![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1201 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na je betoog over het legaal verkrachten van kinderen via een " huwelijk" moet het menig forummer toch duidelijk zijn waar de weerstand tegenover uw islam vandaan komt! Laatst gewijzigd door alice : 4 januari 2011 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij spreekt dus Mohammed (vzw) tegen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#1204 |
Europees Commissaris
|
![]() Helemaal niet! Hoe kom jij hierop?
Ik geef jij een voorbeeld: tijdens ramadan vasten is een plicht. Seks hebben met je eigen partner in huwelijk is een recht, maar je moet niet altijd vasten en je hebt niet altijd recht op seks. Daarom zeg ik: hangt van veel factoren af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En welk recht heeft de vrouw die geen zin heeft in sex met haar man ..? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1206 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Rechten en plichten in de islam zijn nooit contextloos. Er zijn veel factoren die in verschillende omstandigheden en situaties uitzonderingen rechtvaardigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij ons heet dat dan verkrachting binnen het huwelijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 ... al denk ik dat enkel fanatieke gekken zonder respect voor hun vrouw deze onzin opvolgen . Laatst gewijzigd door Wisord : 4 januari 2011 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door porpo : 4 januari 2011 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1210 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Over polygamie gaat u me niet veel meer kunnen bijbrengen hoor. Zal ik u eens verlichten. Hier in België komt polygamie niet veel voor. In Nederland heb ik imaams gekend waar je wel kon trouwen met een 2e vrouw. Tegenwoordig doen ze dat niet meer omdat ze tot de conclusie zijn gekomen dat velen misbruik maken van het huwelijk. Vrouwen krijgen niet meer waar ze recht op hebben. Met de ene vrouw trouwt men voor de wet en met de andere 'slechts' voor de imaam en die moet dan maar bij de sociale diensten aankloppen omdat Mijnheer niet voor 2 huizen kan zorgen, 20 kinderen en onderhoud betalen. Ik heb er zelf gekend die de 2e vrouw nemen omwille van hun lusten. Is dat de islam dan? Tegen dat soort mannen zeg ik: gebruik je hersenen om te denken en niet je geslachtsdeel. Stel dat deze 2e vrouw wordt gescheiden (ik ken zelf zo eentje). Die vrouw leeft momenteel in armoede en heeft geen recht op alimentatie, op niets. Die vrouw is kapot en gebroken door een 'broeder'. Mooi hé, broederschap! Geweldig gewoon, ik raak bijna ontroerd. Geen enkele normale kleinburger kan 2 gezinnen onderhouden op een 100% halale manier. Kom eens buiten broeder, zal ik u eens laten zien hoeveel vrouwen er verlaten zijn omwille van een 1e vrouw. En laten we die kleine, onschuldige kinderen niet vergeten. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1211 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee is nee , is dat niet genoeg dan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1213 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Problemen, Jack?
![]() |
![]() |
![]() |
#1214 | |
Burger
|
![]() @ Porpo, beste
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1215 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1216 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nu om even voort te borduren - ik ga dat onderzoek even overslaan - : je geeft toe (tussen de regels weliswaar) dat de algemene toepassing dus toch ergens te wensen overlaat. De gelovigen vragen hier begrip en (voor ons) uitzonderingen voor de islam maar vervolgen hun geloof in hun thuisbasis niet even radicaal. Eender wat wij doen staan er ambassades te branden. Ik zie in de islamitische wereld nochtans nu geen opstanden terwijl een paar regeringen toch wel zeer respectloze dingen tov hun geloof hebben gedaan. Wij zien een beeld waarbij een individu binnen die samenleving toch zeer belangrijk is, waar dat individu een vreselijk gelijkaardig pad als een ongelovige volgt. Net als bij ons zijn er zonden waar elke gelovige voor dient op te passen, niet elk huwelijk (eindelijk komt ik terug aan het topic) met 'minderjarigen' is daarom ingegeven voor een goede inpassing in de samenleving maar net als bij ons onderworpen aan een primaire perversie/goddeloze consumptie. Waarom kan het wachten zoveel kwaad? Wij leven langer als toen ze het boek geschreven hebben. Je doet nog steeds wat je god vraagt, je stelt het gewoon wat uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1219 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat is het verschil met de westerse monogame man die er een minnares op nahoudt? Hij onderhoudt die, zorgt voor onderdak en kleding. so? Helpt het als ze eerst bij de voodoo-priester zijn langsgeweest die een hoele hoele hoele dansje maakt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 januari 2011 om 20:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |