![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Niets is duidelijk, er staan veel vraagtekens op kind, pubertijd, adolescent en volwassen. Laatst gewijzigd door porpo : 29 december 2010 om 19:30. |
|
|
|
|
|
|
#302 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je hebt internet, zoek zelf maar even uit! Ongelovelijk hoe vasthoudend je bent om een totaal perverse opvatting toch maar verkocht te krijgen! Walgelijk hoor. |
|
|
|
|
|
|
#303 |
|
Europees Commissaris
|
Je komt met geen enkel argumentje, geen enkel bronnetje en je begint zomaar walgelijk te roepen? Dat doe jij ook met kind en volwassen, eigenlijk zie ik verschil!
Geachte mevrouw alice U beweert het volgende: [[[NIET TER DISCUSSIE KAN WORDEN GESTELD EN AL ZEKER NIET OMDAT ISLAM ER EEN ANDERE MENING OP NAHOUDT.]]] En ik zeg dat dit allemaal onzin is, het staat nergens in de wet vermeld. U mag mij altijd tegenspreken en mijn bewering falsifiëren door een fragment uit de wet te gaan halen. Wat is een kind? Laatst gewijzigd door porpo : 29 december 2010 om 19:42. |
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
'Veel islamitische, met name Arabische landen voldoen niet eens aan de criteria van de sharia met betrekking tot mensenrechten, laat staan aan de normen van de UVRM. Moslims wijzen bepalingen uit de UVRM af zoals de vrouw-mangelijkheid, de vrijheid van religieuze overtuiging, en de gelijkheid tussen alle mensen ongeacht hun religie.' http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_en_mensenrechten Als islamitische landen de UVRM tekenen dan voegen ze een verklaring toe waar in staat dat in geval van een conflict met de islamitische wetten de laatste van toepassing zijn. Die landen hebben niet eens een rechtssysteem dat geschikt is om de basisrechten van de UVRM te garanderen. Laatst gewijzigd door Piero : 29 december 2010 om 19:47. |
|
|
|
|
|
|
#305 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij mag het gerust onzin vinden dat pedofilie nooit wettelijk zal worden toegestaan binnen onze cultuur, wanneer je het wilt nakijken wat de wet zegt over seks met kinderen dan heb je internet, zoek het maar lekker zelf op want behalve jij is niemand die dit zelfs maar in vraag stelt! Jij wel natuurlijk want in jou perverse gedachtengang moet seks met kinderen kunnen! Wanneer ze maar " getrouwd" zijn, die mening vind ik goor en walgelijk! Verdiep je in onze cultuur en zoek zelf maar de wetteksten op wanneer jij die in twijfel trekt is dat jou job en niet de mijne; Laatst gewijzigd door alice : 29 december 2010 om 19:50. |
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
Europees Commissaris
|
Ik heb antwoord op al die commentaren en vragen van u, maar ik zie één oplossing om die goed te behandelen: Begin bij Begin! De fundamenten. Wat denk je? Begin je stel, of ga ik mijn vraag in een fundament afvuren?
|
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
iemand van 9 is in ieder geval ook een kind. Uw profeet heeft ooit eens het onderscheid tussen "kind" en "man" gemaakt toen hij van die joodse stam bij de slag van de gracht of zoiets 800 MANNEN de keel oversneed (of liet oversnijden, ik denk niet dat hij het persoonlijk bij alle 800 heeft gedaan). Hij baseerde zich op het schaamhaar: hadden de jongemannen (kinderen) nog geen schaamhaar dan mochten ze blijven leven, hadden ze wèl schaamhaar dan werden ze gekeeld. Ik vermoed dat Aisha nog geen schaamhaar had en dus volgens Mohammed zijn normen ook nog een KIND was.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De vraag wat een kind is, hebt u nergens geantwoord want ik zie geen definities van de woorden (puber, volwassen) die u in uw definitie van kind gebruikt, ik zie geen leeftijden, ik zie geen criteria, ik zie geen woordenboek, geen wettelijke tekst, geen verwijzing naar verschillen: wet, wetenschap en cultuur/tradities ... en geen vermelding van de evolutie van de wet, cultuur, wetenschap .. Laatst gewijzigd door porpo : 29 december 2010 om 20:00. |
|
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar vertel maar wat jij ziet als 'begin' en 'fundamenten' |
|
|
|
|
|
|
#310 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Weet u niet wanneer de pubertijd begint? En dan heeft u het over kinderen en hun ontwikkeling??? |
|
|
|
|
|
|
#311 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De mens heeft geen doel of de mens is een resultaat van een doelloze actie en reactie in dode (?)materie(?) <----> mens maakt een wet voor een doel. Laatst gewijzigd door porpo : 29 december 2010 om 20:14. |
|
|
|
|
|
|
#313 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Speciaal voor Porpootje se!
16 jaar: Zestien jaar is de leeftijd waarop je seksueel meerderjarig wordt. Dit wil zeggen dat je mag vrijen met je lief op voorwaarde uiteraard dat hij of zij uiteraard ook minimum 16 jaar is. Als je tussen 14 en 16 jaar oud bent en seks hebt met een meerderjarige dan maakt deze persoon zich schuldig aan aanranding van de eerbaarheid , en wanneer je jonger bent dan 14 jaar en je hebt seks met een meerderjarige dan zal deze laatste zelfs gestraft worden voor verkrachting. Het speelt hierbij geen rol of je hierbij toestemming hebt gegeven of niet. Duidelijk zo wat de wet zegt? Seks met een kind van negen is dus altijd verkrachting! |
|
|
|
|
|
#314 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#315 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#316 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Volgens mij ook nog een kind .. |
||
|
|
|
|
|
#317 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De wet beschermt kinderen eigenlijk tegen misbruiken zoals het hebben van seks met volwassenen; waar Porpo een eindeloos betoog voor houdt |
|
|
|
|
|
|
#318 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#319 |
|
Europees Commissaris
|
Je hebt volgens mij niet alles gekopieerd. Google deugt niet, hé.
Lees goed Wat betekent seksuele meerderjarigheid in het strafrecht? Wel, niets eigenlijk. “Seksuele meerderjarigheid” is namelijk geen juridisch begrip. De term zaait nogal wat verwarring. Het suggereert immers dat er één welbepaalde leeftijd zou zijn waarop een jongere op seksueel gebied alles mag wat een volwassene mag. Dat is niet zo. Het strafrecht gebruikt in deze materie verschillende leeftijdsgrenzen. LOL! 1) het gaat hier niet om huwelijk want huwelijk is vaak cultuur, tradities en normen gebonden. 2) verkrachting, aanranding of geen misdrijf wordt niet bepaald door een inhoudsloze term als kind, puber of volwassen want (zie hierboven en ik citeer opnieuw) Wel, niets eigenlijk. “Seksuele meerderjarigheid” is namelijk geen juridisch begrip. De term zaait nogal wat verwarring. Het suggereert immers dat er één welbepaalde leeftijd zou zijn waarop een jongere op seksueel gebied alles mag wat een volwassene mag. Dat is niet zo. Het strafrecht gebruikt in deze materie verschillende leeftijdsgrenzen. Het is verkrachting, aanranding of geen misdrijf omdat (en lees goed Alice, Oh Alice! Wat is een kind, A.U.B.? |
|
|
|
|
|
#320 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Al zijn reacties zijn een ontwijking laten slechts één mogelijke conclusie tot wat hij is. Laatst gewijzigd door Caligula : 29 december 2010 om 20:35. |
|
|
|
|