![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Banneling
|
![]() Heel dat gedoe over baby's en kinderen neuken hier, toont maar weer eens voor de zoveelste keer aan dat islamitische denkkaders, definities en culturen op geen enkele wijze te verenigen zijn met westerse.
En dat bijgevolg de islam met alle mogelijke middelen uit het westen geweerd moet worden. Zo eenvoudig is het. |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik begin de indruk te krijgen dat Porpo hier nederlandse les aan het volgen is en alle begrippen vanaf het basisniveau moet uitgelegd krijgen... pffff.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere islamiet moet trouw zweren aan de seculiere staat en om te bewijzen dat hij het meent , een speenvarken eten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou praktisch zijn mocht de forumdeelnemer, waar mogelijk, uit zichzelf reeds de bron direct meegeven. Jij munt nu toevallig uit in het niet meegeven van bronnen. Citaat:
Linda-ik-pluk-mijn-kut-zodat-die-er-uit-ziet-als-een-kindermuisje Bogaert http://forum.politics.be/showthread....93#post5186993 "Linda-ik-epileer-mijn-schaamhaar-omdat-dit-zo-moet-van-mijn-profeet-zodanig--dat-mijn-venusheuvel-lijkt-op-die-van-een-negenjarig-kind" http://forum.politics.be/showthread....73#post5187073 Ik had je toch iets hoger ingeschat. Alweer een illusie rijker. Laatst gewijzigd door artisjok : 31 december 2010 om 15:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Kinderen vanaf twee jaar misbruikt" Laatst gewijzigd door filosoof : 31 december 2010 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders beginnen we er niet aan. Zo zot zijn we ook weer niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat mij hier in België praktijk zien in plaats van geïnterpreteerde praatjes, praatjes die over andere culturen, wetten en normen gaan en praatjes over eeuwen geleden? Zo iets ongeveer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....25#post5196725 Vind je dit beledigend? Dat jij het nodig acht om mensen te beledigen illustreert jouw discussieniveau. Dat is een vaststelling. Wanneer ik je dit onder de neus wrijf zet ik er steeds concrete voorbeelden bij. Je geeft dan nog toe dat je beledigt en stelt daarbij de vraag "Waarom zou ik niet mogen beledigen?" Citaat:
Het heeft geen zin om je post 7 maal te herhalen. Leer posts te schrijven zonder anderen te beledigen en uit te schelden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
O my goat!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al ik dergelijke zaken lees, zou ik mezelf toch niet overschatten. Doch , dit alles terzijde. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2) wat moet een imam zoal doen, 3) wat betekent de moskee voor moslims? en waarom hebben ze die nodig? 4) Wat zijn de grootste verschillen, de onoverbrugbare? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve noch de westerse noch de islamitische denkkaders verantwoordelijk te stellen voor haar denkwijze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |