niet zo overtuigd bent van de integriteit en het waarheidsgehalte van flanelle... ![]() Soit, het muzelvrouwtje heeft voor vandaag al genoeg aandacht van me gehad.
|
|
|
|
|
|
#437 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#438 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat je moslim bent en dus van hem onvoorwaardelijk gelijk krijgt.
|
|
|
|
#439 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar euh, de draad ging over inteelt, toch?
|
|
|
|
|
|
#440 |
|
Banneling
|
|
|