![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En terecht. het is toch voor iedereen duidelijk wie het meeste belang heeft bij een land dat totaal geblokkeerd wordt. Het is waar de PS zijn macht aan dankt. Van zodra er iets veranderd zijn ze hun kiezers kwijt.
|
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#185 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() System slaapt weer goed nu hij gerustgesteld is.
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen stel ik vast: - dat ze primetime halen met hun communiqué - dat nogal wat kranten er hun edito aan wijden - dat er onrust ontstaat in de franstalige media - dat System er al twee dagen zit tegen te fulmineren. Nog zo'n paar lege hulzen, en dit land barst eindelijk open.
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 28 december 2010 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Ik maak me geen zorgen. Ik stel gewoon het feit vast dat men een draad opent waar men oreert over 'het OVV dit' en 'het OVV dat'. Ocharme, heel het OVV stelt niets voor. Gewoon lucht.
Laatst gewijzigd door system : 28 december 2010 om 11:33. |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() En drie dagen ook als het moet. Zo'n volksverlakkerij die OVV dat ik met plezier dat varkentje eens even wil wassen. Tot spijt van wie het benijdt. En blijkbaar is dit laatste het geval.
Het zij zo. Laatst gewijzigd door system : 28 december 2010 om 11:38. |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank om daar uw bescheiden steentje toe bij te dragen.
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor u toch over Eduard Wally geen gal spuwen, over het OVV wel. Er moet dan toch enig verschil zijn.
![]() |
![]() |
#193 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goed geprobeerd, Egidius, maar reverse pschychology werkt niet op System.
![]()
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 28 december 2010 om 11:48. |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hé Karel, ik post hier niet om mensen te overtuigen... System mag voor mij gerust geblokkeerd, nostagisch en een zeur blijven, ik voel geen nood om daar verandering in te brengen. Hij is goed zoals hij is.
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#197 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het Overlegcentrum van Vlaamse Verenigingen (OVV) maakt brandhout van de voorstellen van koninklijk bemiddelaar Jahan Vande Lanotte (SPA) !
« Schuif deze complexe rotzooi aan de kant en herbegin met een tabula rasa » ; is het advies van de Vlaamse Beweging. Volgens de Vlamingen laat het voorstel van de franstalige onderhandelaars de gemeenschappen in de kou staan ... « Reële extra autonomie voor de gewesten en gemeenschappen blijft uit » ; luidt het ! De NV-A en CD-V worden gespaard. « Ze doen dit goed en moeten dat volhouden ! » aldus het OVV ; dat hoopt dat ook de SP-A en Groen ! » de legitieme vragen van de Vlamingen zullen verdedigen ! |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen zullen de Waalse agenda blijven verdedigen totdat ze electoraal afgemaakt worden.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 28 december 2010 om 12:46. |
||
![]() |
![]() |
#200 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ben min of meer betrokken bij de onderhandelingen,
ziehier de stijl van onderhandelen van de rode rakkers : Ja betekent "très difficile" ... Neen betekent "très difficile,très difficile " ... NEEN betekent "très difficile,très difficile,très difficile " ... |
![]() |