![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Toen ik opgroeide'. 30 jaar is 'm ocharme. Schoon stukske komedie. ![]() Ik zou ook zeggen 'laat uw excuses maar zitten', om die kleffe komedie niet langer aan te horen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Banneling
|
![]() Daarom zei ik ook een één van de vorige post: het is een zeer delikaat probleem. Mensen die zoals u eenvoudigweg zeggen dat men 'niet het recht heeft het leven uit te weg te gaan', hebben theoretisch wel een punt. Maar in de praktijk werkt het niet altijd zo.
Laatst gewijzigd door system : 3 januari 2011 om 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens niet gezegd dat het leven aannemen zoals het zich aandient, in bepaalde omstandigheden niet moeilijk zou zijn. Het lijkt me eerder typerend voor onze samenleving dat men angst heeft voor het moeilijke, het lastige... En daarom past abortus en euthanasie in dat plaatje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Pijnlijk dat je het persoonlijke verhaal van een medeforumster meent te moeten misbruiken om zo'n laffe persoonlijke aanval te lanceren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wie zijn wij dan om te zeggen: neen, gij moogt dat niet. Laatst gewijzigd door system : 3 januari 2011 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 3 januari 2011 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Banneling
|
![]() Neen, natuurlijk niet. Dat is vanzelfsprekend uw recht. En in uw geval misschien zelfs uw plicht.
Laatst gewijzigd door system : 3 januari 2011 om 23:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar vrouwen die zich laten aborteren (binnen de wettelijke termijn), moordenaars noemen, is erover. Hier, in de virtuele omgeving kan je dat anoniem en ongestraft, in het echte leven krijg je daarvoor een proces aan uw broek voor laster.
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De artsen die abortus uitvoeren, beschouw ik als moordenaars. Niet de vrouwen die abortus ondergaan en zelf in bepaalde gevallen soms bewerkt worden om dit te doen. Bij bepaalden zijn ze net zo goed het slachtoffer als het vermoorde kind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij ondergaan die abortus op eigen aanvraag.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 3 januari 2011 om 23:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is in ons land legaal, maar ik beschouw het immoreel (een notie die niet in de wet staat) en vanuit het geloof dat ik belijd beschouw ik de uitvoerder van een dergelijke ingreep als een moordenaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien je het lef zou hebben zo'n chirurg recht in zijn gezicht moordenaar te noemen, en die het daarbij niet laat, denk ik niet dat enige rechtbank "vanuit het geloof dat ik belijd" zou aanvaarden als motief voor zulke laster.
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik noem hem geen moordenaar; ik beschouw hem als een moordenaar vanuit mijn ethische principes. Wees gerust, dat de rechtbank me daar niet voor vervolgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien hij klacht neerlegt, "hang je".
![]() |
#360 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |