![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4041 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schrijf liever HOLIBI dan HOLEBI, mijn goed recht.
![]() |
#4042 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4043 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4044 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is uiteraard jouw goed recht, om je beperkte kennis vh Nederlands te etaleren.
![]() |
#4045 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4046 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cafe's waar je zeker geen Belgiscisten uit Blegié zal aantreffen.
Zo klein, mensen pakken op typ/schrijffouten. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 27 december 2010 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4047 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4048 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4049 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier gaat het trouwens niet om een typ- of schrijffout, maar om een bewuste keuze om dat woord verkeerd te schrijven uit een soort van misplaatste trots. Als je de zaken een beetje volgde, in plaats van als een stier op een rode lap te reageren telkens wanneer je mijn naam ziet, had je dat geweten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4050 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zo goed 'vervalst' als in onderstaande link.
Daar ontkende je ook ondanks staalharde bewijzen dat ook jj schrijf/taalfouten maakt. http://forum.politics.be/showthread....122489&page=10 En ik heb niets tegen mensen die schrijf/typfouten maken, maar ik heb wel iet tegen mensen die andere mensen daarop pakken bij gebrek aan een inhoudelijk antwoord op een post. Laatst gewijzigd door daiwa : 27 december 2010 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4051 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb bijna medelijden met je. Bijna... Het moet erg zijn om niet door te hebben wanneer iemand flagrant met je klokkenspel aan het rammelen is.
![]() |
![]() |
![]() |
#4052 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Telt 5 leden ofzoiets.
*edit: bovendien is Kasper niet Vlaams-nationalistisch. Laatst gewijzigd door xrc : 28 december 2010 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4053 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4054 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tot zover ik weet zijn ze dat allemaal, maar het ging over de overlap tussen Vlaams-nationalistische conservatieven en V-N solidaristen binnen het katholicisme. Die overlap is er vrijwel niet.
Laatst gewijzigd door xrc : 28 december 2010 om 12:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4055 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp nog steeds niet hoe het komt dat Vlaams-Nationalisme en Katholiciteit hand in hand lijken te gaan. Zelfs vele Katholieken lijken Orangistisch te zijn. Laatst gewijzigd door Albrecht : 28 december 2010 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4056 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In praktijk verhouden conservatieven zich met solidaristen als water en vuur. Zoals gezegd: niet altijd. Vlaams-nationalisten beroepen zich maar al te vaak tot het neo-heidendom en andere nonsens, terwijl de conservatieve flaminganten meer vertrekken vanuit een Vlaanderen binnen Europa, en haar traditie. Dan kan je moeilijk om het katholicisme heen natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4057 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4058 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De (paleo-)conservatieve politieke filosofie.
Citaat:
Ik neem aan dat katholieke gelovigen een breder fundament hebben (ik toch...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4059 |
Minister-President
|
![]() Een nieuw jaar, een jaar waarin weer homo's zullen trouwen, waarin homo's een gezinsleven zullen hebben, waarin homo's kinderen zullen adopteren; waarin homo's ook gelukkig kunnen zijn. Ja daar hebben homo's ook recht op, op geluk en indien ze dat wensen ja mogen ze ook in huwelijksbootje stappen, kinderen adopteren tot grote spijt van wie het benijdt.
Ik wens ieder daarom een schitterend jaar toe met heel veel liefde en geluk en een steengoeie gezondheid!
![]() |
#4060 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |