Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 december 2010, 19:29   #301
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik denk dat het andersom is en gij zult moeten begrijpen dat de basis van onze samenleving NIET TER DISCUSSIE KAN WORDEN GESTELD EN AL ZEKER NIET OMDAT ISLAM ER EEN ANDERE MENING OP NAHOUDT.
Dit is jouw bewering en het bestaat slechts in jouw verbeeldingen, buiten jouw hoofd heeft die bewering geen plaats. Ik kan verkeerd zijn, spreek mij a.u.b met een bron uit de wettelijke schriften tegen.

Citaat:
Deze samenleving zal nooit kinderen uithuwelijken aan volwassen mannen,en iemand is een kind tot de pubertijd intreedt, dan ben je puber, daaropvolgend adolescent en dan volwassen, duidelijk voor je?
Niets is duidelijk, er staan veel vraagtekens op kind, pubertijd, adolescent en volwassen.

Laatst gewijzigd door porpo : 29 december 2010 om 19:30.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2010, 19:33   #302
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Dit is jouw bewering en het bestaat slechts in jouw verbeeldingen, buiten jouw hoofd heeft die bewering geen plaats. Ik kan verkeerd zijn, spreek mij a.u.b met een bron uit de wettelijke schriften tegen.

Niets is duidelijk, er staat veel vraagtekens op kind, pubertijd, adolescent en volwassen.
Neen, dit is de wet. En binnen onze cultuur is geen plaats voor pedofilie, niet vandaag en ook niet morgen. Lees de rechten van het kind eens die ook hier gelden en de wetgeving op het seksueel misbruiken van kinderen en zelfs vrouwen, ook binnen het huwelijk.
Je hebt internet, zoek zelf maar even uit!
Ongelovelijk hoe vasthoudend je bent om een totaal perverse opvatting toch maar verkocht te krijgen! Walgelijk hoor.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2010, 19:41   #303
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Walgelijk hoor.
Je komt met geen enkel argumentje, geen enkel bronnetje en je begint zomaar walgelijk te roepen? Dat doe jij ook met kind en volwassen, eigenlijk zie ik verschil!

Geachte mevrouw alice
U beweert het volgende:
[[[NIET TER DISCUSSIE KAN WORDEN GESTELD EN AL ZEKER NIET OMDAT ISLAM ER EEN ANDERE MENING OP NAHOUDT.]]]
En ik zeg dat dit allemaal onzin is, het staat nergens in de wet vermeld. U mag mij altijd tegenspreken en mijn bewering falsifiëren door een fragment uit de wet te gaan halen.

Wat is een kind?

Laatst gewijzigd door porpo : 29 december 2010 om 19:42.
Oud 29 december 2010, 19:45   #304
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien moet de discussie een beetje hoger worden, denk je niet? Laten we fundamenteel "recht" en "wet" in vraag stellen. Wat denk je?
Ik denk dat jij geen antwoord meer hebt en dat je ook nu weer rond de pot draait. Fundamenteel recht is vastgelegd in de UVRM en dit recht wordt al meer dan genoeg in vraag gesteld door de islam. Feitelijk zeg jij met je discussievoorstel dat je de UVRM verwerpt.

'Veel islamitische, met name Arabische landen voldoen niet eens aan de criteria van de sharia met betrekking tot mensenrechten, laat staan aan de normen van de UVRM. Moslims wijzen bepalingen uit de UVRM af zoals de vrouw-mangelijkheid, de vrijheid van religieuze overtuiging, en de gelijkheid tussen alle mensen ongeacht hun religie.'
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_en_mensenrechten

Als islamitische landen de UVRM tekenen dan voegen ze een verklaring toe waar in staat dat in geval van een conflict met de islamitische wetten de laatste van toepassing zijn. Die landen hebben niet eens een rechtssysteem dat geschikt is om de basisrechten van de UVRM te garanderen.

Laatst gewijzigd door Piero : 29 december 2010 om 19:47.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2010, 19:50   #305
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je komt met geen enkel argumentje, geen enkel bronnetje en je begint zomaar walgelijk te roepen? Dat doe jij ook met kind en volwassen, eigenlijk zie ik verschil!

Geachte mevrouw alice
U beweert het volgende:
[[[NIET TER DISCUSSIE KAN WORDEN GESTELD EN AL ZEKER NIET OMDAT ISLAM ER EEN ANDERE MENING OP NAHOUDT.]]]
En ik zeg dat dit allemaal onzin is, het staat nergens in de wet vermeld. U mag mij altijd tegenspreken en mijn bewering falsifiëren door een fragment uit de wet te gaan halen.

Wat is een kind?
Op de vraag wat een kind is heb ik al geantwoord, nog eens? Iemand is een kind totdat de pubertijd begint, of moet je uitgelegt krijgen wanneer deze begint?
Jij mag het gerust onzin vinden dat pedofilie nooit wettelijk zal worden toegestaan binnen onze cultuur, wanneer je het wilt nakijken wat de wet zegt over seks met kinderen dan heb je internet, zoek het maar lekker zelf op want behalve jij is niemand die dit zelfs maar in vraag stelt!
Jij wel natuurlijk want in jou perverse gedachtengang moet seks met kinderen kunnen!
Wanneer ze maar " getrouwd" zijn, die mening vind ik goor en walgelijk!
Verdiep je in onze cultuur en zoek zelf maar de wetteksten op wanneer jij die in twijfel trekt is dat jou job en niet de mijne;

Laatst gewijzigd door alice : 29 december 2010 om 19:50.
Oud 29 december 2010, 19:52   #306
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Ik denk dat jij geen antwoord meer hebt en dat je ook nu weer rond de pot draait.
Ik heb antwoord op al die commentaren en vragen van u, maar ik zie één oplossing om die goed te behandelen: Begin bij Begin! De fundamenten. Wat denk je? Begin je stel, of ga ik mijn vraag in een fundament afvuren?
Oud 29 december 2010, 19:55   #307
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niets is duidelijk, er staan veel vraagtekens op kind, pubertijd, adolescent en volwassen.
iemand van 6 is in ieder geval een kind.
iemand van 9 is in ieder geval ook een kind.

Uw profeet heeft ooit eens het onderscheid tussen "kind" en "man" gemaakt toen hij van die joodse stam bij de slag van de gracht of zoiets 800 MANNEN de keel oversneed (of liet oversnijden, ik denk niet dat hij het persoonlijk bij alle 800 heeft gedaan). Hij baseerde zich op het schaamhaar: hadden de jongemannen (kinderen) nog geen schaamhaar dan mochten ze blijven leven, hadden ze wèl schaamhaar dan werden ze gekeeld.

Ik vermoed dat Aisha nog geen schaamhaar had en dus volgens Mohammed zijn normen ook nog een KIND was.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2010, 19:59   #308
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op de vraag wat een kind is heb ik al geantwoord, nog eens? Iemand is een kind totdat de pubertijd begint, of moet je uitgelegt krijgen wanneer deze begint?

(...)
Mevrouw, u bent degene die de wet niet respecteert want u kent de wet iets toe dat eigenlijk niets met de wet te maken heeft (=liegen of onwetendheid?).

De vraag wat een kind is, hebt u nergens geantwoord want ik zie geen definities van de woorden (puber, volwassen) die u in uw definitie van kind gebruikt, ik zie geen leeftijden, ik zie geen criteria, ik zie geen woordenboek, geen wettelijke tekst, geen verwijzing naar verschillen: wet, wetenschap en cultuur/tradities ... en geen vermelding van de evolutie van de wet, cultuur, wetenschap ..

Laatst gewijzigd door porpo : 29 december 2010 om 20:00.
Oud 29 december 2010, 20:01   #309
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb antwoord op al die commentaren en vragen van u, maar ik zie één oplossing om die goed te behandelen: Begin bij Begin! De fundamenten. Wat denk je? Begin je stel, of ga ik mijn vraag in een fundament afvuren?
Die bewering dat je een antwoord hebt zie ik als een ontwijking.
Maar vertel maar wat jij ziet als 'begin' en 'fundamenten'
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2010, 20:07   #310
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mevrouw, u bent degene die de wet niet respecteert want u kent de wet iets toe dat eigenlijk niets met de wet te maken heeft (=liegen of onwetendheid?).

De vraag wat een kind is, hebt u nergens geantwoord want ik zie geen definities van de woorden (puber, volwassen) die u in uw definitie van kind gebruikt, ik zie geen leeftijden, ik zie geen criteria, ik zie geen woordenboek, geen wettelijke tekst, geen verwijzing naar verschillen: wet, wetenschap en cultuur/tradities ... en geen vermelding van de evolutie van de wet, cultuur, wetenschap ..
Weet je niet dat hier seks met kinderen verboden is? En waarom zou dit zo zijn, denkt ge? Omdat er een wet is die dit verbiedt? Wat denkt ge of denkt ge nooit? Dat verklaart wel wat!
Weet u niet wanneer de pubertijd begint? En dan heeft u het over kinderen en hun ontwikkeling???
Oud 29 december 2010, 20:12   #311
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet je niet dat hier seks met kinderen verboden is?
Ik weet het niet, ik snap nog niet wat je onder "kind" verstaat!!
Oud 29 december 2010, 20:13   #312
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een paradox hé.
De mens heeft geen doel of de mens is een resultaat van een doelloze actie en reactie in dode (?)materie(?) <----> mens maakt een wet voor een doel.

Laatst gewijzigd door porpo : 29 december 2010 om 20:14.
Oud 29 december 2010, 20:14   #313
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Speciaal voor Porpootje se!
16 jaar:

Zestien jaar is de leeftijd waarop je seksueel meerderjarig wordt. Dit wil zeggen dat je mag vrijen met je lief op voorwaarde uiteraard dat hij of zij uiteraard ook minimum 16 jaar is. Als je tussen 14 en 16 jaar oud bent en seks hebt met een meerderjarige dan maakt deze persoon zich schuldig aan aanranding van de eerbaarheid , en wanneer je jonger bent dan 14 jaar en je hebt seks met een meerderjarige dan zal deze laatste zelfs gestraft worden voor verkrachting. Het speelt hierbij geen rol of je hierbij toestemming hebt gegeven of niet.

Duidelijk zo wat de wet zegt? Seks met een kind van negen is dus altijd verkrachting!
Oud 29 december 2010, 20:16   #314
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
JE BENT KIND TODAT JE PUBERTIJD BEGINT EN ER UITERLIJKE GESLACHTSKENMERKEN ONTWIKKELEN! Amai, dat u dit uitgelegd moet krijgen, ik zou u niet in de buurt van kinderen willen!
Oud 29 december 2010, 20:17   #315
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
kind: Mens tussen 0 en 18 jaar.

bron http://www.woorden-boek.nl/woord/kind
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2010, 20:19   #316
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
JE BENT KIND TODAT JE PUBERTIJD BEGINT EN ER UITERLIJKE GESLACHTSKENMERKEN ONTWIKKELEN! Amai, dat u dit uitgelegd moet krijgen, ik zou u niet in de buurt van kinderen willen!

Citaat:
puber: ` pu - ber
(«Latijn)
de -woord
pubers
jongen of meisje in de periode van de puberteit

http://www.woorden-boek.nl/index.php?woord=puber

Volgens mij ook nog een kind ..
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2010, 20:22   #317
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
http://www.woorden-boek.nl/index.php?woord=puber

Volgens mij ook nog een kind ..
Natuurlijk, maar omdat je in een andere fase zit wordt je dan puber genoemd en is kind beledigend !
De wet beschermt kinderen eigenlijk tegen misbruiken zoals het hebben van seks met volwassenen; waar Porpo een eindeloos betoog voor houdt
Oud 29 december 2010, 20:28   #318
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Is alles wat deze pipo hier "spuit" nog niet genoeg om hem te laten colloceren?

De signalen lijken me duidelijk genoeg. Hij is een gevaar voor de omgeving en dan vn kinderen.
Caligula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2010, 20:29   #319
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Speciaal voor Porpootje se!
16 jaar:
(...)
Je hebt volgens mij niet alles gekopieerd. Google deugt niet, hé.

Lees goed

Wat betekent seksuele meerderjarigheid in het strafrecht?

Wel, niets eigenlijk. “Seksuele meerderjarigheid” is namelijk geen juridisch begrip. De term zaait nogal wat verwarring. Het suggereert immers dat er één welbepaalde leeftijd zou zijn waarop een jongere op seksueel gebied alles mag wat een volwassene mag. Dat is niet zo. Het strafrecht gebruikt in deze materie verschillende leeftijdsgrenzen.

LOL!

1) het gaat hier niet om huwelijk want huwelijk is vaak cultuur, tradities en normen gebonden.

2) verkrachting, aanranding of geen misdrijf wordt niet bepaald door een inhoudsloze term als kind, puber of volwassen want (zie hierboven en ik citeer opnieuw)
Wel, niets eigenlijk. “Seksuele meerderjarigheid” is namelijk geen juridisch begrip. De term zaait nogal wat verwarring. Het suggereert immers dat er één welbepaalde leeftijd zou zijn waarop een jongere op seksueel gebied alles mag wat een volwassene mag. Dat is niet zo. Het strafrecht gebruikt in deze materie verschillende leeftijdsgrenzen.

Het is verkrachting, aanranding of geen misdrijf omdat (en lees goed ) het strafrecht in deze materie verschillende leeftijdsgrenzen gebruikt.

Alice, Oh Alice!
Wat is een kind, A.U.B.?
Oud 29 december 2010, 20:30   #320
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Laat je toch niet vangen. Speelt met je voeten.

Al zijn reacties zijn een ontwijking laten slechts één mogelijke conclusie tot wat hij is.

Laatst gewijzigd door Caligula : 29 december 2010 om 20:35.
Caligula is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be