Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Yves Leterme (CD&V) - 7 tot 13 juni
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Yves Leterme (CD&V) - 7 tot 13 juni "Huidig voorzitter van de partij en Volksvertegenwoordiger in het federale parlement. Deze man wordt, gezien de jongste peilingen, getipt als volgende minister-president van Vlaanderen. Hoe ziet hij het regeringswerk van een vernieuwde christen-democ

Discussietools
Oud 11 juni 2004, 08:43   #1
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Beste,

hoe ik meer uw attidude van de afgelopen weken analyseer hoe meer ik het gevoel heb dat u in een zekere zin toch beter niet met de NVA in zee had moeten gaan.
Is dit wel de juiste strategie geweest ?
Gezien de peilingen had u het niet beter zonder de NVA gedaan ?
Want in de veronderstelling dat het kartel op zondag zou winnnen gaan men zich toch altijd de vraag stellen of dit wel uw persoonlijke overwinnning als voorzitter is geweest of die van de NVA ?

Ok , dat u de oude garde opnieuw gaat optrommellen maar de NVA mee onder uw hoede nemen , was dit niet iets teveel van het goede ?
neruda is offline  
Oud 11 juni 2004, 13:45   #2
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Beste,

hoe ik meer uw attidude van de afgelopen weken analyseer hoe meer ik het gevoel heb dat u in een zekere zin toch beter niet met de NVA in zee had moeten gaan.
Want in de veronderstelling dat het kartel op zondag zou winnnen gaan men zich toch altijd de vraag stellen of dit wel uw persoonlijke overwinnning als voorzitter is geweest of die van de NVA ?

Ok , dat u de oude garde opnieuw gaat optrommellen maar de NVA mee onder uw hoede nemen , was dit niet iets teveel van het goede ?
mag ik er u aan herinneren dat voor het kartel de CD&V ook in het slop zat? het is pas na het kartel dat de peilingen zijn beginnen keren.
giserke is offline  
Oud 11 juni 2004, 17:43   #3
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Beste,

mag ik er u aan herinneren dat voor het kartel de CD&V ook in het slop zat? het is pas na het kartel dat de peilingen zijn beginnen keren.
De vraag is ..wie gaat er met de taart lopen ingeval er goed wordt gescoord ?
neruda is offline  
Oud 11 juni 2004, 17:57   #4
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke

De vraag is ..wie gaat er met de taart lopen ingeval er goed wordt gescoord ?
alles is zeer correct in een contract vastgelegt.
giserke is offline  
Oud 12 juni 2004, 16:07   #5
Yves Leterme
Vreemdeling

Standaard

Als we winnen, winnen we samen. Zo hoort het toch in een goede ploeg?
Yves Leterme is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be