![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb belangrijke delen gelezen in de vertaalde versie van de Koran, en wat ik er in lees bevalt me niet. Het past niet in de 21ste eeuw. So?
![]() |
#442 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die "broeders" van't boek zijn, Joden en Christenen dus, zijn geen afvalligen, maar dwalenden, die door middel van een speciale "belasting" Yizah genaamd terug in't gareel gedrukt moeten worden. Al de rest zijn kafir, heidenen, en die moeten gedood of tot slaaf worden. Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 30 december 2010 om 00:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Onverstaanbaars gesproken, Duits ondertiteld (vanaf 1'40"). http://www.youtube.com/watch?v=jcZITmzvrWQ
![]() |
![]() |
#445 |
|
![]()
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 30 december 2010 om 00:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Europees Commissaris
|
![]() Twee jaar cel voor Nederlander die ontucht had met minderjarige 'prostituee-stagiaires'
(gva.be) Wettelijk spreken we het oordeel van de rechter allemaal goed want men moet de wet respecteren anders zijn we bezig met een devolutie terug naar chimpanseeachtige beesten. Wie probeert er nu om het ook logisch goed te spreken? Ja, natuurlijk is het oordeel van de rechter HEEL goed want ontucht is nu eenmaal chimpanseeachtig ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar zijn er mensen die wel beweren zich aan die regels te houden. En ik meen gehoord te hebben dat dit er een van was. En zegt u nu dat de regel er niet staat of dat je hem niet zo moet lezen?
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Porpro? Op zijn minst is die pooier veroordeeld. Nietwaar?
Hoeveel veroordelingen heeft Mohammed gekregen voor zijn acties?Och ja, Geen enkele , want zijn onzichtbaar vriendje Allah gaf een vrijgeleide. Daarentegenover, de mensen die het niet eens waren met hem, en de "gedicteerde wetten, van Allah, gebracht door de aartsengel Gabriël" niet aanvaarden, die kregen wel ferme straffen nietwaar. Mensen doden, kindjes neuken, vrouwen verdrukken, slaven houden, geen enkel probleem...
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 30 december 2010 om 01:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#452 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
|
![]() Misschien moet de discussie een beetje hoger worden, denk je niet? Laten we fundamenteel "slaap" en "punt" in vraag stellen. Wat denk je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#456 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Staatssecretaris
|
![]() Tja, als ge een directe verbinding me God hebt dan moogt ge blijkbaar wa meer als een ander hé.
Als ik ooit gearresteerd wordt voor wat dan ook, dan zeg ik gewoon dat ik met God kan praten. Dan moeten ze mij niet alleen vrijlaten, ze mogen ook geen foto's meer van mij maken. En zeker geen cartoons want dan slaan mijn volgelingen ze dood met een bijl.
![]() |
#459 | |
|
![]() Citaat:
Wil je een discussie voeren over de mogelijkheid van een 15-jarig meisje dat verliefd wordt op een 25-jarige, interessant. Temeer omdat ik destijds in mijn klas twee zulke (overigens niet-islamitische) meisjes had zitten. De discussie gaat dan over de grens tussen volwassenheid en kindertijd. Boeiende shizzle. Wil je een discussie voeren over de symbolische aard van de koran, waarin Aïsha dan een symbool moet zijn voor een bepaalde zuiverheid (een beetje zoals de bijbelse appel ook een symbool was), mij ook goed. Allemaal interessante onderwerpen. Wil je een discussie voeren over de leeftijd van Aïsha: iets te theologisch naar mijn zin, maar ga ervoor. Wil je een discussie voeren of een 9-jarig meisje kan instemmen met een huwelijk met een 52-jarige man, dan pas ik. Kinderen van 9 kunnen die inschatting niet maken en 52-jarige die zulke neigingen hebben zijn ziek. Ik herhaal: een vijftiger die zich aangetrokken voelt tot mensen die geen secundaire geslachtskenmerken vertonen zijn ziek: het zijn pedofielen. Dat hoeven we hoegenaamd niet kapot te relativeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Omdat het fout is kinderen uit te huwelijken aan volwassenen - Omdat een 12 jarige naar school moet, kennis opdoen, zichzelf ontwikkelen, emotioneel en fysiek groeien en plezier maken met vriendinnen,zonder de verantwoordelijkheden van een getrouwde vrouw - Omdat een 12 jarige te jong is voor seks. - omdat een 13 jarige te jong is om moeder te zijn - Omdat bevallen op te jonge leeftijd extra medische risico's meebrengt - Omdat daarmee meisjes onrecht wordt aangedaan, ze beroofd worden van de kans zichzelf te ontwikkelen op ieder gebied, ze al voordat ze volgroeid is gereduceerd werd tot babyfabriek met zorg voor een gezin..dat u dit uitgelegd moet worden is ronduit schrijnend! Vreemd dat het uitgerekend u en Porpo zijn die daar als " vertengenwoordigers van het juiste geloof" vragen bij stellen, enkel en alleen omdat ooit een warlord in de zevende eeuw zichzelf trakteerde op een kindbruidje! ![]() |
|
![]() |
![]() |