![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het artikel is , een beetje verder nochtans héél duidelijk. Citaat:
http://www.jeugdenseksualiteit.be/m_...=wetenseks3#10 Laatst gewijzigd door Caligula : 29 december 2010 om 20:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wanneer begint de pubertijd? Bron, aub. U zou mij niet in de buurt van kinderen willen? Hey, respecteer jouw grenzen om gerespecteerd te worden. Ik stel een vraag want ik wil namelijk (en het is tot nu toe gelukt) aantonen dat je niet eens over "kind" in het Nederlands in België kunt discussiëren, laat staan ergens anders in deze wereld. Wij keuren overspel, ontucht en huwelijk zonder instemming van beide partijen nadat ze volwassen zijn geworden af (en de tekenen van volwassenheid in de islam zijn bekend), en we zeggen dat het islamitisch gezien verplicht is om de wetten van het land waar men verblijft te respecteren. Dit even ter zijde. Laatst gewijzigd door porpo : 29 december 2010 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik er ook op wijzen dat het geloof bij deze man een grote rol speelt? Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 december 2010 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2) Je fundeert je voorstelling van de mens op sofisme en/of metafysica. Dat verwerp ik. Argument: Sofisme en metafysica zijn achterhaalde instrumenten om de mens en zijn wereld te kunnen begrijpen. Historisch en biologisch gezien behoort de mens tot de zoogdieren. Dieren gedragen zich in overeenstemming met hun natuur. De mens doet dit ook en hij kan niet anders. Conclusie: Je moet je mensbeeld baseren op de menselijke natuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Europees Commissaris
|
![]() Caligula en Another Jack
Zonder persoonlijke aanval, aub. Ik ga het niet rapporteren, maar leer vooral jezelf respecteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Europees Commissaris
|
![]() Ok, en deze natuur is een resultaat van blinde acties en reacties en doelloze strijd om te overleveren = geen doel.
Mens maakt wet om een doel of doelloos? Indien doelloos, dan is er geen verschil tussen het naleven van een wet en het niet naleven van deze wet. Conclusie: Een paradox plus ergste vorm van sofisterij en meta-menselijkheid. Laatst gewijzigd door porpo : 29 december 2010 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals zolang alleen uw denken ziek is, voor mij geen probleem. Alleen hopen dat je de stap tot handelen nooit zet. Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 december 2010 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Banneling
|
![]() Respecteer jij dan het feit, en stop je met het propaganderen, dat sex met kinderen ONDER 14 wettelijk verboden is en, indien dit gebeurt met iemand ouder dan 18, dit IN EENDER WELKE OMSTANDIGHEDEN WORDT BESCHOUWD ALS VERKRACHTING.
Laatst gewijzigd door Caligula : 29 december 2010 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een 9-jarige kan geen kind zijn in andere taal, cultuur, norm, wet, traditie, omgeving en periode. Indien jij denkt dat dit niet waar is en dat mijn denken "ziek" is, dan breng jij bewijs of anders ben jij zelf hetgeen waarmee jij mij beschuldigt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen zijn personen tussen 0 en 18 jaar. Citaat:
Citaat:
Ik ken het islamitische principe van "de convenant": nadat ze een bepaalde overhand hebben via kolonisatie, jihad, inteelt of verkrachting, is het gedaan met "luisteren naar de wetten van het land" en neemt de islamitische ideologie het met geweld over. Als ik het ooit nog moet meemaken dan verkracht ik eerst nog een islamitisch besneden zoontje van een jaar of zes! dat zal dan wel mogen tegen die tijd, en gij hebt er toch niks op tegen hé?.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 december 2010 om 20:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het doet me denken aan de burgemeester van Springfield die een controversiële wet wil forceren en zegt : "He who does not agree say "I hate Amerika". Werkt hier niet. Sex met een 9-jarige is onder ELKE OMSTANDIGHEID VERKRACHTING, VOORAL als een paar baardapen dit beslist hebben. Niet geslachtrijp, voortplantingsorganen niet volgroeid, geen borstvorming, niet eens puberend, is de gemiddelde 9-jarige En al wie dat WEL denkt , is een (latente)pedofiel. Laatst gewijzigd door Caligula : 29 december 2010 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders zou het wel eens een flik kunnen zijn, een rechter... Stiekem hoop ik eigenlijk dat het uw celgenoten zullen zijn die het u gaan uitleggen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 december 2010 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Kunt hier blijven zagen of ge al dan niet grammaticaal gelijk hebt maar conceptueel. Amai. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je erkent dat de mens net als het dier zijn natuur heeft. De mens heeft al ruim zeshonderd jaar een menselijke natuur. De moderne mens bestaat al ruim veertig duizend jaar. Je wilt bij het begin beginnen? Het spreekt vanzelf dat de eerste mensen geen wetten hadden. Hun natuur was hun moraal en hun wet. Tot de oudste wetten die de archeologie heeft gevonden behoort de Codex Hammurabi van Babylon. Hierin vindt je overeenkomsten met wetten in the Thora, bijvoorbeeld "oog om oog". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het bewijs ... http://www.woorden-boek.nl/woord/kind Kind: betekenis is dus duidelijk mens tussen de 0 en 18 jaar . |
|
![]() |
![]() |