![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn definitie ???... Ik heb wel duidelijk een linkje geplaatst ? Nog een bewijs nodig ?? Want blijkbaar is uw definitie van multicultureel , het samenleven met moslims . ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Wisord : 2 januari 2011 om 17:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaat u vooral verder met het reciteren van de dogma's van uw politburo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik merkte niet dat ze zich kan inleven.Neen, ik heb de Koran niet gelezen. Maar het is niet omdat je de Koran gelezen hebt dat je je kan inleven in het "islamitische, koranische, denken". Laatst gewijzigd door artisjok : 2 januari 2011 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van welk zinnetje dat jij hier neerpende heb ik geen zak begrepen ? .. Buiten wat getier en persoonlijk gezever weerleg je hier bijna niets . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gisteren nog http://forum.politics.be/showthread....85#post5200285 Ik kan het niet meer tellen, de keren dat hij mij vertelde niet meer te willen discussiëren met mij. http://www.google.be/search?hl=nl&q=...=&oq=&gs_rfai= |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Circe klinkt dikwijls als een imam; maar ik merkte niet dat ze zich kan inleven. Ook niet in het "islamitische, koranische, denken". Dat is dus wel wat anders dan u hier tracht te insinueren. De allerhoogste tijd daar eens een aanvang mee te maken. Dat spaart namelijk enorm veel gezever en gevraag naar 'bronnen' en 'citaten' uit. Citaat:
Tot u dat ook gedaan heeft, heeft Circe 100 x betere papieren dan u wat zich inleven in koranisch denken betreft. Minstens. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schrijf nergens dat ik weet dat ze zich niet kan inleven. Ook niet in het "islamitische, koranische, denken. Ik schrijf dat ik dat niet merkte. Die toevoeging verandert daar niets aan! Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 2 januari 2011 om 17:33. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik kan me niet herinneren in mijn discussie met u over dit onderwerp getierd te hebben, noch persoonlijk gezeverd. Maar goed, ik ben er dus klaar mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#631 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terug on topic : Dit is de tekst van het lied "gericht tegen de mensen die we niet mogen" dat gezongen wordt/werd op bijeenkomsten van blood and honour. Ook te bekijken op : http://www.youtube.com/watch?v=Weqh7...layer_embedded Ik citeer : "Negers, hang ze allemaal op. Joden, hang ze allemaal op. Homo's, hang ze allemaal op. Moslims, hang ze allemaal op. Drugsdealers, hang ze allemaal op. Mietjes, hang ze allemaal op. Hang de IRA op. Het zijn toch maar klootzakken." Als ik de definitie van "racisme" volg van sommigen dan is de eerste regel racisme, de tweede regel misschien en de rest is geen racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het al bij u opgekomen dat om iets te kunnen 'merken', men eerst dient te 'weten' wat het is. Iets 'weten' is een voorwaarde om datzelfde iets te kunnen 'merken'. En als u beweert "Circe klinkt dikwijls als een imam; maar ik merkte niet dat ze zich kan inleven. Ook niet in het "islamitische, koranische, denken"." dan is een voorwaarde voor die stelling dat u 'weet' wat koranisch denken is. Anders kunt u dat namelijk helemaal niet 'merken'. Citaat:
Citaat:
Doet me een beetje denken aan dat boek van die politicus van een tijdje geleden, waarover u van alles beweerde, maar dat u dus helemaal niet gelezen had, omdat het "niet nodig was het gelezen te hebben om te weten wat er in staat" (of woorden van gelijke strekking). De vaste bezoekers van dit subforum zullen zich dit nog wel levendig kunnen herinneren. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 2 januari 2011 om 17:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schreef dat het niet nodig was om het boek te kopen om te weten wat er instaat. http://forum.politics.be/showthread....14#post4490714 Wat klopt er? Jij weet ongetwijfeld nog goed wat ik schreef, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen haat, zelfs niet tegen de profiteurs, wel een grondige hekel en afschuw wanneer ik zie hoe dank zij die bende veeleisende lastposten en profiteurs onze maatschappij straks naar adem zal moeten snakken... Voor mij moeten diegenen die hier de boel verpesten en onze instellingen en belastingscenten als hun persoonlijk eigendom beschouwen eruit voor het te laat is. En gedaan met nieuwe aanvoer van lieden die hier geen zakens hebben tenzij binnenkomen in de hun beloofde hangmatmaatschappij. Met praatjes over de indianen en de afgehakte handjes van negertjes gaan we niets oplossen vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neonazi's zijn racisten, ik heb uw filmpje niet gezien, dat duurt me veel te lang, maar ik twijfel er niet aan dat uw tekst hierboven van hen afkomstig is. Maar neonazi's zijn een kleine marginale groep en afgezien van wat geroep en getier bij bepaalde gelegenheden en een enkel crimineel feit, merk ik niets van hun aanwezigheid in België. Extreme moslims daarentegen, met hoeveel zijn die in België hoewel het nog maar kortgeleden is dat er zo goed als 0 moslims in dit land leefden? Dus neonazi's buiten, extreme moslims buiten. En ook de sympathisanten van de 2 groepen! Nu moet u me eens vertellen als ik mijn zin krijg, welk aantal het grootst zal zijn!
![]() |
![]() |
#637 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, ik ga de oude draden niet opsnorren voor jou, jij bent daar beter in. Laatst gewijzigd door daiwa : 2 januari 2011 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar mij gaat het om de tekst die ik citeerde; en de betekenis van het begrip "racisme". Volgens sommigen is er enkel sprake van racisme als het een ras betreft. De eerste regel heeft negers als "onderwerp" en is dus racisme. Ik weet niet of joden als ras beschouwd worden; maar alle andere van homo's t.e.m. de IRA zijn duidelijk geen rassen. Dan is mijn vraag, is er in die gevallen dan geen sprake van racisme? Laatst gewijzigd door artisjok : 2 januari 2011 om 18:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn post was een reactie op een post van Dixie waar u erna blijft doorhameren en de feiten die er zijn blijft ontkennen . Ik haalde Cuba als voorbeeld aan , niet omwille van het raciale maar omwille van het feit dat het een mooi voorbeeld is van hoe een multiculturele samenleving gelukt is . De reactie en de post die je aanhaalt als argument kan je hier zelf lezen . Citaat:
Is dat zo ??... Het is geen fabeltje en al zeker niet veroorzaakt door de multiculturele samenleving . Kijk bvb eens naar Cuba .... Citaat: Citaat:
Het kapitalisme en daarbijhorende egoisme , religie en racisme zijn in mijn ogen de factoren die onze samenleving doen falen . |
|||
![]() |
![]() |